Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl

IVR: Interactive Voice Response

Interaktywne menu obsługiwane klawiaturą telefonu

  • Twórz i modyfikuj dowolną liczbę interaktywnych menu dla Twoich Klientów;
  • Wesprzyj ich automatyczną obsługę syntezą mowy i przekierowaniami.

Chcesz tę funkcję? Zapytaj nas o rozwiązania Datera!

Dlaczego IVR w Datera?

Buduj bez ograniczeń

IVR w naszej centrali to grupa funkcji obejmuje interaktywne menu, komunikaty i powitania z własnych nagrań oraz przekierowania (standardowe i warunkowe) i funkcję Znajdź mnie. Każdą z nich włączysz tyle razy ile potrzebujesz - bez ograniczeń, aby stworzyć system idealny dla Twojej firmy.

Swobodnie rozwijaj i konfiguruj

Interaktywne menu IVR może połączyć dzwoniącego z dowolnym działem lub osobą w firmie i więcej - podłączysz do niego dowolną usługę VoIP z naszej centrali. Nagrywaj wiadomości głosowe na e-mail, prowadź do kolejek call center, a po godzinach pracy wysyłaj pracownikom prośby o oddzwonienie.

Włącz syntezę mowy

Oferujemy ponad 48 głosów w 24 językach w bezkonkurencyjnej cenie - tylko dla użytkowników naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud. Tworzenie komunikatów i powiadomień dla użytkowników Twojego IVR będzie jeszcze prostsze - bo nie narzucamy ograniczeń ich stosowania.

Planuj i automatyzuj

Automatycznie dostosuj funkcjonowanie menu IVR do pory dnia, dnia tygodnia. Zależnie od nich kieruj do obsługi przez pracowników lub odtwarzaj komunikaty. Korzystaj z interaktywnych kalendarzy i warunków do stworzenia systemu, który będzie działał sam - Tobie zostawiając tylko obsługę.
Możliwości automatyzacji i interakcji:
Komunikaty
(Twórz komunikaty i powiadomienia bez żadnych ograniczeń)
TAK
Inteligentne kierowanie
(Twórz reguły, kalendarze i inteligentnie prowadź dzwoniących)
TAK
Kierowanie na dowolny numer
(Kieruj z poziomu menu na dowolnego użytkownika lub numer)
TAK
Kierowanie na dowolną usługę
(Kieruj z poziomu menu na dowolną funkcję naszej centrali)
TAK
Prezentacja przyjazna pracownikom
(Identyfikacja dzwoniącego na podstawie wyboru w menu – np. po wyborze tematu)
TAK
Rozszerzenie: synteza mowy
(Usługa dodatkowo płatna: bez ograniczeń twórz komunikaty w 24 językach, z pomocą 48 głosów)
TAK
Rozszerzenie: integrate
(Usługa dodatkowo płatna: wywołaj zewnętrzny webservice dla pełnej automatyzacji – jak w bankowości przez telefon)
TAK

Zamknij [X]