Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Uruchom system VoIP, który ułatwi zarządzanie.

Wirtualna Centrala pomoże:

  • Profesjonalnie i wydajnie obsługiwać klientów;
  • Zapewnić komunikację wewnętrzną między biurami;
  • Łatwiej pozyskiwać nowe kontakty telefoniczne sprzedawcom.

Callback Widget, Infolinie, Call Tracking… ponad 20 funkcji do Twojej dyspozycji!

Zamów rozmowę 1:1 lub prezentację wideo naszego systemu.

Firma produkcyjna, wirtualna centrala telefoniczna: ilustracjaOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Bosta Beton logo
Hortex Logo, klient Datera, użytkownik centralki Call-eX Cloud
Fonbud Logo, klient Datera, użytkownik centralki Call-eX Cloud
Logo emerpol
Farmina Logo, klient Datera, użytkownik centralki Call-eX Cloud
Bosta Beton logo

Bosta Beton

"Wirtualna centrala telefoniczna od Datera zapewnia dostęp do telefonu ponad 70 osobom w kilku biurach, a także pracownikom zdalnym. Pozwoliła nam też zbudować profesjonalną, firmową infolinię. Kluczowe dla sukcesu było wsparcie i obsługa klienta Datera – przed uruchomieniem, w trakcie i po rozpoczęciu pracy." - Dawid Wacław, Kierownik działu IT Bosta-Beton.

Warto wiedzieć o IVR

Dlaczego tak wiele firm produkcyjnych korzysta z naszych usług?

    • 55% nowych kontaktów biznesowych może być pozyskiwanych przez telefon, a blisko połowa klientów B2B dzwoni już na etapie rozpoznania oferty!
    • 44% klientów biznesowych opuści stronę WWW bez numeru telefonu, bo daje on pewność szybkiej i sprawnej obsługi po rozpoczęciu współpracy;
    • 66% klientów biznesowych rezygnuje z dalszej współpracy w wyniku złej obsługi;
    • 62% klientów biznesowych zwiększa wydatki z partnerami, którzy zapewniają dobre wsparcie;

Dobry system telefoniczny to więcej zadowolonych klientów, którzy chętnie wydadzą więcej pieniędzy i wystawią referencje. Telefon jest szczególnie ważny w relacjach z firmami.

Poznaj funkcje najczęściej stosowane przez firmy produkcyjne

Jak obsługiwać? Jak sprzedawać? Czytaj poradniki.

Sprawdź system Baseline »

Baseline to system CRM zintegrowany z Elektronicznym Obiegiem Dokumentów. Baseline oferuje też powiązane usługi wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem, m. in. archiwizację i przechowywanie dokumentów oraz elektroniczną platformę komunikacji z klientami i partnerami.

Sprawdź system Salesforce »

Salesforce to największy na świecie CRM ze spójną bazą danych, która umożliwia monitorowanie źródeł, z jakich spływają informacje. Możliwość pełnej personalizacji jest jego przewagą. System został stworzony z myślą o sprzedaży, jednak ma o wiele szersze zastosowanie.

Pracownik w krawacie, ikona

240

pracowników w 4 miastach korzysta z naszej wirtualnej centrali w ramach jednej firmy.
Spadek, wykres, liczba

80%

może spaść liczba nieodebranych połączeń po włączeniu infolinii (ACD)
Automatyczne odbieranie połączeń z IVR statystyka

50%

połączeń przychodzących samodzielnie obsłuży dobre menu IVR.

Zamknij [X]