Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Blog Datera: telekomunikacja, VoIP, telemarketing.

Czytaj naszego bloga i przenieść telekomunikację Twojej firmy na wyższy poziom.

48 głosów w 24 językach: nowa i lepsza synteza mowy w Call-eX Cloud

Interaktywne menu (IVR), kolejkowanie połączeń w contact center czy poczta głosowa dla pracowników – jeżeli mają pomóc dzwoniącemu klientowi, to muszą do niego przemówić: jasno, zrozumiale i w jego języku. Najlepiej “ustami” robota. Dlaczego? Synteza mowy… Czytaj więcej »

7 rzeczy, które warto wiedzieć o Call-eX 1.11.7

Po wielu miesiącach intensywnego rozwoju, centrala telefoniczna VoIP Call-eX osiąga dnia 18 października wersję 1.11.7. To wiele aktualizacji istotnych dla funkcjonowania contact center, infolinii czy telefonii stacjonarnej w biurze. To co dla nas (i dla klientów)… Czytaj więcej »

Na czym polega redundancja i dlaczego warto mieć system zapasowy?

Ile kosztuje godzina bezczynności call center, w którym pracuje 300 agentów? Ile można wskazać czynników, które mogą spowodować niedostępność serwera (czyli centrali telefonicznej IP PBX) odpowiadającego za funkcjonowanie całej infolinii? Na tyle dużo,… Czytaj więcej »

Podłącz i dzwoń, czyli jak działa automatyczna konfiguracja telefonów SIP

Automatyczna konfiguracja telefonów IP i bramek VoIP to funkcja przydatna nie tylko wtedy, kiedy jedna osoba odpowiada za funkcjonowanie floty 1000 telefonów stacjonarnych w czterech biurach zlokalizowanych w całej Polsce – pozwala oszczędzić czas i pieniądze także… Czytaj więcej »

Centrala telefoniczna VoIP stacjonarna czy chmurowa? [infografika]

Duża, jednorazowa inwestycja na kilka lat czy stałe, miesięczne i niskie wydatki zależne od tego ile osób korzysta z systemu? Oparcie się na własnym zapleczu i personelu, czy przerzucenie całej odpowiedzialności za funkcjonowanie na operatora? Gdyby był to prosty wybór na zasadzie “A… Czytaj więcej »

Dlaczego warto zostać agentem handlowym Datera i zarabiać na sprzedaży naszych systemów [Webinarium]

Dnia 15 czerwca o godzinie 11:00 odbyło się drugie w tym roku webinarium Programu Partnerskiego Datera z udziałem Ewy Bachańskiej (Kierownika Sprzedaży Pośredniej) oraz Grzegorza Kozłowskiego (Kierownika Produktu). W trakcie webinarium można było dowiedzieć się o możliwościach zarabiania na sprzedaży naszych… Czytaj więcej »

Prosty rachunek: dlaczego warto zbudować infolinię na wirtualnej centrali? [infografika]

Wirtualna centrala VoIP to ekonomiczne rozwiązanie dla contact center. Firma nie inwestuje w sprzęt, tylko płaci za tyle kont dla swoich pracowników, ile ich potrzebuje. Nie przejmuje się jego wydajnością, czy aktualizacją. Wszystkie najważniejsze usługi są… Czytaj więcej »

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Szanowni Państwo, z okazji Świąt Wielkanocnych, pragniemy Państwu życzyć zdrowia, szczęścia i sukcesów zawodowych. Zespół Datera. Czytaj więcej »

Jak działa Program Partnerski Datera dla agentów? [Webinarium]

Dnia 15 marca o godzinie 11:00 odbyło się pierwsze w tym roku webinarium Programu Partnerskiego Datera z udziałem Ewy Pojda (Kierownik Sprzedaży Pośredniej) oraz Grzegorza Kozłowskiego (Kierownika Produktu). W trakcie webinarium można było dowiedzieć się o możliwościach… Czytaj więcej »

5 najważniejszych funkcji naszej wirtualnej centrali dla contact center 24/7 [infografika]

Setka pracowników, tysiące połączeń, setki tysięcy minut rozmów.  Klient nie może czekać, a czas pracownika musi zostać optymalnie zagospodarowany. Różne algorytmy kolejkowania połączeń, zmiany statusów pracowników, monitorowanie rozmów i integracja z CRM. Całodobowa infolinia… Czytaj więcej »
12345