Udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Systemy telekomunikacyjne Datera

Oferujemy centrale telefoniczne IP-PBX i telefonię internetową VoIP dla biur i contact center.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przejdź do formularza kontaktowego »

Nasze produkty:

Call-eX: centrale telefoniczne VoIP

  • Instalowane na dowolnym, wskazanym przez klienta serwerze. Można kupić jako urządzenie serwerowe z preinstalowanym i skonfigurowanym systemem;

  • Licencje już od 20 stanowisk. Największe obsługiwane organizacje to tysiące pracowników, prowadzących setki równoczesnych rozmów.

Czytaj więcej »

Call-eX

Call-eX_Cloud-02

Call-eX Cloud: wirtualna centrala telefoniczna VoIP

  • System telefonii stacjonarnej VoIP dostępny jako usługa abonamentowa – koszt zależny wyłącznie od liczby korzystających z niego pracowników;

  • Już od 10 stanowisk10,90 zł netto za jedno konto pracownicze. Umowy na 12 i 24 miesiące;

  • Zintegrowana z usługą SIP Trunk: tanie rozmowy do Polski i za granicę, pakiety minut, negocjowalne stawki.

Czytaj więcej »

SIP Trunk Biz: telefonia internetowa VoIP

  • Tanie rozmowy do Polski i za granicę, negocjowalne stawki i pakiety minut;

  • Numery telefoniczne dla firm (srebrne, złote, platynowe), infolinii (801) i stacjonarne miejskie.

Czytaj więcej »

SIP_Trunk_BIZ

Poznaj ich zastosowania:

013-produkty_dla_call_contact_center

Call i Contact Center, infolinie i kampanie telemarketingowe

  • Automatyzacja wybierania połączeń wychodzących i kolejkowanie połączeń przychodzących;

  • Wbudowane narzędzia pracy agentów (panel, śledzenie i tagowanie połączeń) i supervisora;

  • Rozbudowane styki API/CTI dla pełnej integracji z CRM i zewnętrznymi bankami danych.

Czytaj więcej »

Telekomunikacja dla biur

  • Przekierowania, poczta głosowa na e-mail, interaktywne menu, wirtualny fax i wiele innych przydatnych funkcji;

  • Zarządzanie finansami poszczególnych biur, a nawet działów i zespołów.

Czytaj więcej »

014-produkty_dla_biur

Detekcja fraudów telekomunikacyjnych.

Usługa dla operatorów.

Czytaj więcej »

Przeczytaj więcej o zastosowaniu naszych systemów

Prosty rachunek: dlaczego warto zbudować infolinię na wirtualnej centrali? [infografika]

16 lokalizacji w całej Polsce, 1000 użytkowników i nacisk na bezpieczeństwo. Poznaj wdrożenie Call-ex w DSV.

7 lat współpracy, czyli jak powinien rosnąć system telekomunikacyjny w dynamicznie rozwijającej się firmie

Chcesz uruchomić contact center albo usprawnić komunikację w swojej firmie?

Napisz do nas albo zadzwoń, odpowiemy na wszystkie pytania.

Datera_BLOG_awatar

Datera

Dział Sprzedaży

tel. 58 739 60 02

Błąd! Pole nie zostało wypełnione
Błąd! Pole nie zostało wypełnione Adres email nieprawidłowy!
Błąd! Pole nie zostało wypełnione
Błąd! Pole nie zostało wypełnione
Błąd! Pole nie zostało zaznaczone
{{ contactModel.thankyou }}
{{ contactModel.submitButton }} Uwaga! Proszę wypełnić poprawnie pola formularza!