Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Klienci B2B są wymagający.

Wybierz system telekomunikacyjny odpowiadający ich potrzebom:

  • Wspierający szybkie podejmowanie leadów B2B;
  • Ułatwiający i automatyzujący obsługę i wsparcie;
  • Wspierający pracę zdalną lub hybrydową.

Call center, IVR, SMS, wirtualne numery… ponad 20 funkcji jest do Twojej dyspozycji!

Zamów rozmowę 1:1 lub prezentację wideo naszego systemu.

Firma produkcyjna, wirtualna centrala telefoniczna: ilustracjaOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

EuroCert Sp. z o.o.

Wirtualna centrala telefoniczna oraz telefonia VoIP Datera wspierają zespół 20 konsultantów EuroCert obsługujących naszą infolinię. Uruchomienie systemu telekomunikacyjnego obliczonego na obsługę dużej liczby zapytań było możliwe dzięki profesjonalnemu podejściu zespołu Datera. - Łukasz Konikiewicz, CEO EuroCert Sp. z o.o.

Warto wiedzieć o IVR

Dlaczego tak wiele firm świadczących usługi biznesowe korzysta z naszych usług?

    • 55% nowych kontaktów biznesowych może być pozyskiwanych przez telefon, a blisko połowa klientów B2B dzwoni już na etapie rozpoznania oferty!
    • 44% klientów biznesowych opuści stronę WWW bez numeru telefonu, bo daje on pewność szybkiej i sprawnej obsługi po rozpoczęciu współpracy;
    • 66% klientów biznesowych rezygnuje z dalszej współpracy w wyniku złej obsługi;
    • 62% klientów biznesowych zwiększa wydatki z partnerami, którzy zapewniają dobre wsparcie;

Dobry system telefoniczny to więcej zadowolonych klientów, którzy chętnie wydadzą więcej pieniędzy i wystawią referencje. Telefon jest szczególnie ważny w relacjach z firmami.

Poznaj usługi najczęściej stosowane w obsłudze B2B

B2B: obsługa i sprzedaż przez telefon. Czytaj poradniki i więcej!

Sprawdź system Salesforce »

Salesforce to największy na świecie CRM ze spójną bazą danych, która umożliwia monitorowanie źródeł, z jakich spływają informacje. Możliwość pełnej personalizacji jest jego przewagą. System został stworzony z myślą o sprzedaży, jednak ma o wiele szersze zastosowanie.

28

firm usługowych B2B z całej Polski zaufało naszym systemom!

240

pracowników w 4 miastach korzysta z naszej wirtualnej centrali w ramach jednej firmy.

50%

połączeń przychodzących samodzielnie obsłuży dobre menu IVR.

80%

może spaść liczba nieodebranych połączeń po włączeniu infolinii (ACD)

Zamknij [X]