Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl

Poznaj funkcje naszych central VoIP dla skutecznej sprzedaży i obsługi klientów przez telefon.

Dzięki naszym centralom call center i contact center można uruchomić w każdej firmie!

  • Płać za to czego potrzebujesz: usługi, funkcje i sprzęt VoIP.
  • Otrzymasz pełne wsparcie: wspieramy klientów od A do Z.

Infolinie, synteza mowy, kolejkowanie… jak to działa? Najszybciej dowiesz się podczas wideoprezentacji 1:1!

Call-eX i Call-eX Cloud dla sprzedaży i obsługi klientaOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacja wideo »

Jak wspomagamy sprzedaż i obsługę?

Warto wiedzieć: żarówka!

  • 100% wsparcia: API i CTI: te styki pozwolą na integrację naszych central z dowolnym środowiskiem informatycznym stosowanym w Twojej firmie – CRM lub innym;
  • Integrate: ta usługa pozwala na wywołanie zewnętrznej usługi sieciowej i uruchomienie w pełni zautomatyzowanej infolinii, np. bankowości telefonicznej;
  • Narzędzia agentów: konta agentów (sprzedawców) są wyposażone w niezbędne narzędzia do masowej obsługi połączeń (panel agenta).

Kluczowe funkcje wspierające sprzedaż przez telefon

Pracownicy biurowi korzystają z telefonii VoIP

Jedna firma, jedna centrala VoIP

Twoi sprzedawcy i pracownicy obsługi potrzebują więcej funkcji i narzędzi – ale tak jak wszystkie firmy, masz też pracowników w innych działach potrzebujących po prostu stabilnego i wydajnego systemu telekomunikacyjnego.  Sprawdź jakie oferuje on funkcje.

Sprawdź funkcje naszych central dla biur »

Jaką wybrać centralę telefoniczną VoIP dla Twojego działu sprzedaży?
To te same możliwości, ale różne modele korzystania:

Usługi powiązane

Zamknij [X]