PhotoAiD charakterystyka PhotoAiD to marka specjalizująca się w tworzeniu nowoczesnych automatów fotograficznych oraz aplikacji mobilnych do samodzielnego robienia zdjęć do dokumentów, takich jak paszporty, dowody osobiste czy wizy. Potrzeba biznesowaFirma potrzebowała…
Eventy hybrydowe – łączące spotkania fizyczne z transmisją online – na dobre zadomowiły się w świecie biznesu. Według raportu Bizzabo „State of Events 2025”, aż 72% organizatorów planuje realizować wydarzenia…
Zarządzanie połączeniami telefonicznymi w firmie i związaną z nimi infrastrukturą telekomunikacyjną to duże wyzwanie. Niezależnie od branży, klienci oczekują szybkiego kontaktu i profesjonalnej obsługi. Pracownikom natomiast zależy na ergonomii pracy…
🐣 Wielkanocna Wirtualna Centrala Zajączka – czyli pomoc w podskokach 🐇 Hop, hop – witamy na linii Zajączka Wielkanocnego 🐰📞 Jeśli myślisz, że dostarczanie pisanek, koszyczków i…
Wiemy, że w dobie AI, digitalizacji i elektro-mobilności nie możemy stać w miejscu. Dlatego z dumą ogłaszamy rewolucję na styku telekomunikacji i motoryzacji. Od dzisiaj możecie Państwo korzystać z integracji…
Boty głosowe wspierane przez najnowsze modele LLM cieszą się aktualnie dużą popularnością. Na rynku znaleźć można wiele rozwiązań opartych o tę właśnie technologię. W ostatnim czasie testowaliśmy różne usługi pod…
Technologia AI przyspieszyła rozwój inteligentnych botów głosowych. Korporacje i duże firmy wdrażają je do obsługi klienta, telemarketingu czy automatyzacji procesów wewnętrznych. Ale czy takie rozwiązania są rzeczywiście korzystne dla sektora…
MAXON charakterystyka Maxon Nieruchomości to warszawska agencja nieruchomości z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się się w profesjonalnym pośrednictwie, wspierając zarówno osoby sprzedające domy, mieszkania i grunty, jak i tych, którzy poszukują idealnej…
Kontynuując wypis dotyczący efektywności IVR, która zależy od dopasowania jego struktury do specyfiki danej branży w tej części przybliżamy schematy dla sektora finansowego, e-commerce oraz b2b. Branża finansowa…
Interaktywne systemy głosowe (IVR) stały się kluczowym narzędziem w obsłudze klienta, umożliwiającym automatyzację procesów i usprawnienie komunikacji. Efektywność IVR zależy od dopasowania jego struktury do specyfiki danej branży. Co sprawdza…