Uruchom system telefoniczny VoIP od zaufanego partnera.
Datera to:
Model usługowy (SaaS) i licencyjny central telefonicznych;
Duże doświadczenie w aktualizacji infrastruktury z telefonii cyfrowej ISDN i analogowej na VoIP;
Polska marka i technologia, oraz zawsze pełne wsparcie.
Numery wewnętrzne, szeroka oferta telefonów, IVR… ponad 20 funkcji do dyspozycji!
Uzyskaj ofertę lub zamów rozmowę 1:1
Jak centrala VoIP wesprze urząd lub inną jednostkę administracji publicznej?
Umów się na rozmowę lub prezentację systemu. Zostaw dane kontaktowe, a oddzwonimy. Dlaczego warto?
Poznasz prawdziwe studia przypadku z sektora publicznego;
Otrzymasz referencje od jednostki administracji państwowej;
Zainteresowanym udostępniamy systemy testowe!
Gdański Urząd Pracy
Wybraliśmy wirtualną centralę telefoniczną oraz telefonię VoIP Datera aby zapewnić ponad 150 pracownikom wydajny i stabilny system telekomunikacyjny oraz usprawnić obsługę osób poszukujących pracy. Profesjonalizm zespołu Datera oraz funkcjonalność systemu, pozwoliły na szybkie przygotowanie go do pracy zgodnie z naszymi oczekiwaniami.
Dlaczego tak wiele urzędów wdraża nasze systemy?
20 lat doświadczenia pozwala nam na szybkie i bezproblemowe wdrożenia, zgodnie z oczekiwaniami urzędu;
Zawsze zapewniamy 100% wsparcia, zarówno w trakcie jak i po wdrożeniu;
Sieć certyfikowanych partnerów pozwala nam na dotarcie i wsparcie urzędów administracji na terenie całego kraju.
Jesteśmy wiarygodni i pewni, a nasze systemy oferują wszystkie wymagane przez urzędy funkcje.
Ten pakiet funkcji to m. in. interaktywne menu sterowane klawiaturą pozwoli na kierowanie dzwoniących do odpowiednich działów oraz synteza mowy i wiele rodzajów przekierowań.
Wirtualny fax, przekierowania, wygodna poczta głosowa, komunikaty, a nawet interkom. Oferujemy wiele funkcji ułatwiających sprawną komunikację zewnętrzną i wewnętrzną.
Oferujemy duże pakiety minut do Polski i za granicę, a także stawki no-limit dla stałych kosztów. Nasza oferta skrojona jest pod potrzeby dużych firm i urzędów.
Poradniki, case studies i więcej. Czytaj o telefonii VoIP.
Funkcje wsparcia sprzedaży i obsługi telefonicznej to główne powody, dla których firmy inwestują w wirtualne centrale i telefonię VoIP. Nie można jednak zapomnieć o oszczędnościach. Oparcie telekomunikacji w…
SMS to proste i skuteczne narzędzie komunikacji. Zostanie odebrany przez 97% odbiorców. Odpowie na niego 50% – większość w mniej niż minutę. Zwiększa skuteczność mailingów. Skutecznie dostarczy Twoją…
System telekomunikacyjny musi działać. Nawet po godzinach pracy dostępne muszą być usługi VoIP włączane przez wiele firm na ten czas (np. połączenia warunkowe, komunikaty, interaktywne menu serwisowe etc.).
IVR (Interactive Voice Response – Interaktywna Odpowiedź Głosowa) to grupa funkcji pozwalająca na samoobsługę klientów przez telefon. Wykorzystuje ją około 90% firm korzystających z naszej platformy, gdyż są…
W czasach koronawirusa zespół Datera pracuje zdalnie. Na szczęście nasza platforma telekomunikacyjna, wirtualna centrala Call-eX Cloud (z której sami korzystamy) jest stworzona dokładnie z myślą o takich sytuacjach.
Interaktywne menu (IVR), kolejkowanie połączeń w contact center czy poczta głosowa dla pracowników – jeżeli mają pomóc dzwoniącemu klientowi, to muszą do niego przemówić: jasno, zrozumiale i w jego języku.
3000
stanowisk telefonicznych obsługuje nasz system dla dużej uczelni państwowej.
25 milionów
minut rozmawiają użytkownicy naszej sieci telekomunikacyjnej każdego roku.
500+
Już tyle naszych systemów typu standalone (licencyjnych) funkcjonuje w całej Polsce
20 lat
Tyle lat już działamy na rynku telefonii internetowej i systemów VoIP.