Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Salesforce – CRM nie tylko dla dużych firm

Zwiększ skuteczność sprzedaży i marketingu. Poznaj lepiej swoich klientów. Co zyskasz?

  • Spersonalizowany proces sprzedaży;
  • Szybszą obsługę klienta;
  • Większą produktywność;
  • Wsparcie AI.

Zamień wiedzę o swoich klientach w zysk łącząc telefonię VoIP z Salesforce.

Jak te dwa systemy wesprą Twoją firmę? Porozmawiajmy o tym 1:1!

Logo Salesforce

Otwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Korzyści z integracji z Salesforce

Dzwoń kliknięciem

Nawiązuj połączenia z klientami z poziomu interfejsu systemu.

Odbieraj w systemie

Wygodnie obsługuj leady, odbierając połączenia w panelu Salesforce.

Rozpoznaj Klienta

Śledź historię kontaktów z klientem na jego karcie w systemie.

Dodawaj notatki

Dodawaj notatki z poziomu softphone w Salesforce.

Poznaj integrację VoIP z Salesforce

Co zyskasz z Salesforce?

Sztuczna Inteligencja

Analizuj dane klientów i szukaj szans sprzedażowych z AI

Personalizacja

Dostosuj system do swojego procesu sprzedaży i zwiększ jego efektywność.

Uniwersalne Rozwiązanie

Udostępnij jeden system dla wszystkich zespołów w Twojej firmie.

Brak Silosów Danych

Utrzymuj wszystkie informacje o klientach w jednym systemie.

Clorce: eksperci w wdrażaniu Salesforce

Clorce to partner Datera, który od ponad 9 lat wdraża Salesforce klientom w całej Polsce. Dla potrzeb integracji stworzyli konektor o nazwie Quakker – Universal Cloud Telephony Connector. Aplikacja dostępna jest w AppExchange i pozwala na wygodne korzystanie z usług głosowych wewnątrz CRM Salesforce, zarówno do zadań sprzedażowych jak i obsługi klienta.

Przejdź do strony clorce.com »

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zamknij [X]