Udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Systemy telekomunikacyjne Datera

Oferujemy centrale telefoniczne IP-PBX i telefonię internetową VoIP dla biur i contact center.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przejdź do formularza kontaktowego »

NASZE CENTRALE:

Call-eX

Call-eX: centrale telefoniczne VoIP

  • Instalowane na dowolnym, wskazanym przez klienta serwerze.

  • Można też kupić jako urządzenie serwerowe z preinstalowanym i skonfigurowanym systemem;

  • Licencje już od 20 stanowisk. Największe obsługiwane organizacje to tysiące pracowników, prowadzących setki równoczesnych rozmów;

  • Kompatybilna z każdym operatorem, posiada funkcję LCR.

Czytaj więcej »

Call-eX_Cloud-02

Call-eX Cloud: wirtualna centrala telefoniczna VoIP

  • System telefonii stacjonarnej VoIP dostępny jako usługa abonamentowa – koszt zależny od liczby podłączonych do niego pracowników;

  • Już od 10 stanowisk10,90 zł netto za jedno konto pracownicze. Umowy na 12 i 24 miesiące;

  • Zintegrowana z usługą SIP Trunk: tanie rozmowy do Polski i za granicę, pakiety minut, negocjowalne stawki.

Czytaj więcej »

Centrala VoIP.

Stacjonarna czy chmurowa?

Przeczytaj porównanie »

Telefonia stacjonarna VoIP:

SIP Trunk Biz: telefonia internetowa VoIP

  • Tanie rozmowy do Polski i za granicę, negocjowalne stawki i pakiety minut;

  • Numery telefoniczne dla firm (srebrne, złote, platynowe), infolinii (801) i stacjonarne miejskie.

Czytaj więcej »

SIP_Trunk_BIZ

Poznaj ich zastosowania:

013-produkty_dla_call_contact_center

Call i Contact Center, infolinie i kampanie telemarketingowe

  • Automatyzacja wybierania połączeń wychodzących i kolejkowanie połączeń przychodzących;

  • Wbudowane narzędzia pracy agentów (panel, śledzenie i tagowanie połączeń) i supervisora;

  • Rozbudowane styki API/CTI dla pełnej integracji z CRM i zewnętrznymi bankami danych.

Czytaj więcej »

Telekomunikacja dla biur

  • Przekierowania, poczta głosowa na e-mail, interaktywne menu, wirtualny fax i wiele innych przydatnych funkcji;

  • Zarządzanie finansami poszczególnych biur, a nawet działów i zespołów.

Czytaj więcej »

014-produkty_dla_biur

Detekcja fraudów telekomunikacyjnych.

Usługa dla operatorów.

Czytaj więcej »

Przeczytaj więcej o zastosowaniu naszych systemów

7 rzeczy, które warto wiedzieć o Call-eX 1.11.7

5 najważniejszych funkcji naszej wirtualnej centrali dla contact center 24/7 [infografika]

Na czym polega redundancja i dlaczego warto mieć system zapasowy?

Chcesz uruchomić contact center albo usprawnić komunikację w swojej firmie?

Napisz do nas albo zadzwoń, odpowiemy na wszystkie pytania.

Datera_BLOG_awatar

Datera

Dział Sprzedaży

tel. 58 739 60 02

Błąd! Pole nie zostało wypełnione
Błąd! Pole nie zostało wypełnione Adres email nieprawidłowy!
Błąd! Pole nie zostało wypełnione
Błąd! Pole nie zostało wypełnione
Błąd! Pole nie zostało zaznaczone
{{ contactModel.thankyou }}
{{ contactModel.submitButton }} Uwaga! Proszę wypełnić poprawnie pola formularza!