Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl
Avatar

Wirtualne call center

Wirtualne call center to model funkcjonowania działu sprzedaży lub obsługi klienta. Polega na fizycznym, geograficznym rozproszeniu agentów (sprzedawców, pracowników helpdesku lub BOK) przy jednoczesnym ich funkcjonowaniu jako jednego, spójnego zespołu. Wirtualne call center najczęściej funkcjonuje w oparciu o pracowników zdalnych, obsługujących klientów z domu, rzadziej – dzięki łączeniu zespołów z różnych biur w jeden zespół (jest to spotykane przy dużych projektach i dużych infoliniach lub w firmach outsourcingowych).

Jak VoIP pozwala zbudować wirtualne contact center?

Stworzenie wirtualnego call center umożliwia centrala telefoniczna VoIP. Dla systemu nie ma znaczenia fizyczna lokalizacja pracownika, gdyż jego identyfikacja oparta jest o login i hasło, wykorzystywane przez dowolną aplikację lub program do dzwonienia (tzw. softphone), a także telefon VoIP.

Oznacza to, że firma która chce zbudować wirtualne call center z pomocą centrali VoIP, musi jedynie zapewnić swoim pracownikom dostęp do internetu szerokopasmowego i urządzenie do dzwonienia (komputer firmowy z zainstalowanym programem i zestawem słuchawkowym, aplikację mobilną na smartfon lub tablet lub nawet biurkowy telefon VoIP).

Dlaczego warto zbudować wirtualne contact center?

Wirtualne call center zyskuje na popularności, gdyż umożliwia realizowanie wszystkich zadań w oczekiwanym przez pracowników modelu zdalnym. Centrala VoIP, taka jak np. Call-eX Cloud oferuje szereg funkcji, dzięki którym pozwoli ona realizować wszystkie zadania w 100% – bez zakłócania normalnego trybu pracy.

  • Wszystkie przekierowania, warunki i funkcje VoIP będą działać bez żadnych zmian, bez względu na to gdzie przebywać będą pracownicy;
  • Ma to zastosowanie także do zaawansowanych funkcji infolinii (ACD – kolejkowanie połączeń), czy narzędzia agentów call / contact center;
  • Firma będzie mogła centralnie zarządzać wszystkimi urządzeniami i kontami użytkowników przez centralny panel WWW, dzięki funkcji automatycznej konfiguracji (tzw. auto-provisioning);
  • Centrala oferuje zaawansowany system raportowy i panel administracyjny, który pozwoli monitorować wszystkich pracowników.

Wszystkie usługi są dostępne z poziomu intuicyjnego panelu online, ich konfiguracja to tylko kilka kliknięć myszką.

Uruchom wirtualne contact center  z naszą centralką VoIP Call-eX Cloud

  • Wyposażona we wszystkie funkcje istotne dla wirtualnego call / contact center: ACD (kolejkowanie), menu IVR, przekierowania, kampanie, system raportowy, syntezę mowy i wiele więcej;
  • Zintegrowana z CRM Livespace i Baseline – dla małych i średnich firm. Możliwa jest też dowolna integracja przez API;
  • Oferuje syntezę mowy w wielu językach w doskonałej cenie;
  • Dostępna z telefonią VoIP i pakietami minut do Polski i UE, a nawet negocjowanymi stawkami połączeń.
  • Posiada usługę SMS do komunikacji wielokanałowej – z atrakcyjną ofertą pakietów SMS

Sprawdź funkcje contact center naszej centralki »

 

Zamknij [X]