Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

IVR: Interactive Voice Response

Automatyzuj obsługę klientów interaktywnym menu obsługiwanym klawiaturą telefonu.

  • Stwórz dla klientów przyjazne menu z powiadomieniami i przekierowaniami;
  • Wykorzystaj dodatkowe funkcje naszych central, np. syntezę mowy (TTS);
  • Zbuduj automatyczny sekretariat: zawsze odbierzesz w nim telefon.

Dowiedz jak działa i co potrafi ta usługa podczas wideoprezentacji 1:1!

Usługa IVR jest dostępna w ramach abonamentu naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud i licencji centrali Call-eX.

Interaktywne menu IVR usługa central telefonicznych Call-eX i Call-eX CloudOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Dlaczego IVR w Datera?

Integracja CRM przez API

Twórz i konfiguruj

IVR w naszej centrali to grupa funkcji, która pozwala firmie wprowadzić automatyczną obsługę klienta. Obejmuje interaktywne menu, zapowiedzi, powitania i odpowiedzi i inteligentne przekierowania. Wszystkie te usługi włączysz tyle razy ile potrzebujesz, bez ograniczeń. Stwórz system odpowiedzi spełniający oczekiwania Twoich klientów i odpowiadający na potrzeby firmy.
Funkcje VoIP

Korzystaj z wielu usług

Interaktywne menu IVR może połączyć dzwoniącego z dowolnym działem lub osobą w firmie. Podłączysz do niego też dowolną usługę VoIP naszej centrali. Pozwól klientom nagrywać wiadomości głosowe przesyłane na Twój e-mail, kieruj dzwoniących do kolejek Twojego call center, a po godzinach pracy automatycznie odtwarzaj stosowne powiadomienie.
TTS: synteza mowy ikona

Włącz syntezę mowy

Oferujemy ponad 48 głosów w 24 językach w bezkonkurencyjnej cenie, tylko dla użytkowników naszej wirtualnej centrali telefonicznej Call-eX Cloud. Tworzenie komunikatów i powiadomień głosowych dla użytkowników Twojego IVR będzie jeszcze prostsze, bo nie narzucamy ograniczeń ich stosowania. Twórz, edytuj i zawsze przekazuj klientom aktualne informacje w czytelny i jasny sposób.
Kalendarz, kampanie ikona

Planuj i automatyzuj

Twoje menu IVR będzie działać zgodnie z Twoim planem. Przekierowania mogą zależeć od numeru telefonu, daty, godziny. Kieruj połączenia do obsługi przez pracowników lub z pomocą inteligentnych kalendarzy i przekierowań warunkowych stwórz system, który będzie działał sam, zapewniając klientom sprawną obsługę i aktualne informacje.
System raportowy do analizy danych o połączeniach, usługa wirtualnej centrali VoIP

Analizuj i optymalizuj

Czy system IVR spełnia Twoje oczekiwania? Czy zapowiedzi mają optymalną długość? Czy system jest źródłem użytecznych informacji czy raczej frustracji? Ile osób porzuca połączenie, a ile przechodzi do dalszych usług i numerów? Ile czasu spędzają w systemie dzwoniący? Tego wszystkiego dowiesz się z systemu raportowego naszych central, który dostarczy Tobie użytecznych i czytelnych danych o tym jak działa Twój IVR.
Możliwości automatyzacji i interakcji:
Komunikaty
(Twórz komunikaty i powiadomienia bez żadnych ograniczeń)
TAK
Inteligentne kierowanie
(Twórz reguły, kalendarze i inteligentnie prowadź dzwoniących, zależne od numeru telefonu)
TAK
Kierowanie na dowolny numer
(Kieruj z poziomu IVR na dowolnego użytkownika lub numer)
TAK
Kierowanie na dowolną usługę
(Kieruj z poziomu IVR na dowolną funkcję naszej centrali)
TAK
Prezentacja przyjazna pracownikom
(Identyfikacja dzwoniącego na podstawie wyboru w IVR – np. po wyborze tematu)
TAK
Rozszerzenie: synteza mowy
(Usługa dodatkowo płatna: bez ograniczeń twórz komunikaty w 24 językach, z pomocą 48 głosów)
TAK
Rozszerzenie: integrate
(Usługa dodatkowo płatna: wywołaj zewnętrzny, niezależny webservice z poziomu IVR dla pełnej automatyzacji obsługi klienta. Pozwól klientom realizować płatności, sprawdzać numery paczek, stan kont w banku etc.)
TAK

Warto wiedzieć o IVR

Jak skorzystać najwięcej z pomocą IVR?

IVR to w naszych centralach telefonicznych cały pakiet przydatnych funkcji.

    • Jak najlepiej wykorzystać ich możliwości do obsługi klienta?
    • akie powinny być zapowiedzi głosowe, żeby nie zgubić klientów tylko im pomóc?
    • Jakie rozwiązania działają najlepiej, jakie są najczęściej wybierane?

Poniżej znajdziesz artykuły o tym, co potrafi nasz pakiet IVR i jak najlepiej wykorzystać oferowane przez nas rozwiązania.

Zamknij [X]