Udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Blog Datera: telekomunikacja, VoIP, telemarketing.

Czytaj naszego bloga i przenieść telekomunikację Twojej firmy na wyższy poziom.

7 rzeczy, które warto wiedzieć o Call-eX 1.11.7

Na czym polega redundancja i dlaczego warto mieć system zapasowy?

Podłącz i dzwoń, czyli jak działa automatyczna konfiguracja telefonów SIP

Centrala telefoniczna VoIP stacjonarna czy chmurowa? [infografika]

Dlaczego warto zostać agentem handlowym Datera i zarabiać na sprzedaży naszych systemów [Webinarium]

Prosty rachunek: dlaczego warto zbudować infolinię na wirtualnej centrali? [infografika]

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Jak działa Program Partnerski Datera dla agentów? [Webinarium]

5 najważniejszych funkcji naszej wirtualnej centrali dla contact center 24/7 [infografika]

Jak powinna działać infolinia 24/7?

123