Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Praca zdalna i systemy VoIP Datera

W czasach koronawirusa zespół Datera pracuje zdalnie. Na szczęście nasza platforma telekomunikacyjna, wirtualna centrala Call-eX Cloud (z której sami korzystamy) jest stworzona dokładnie z myślą o takich sytuacjach. Pozwala nam realizować w 100% nasze cele w bezpiecznych warunkach, zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych. Oto jej funkcje i moduły szczególnie przydatne w tym okresie. Mamy nadzieję, że pozwolą także Wam na szybką przesiadkę i dostosowanie się do nowej rzeczywistości.

Miejmy na uwadze, że samo włączenie przekierowań na telefony komórkowe nie rozwiązuje do końca sprawy. Część pracowników jest przydzielonych do obsługi kolejek infolinii (sprzedaży, pomocy technicznej etc.) i jest szczególnie istotne, aby w celach służbowych rozmawiali na swoich firmowych kontach. Na użytek poprawnego mierzenia ich skuteczności, jak i np. ewidencjonowania czasu pracy w warunkach kiedy nie mamy z nimi bezpośredniego kontaktu.

Bez obaw. Całe biuro może bez problemu stać się “wirtualne”, a praca biurowa (pracowników spędzających czas przed komputerem) może przebiegać bez zakłóceń.

Dla VoIP nie ma znaczenia gdzie jest pracownik

Konto SIP w naszej centrali można uruchomić na dowolnym komputerze, telefonie i tablecie. Nie ma żadnych ograniczeń co lokalizacji. Pracownik może bez problemu korzystać ze swojego firmowego numeru (zarówno dla odbierania jak i wybierania połączeń) w każdych warunkach. Telefony przewodowe są identyfikowane po adresie MAC, dlatego teoretycznie można nawet je zabrać do domu, gdzie będą funkcjonować normalnie.

…dla ACD (kolejkowania) i CRM – także nie

Jeżeli pracownik obsługi będzie zalogowany na dowolnym terminalu (niech to będzie np. nasza aplikacja mobilna Android Call-eX Softphone) i zalogowany do naszego panelu agenta (przez przeglądarkę internetową) – może pracować tak samo, jakby był w open space firmowej infolinii. Jego odpowiedzialnością jest jedynie znalezienie sobie w domu cichego miejsca, wolnego od zwierzaków i małych dzieci 😉

Sprawdź aplikację Call-eX Softphone »

Warto tu zaznaczyć, że obsługujemy firmy, które domyślnie posiadają contact / call center w modelu wirtualnym, tzn. gdzie pracownicy są rozproszeni w zasadzie po całym kraju i pracują w dużej części z domów. Dzięki temu łatwo uzyskać obsadę infolinii pomocy technicznej 24/7 lub po prostu – pozyskać nowych pracowników.

Podobnie – jeżeli CRM obsługujemy przez przeglądarkę, wszystkie pozostałe funkcje będą działać bez zmian. Pracownik będzie miał automatycznie wywoływaną kartę klienta przy połączeniu przychodzącym, będzie mógł dzwonić do kontaktów przez kliknięcie i tak dalej.

…dla funkcji biurowych także

Mało tego – jeżeli mamy w biurach, w recepcjach, różnych działach etc. uruchomione drzewka IVR, komunikaty, przekierowania, powiadomienia, numery wewnętrzne… wszystko to będzie działać bez zakłóceń nawet jeżeli pracownicy będą także w domu.

Oferujemy narzędzia kontroli

Funkcja nagrywania rozmów domyślnie jest wykorzystywana na użytek reklamacji czy rozstrzygania wątpliwości w sporach, jednakże w takich warunkach sprawdzi się doskonale jako metoda kontroli tego, czy pracownicy z należytą sumiennością wykonują swoją pracę (jest to funkcja dodatkowo płatna).

System raportowy wskaże nam natomiast aktywność naszych pracowników obsługujących infolinię – jeżeli będą zalogowani do swoich firmowych kont.

Oferujemy naprawdę funkcjonalne telekonferencje…

Z punktu widzenia organizacji samej telefonii – przy korzystaniu z VoIP w przypadku pracy zdalnej praktycznie nic się nie zmienia. Wyzwaniem jest zastąpienie nią kontaktu osobistego. Tu tutaj pomocne będą pokoje telekonferencyjne. Mając dostęp do naszej centrali można je zakładać praktycznie bez ograniczeń. Można je także dowolnie konfigurować:

  • Wprowadzić autoryzację na PIN lub CLIP (tylko autoryzowane numery się połączą);
  • Użytkownicy mogą się wdzwaniać, lub telekonferencja może dzwonić do nich;
  • Telekonferencje mogą automatycznie dzwonić do uczestników wedle harmonogramu…

i wiele więcej.

…i komunikację wideo

Nasze centrale pozwalają na wygodną komunikację wideo w jakości HD, zarówno między np. naszymi aplikacjami mobilnymi jak i telefonami stacjonarnymi z taką funkcją. Wiemy, że komunikacja wideo jest istotna i redukuje “psychiczną” izolację pracowników przebywających w swoich domach.

Jeżeli macie Państwo jakieś pytania, potrzebujecie uruchomienia dodatkowych funkcji (np. nagrywania rozmów, uruchomienia aplikacji Call-eX Softphone) – zapraszamy do kontaktu. Pracujemy zdalnie, ale pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Zamknij [X]