Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Uruchom system VoIP w gabinecie, przychodni lub szpitalu.

Wirtualna Centrala pomoże:

  • Ograniczyć nieodwołane wizyty;
  • Ułatwić pacjentom kontakt z recepcją;
  • Zdobyć więcej pacjentów.

Call center, call tracking, IVR… ponad 20 funkcji do Twojej dyspozycji!

Zamów rozmowę 1:1 lub prezentację wideo naszego systemu.

Placówka medyczna, system VoIP, wirtualna centrala: ilustracjaOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

NZOZ Nowa Ortopedia sp z o.o.
Tuzdrowie Logo, klient Datera, użytkownik centralki Call-eX Cloud
Szpital na klinach logo
Centrum Medyczne Vimed
Logo Polkowicie Cenrum Usług Zdrowotnych klient Datera, użytkownik wirtualnej centrali telefonicznej
Logo Optima Medycyna Przychodnia
Logo Optima Medycyna Przychodnia

Optima Medycyna SA

"Wirtualna centrala Datera obsługuje zespół kilkunastu konsultantów oraz ponad 170 stanowisk telefonicznych w biurach i gabinetach w Opolu, Prudniku i Nysie. Datera rekomendujemy ze względu na zapewnione nam wsparcie, kluczowe do zaprojektowania i wdrożenia systemu telekomunikacyjnego realizującego różne cele w takiej skali działalności jak nasza." - Mirosław Bartyzel, Kierownik Administracji
NZOZ Nowa Ortopedia sp z o.o.

Nowa Ortopedia Sp. z o.o.

"Dzięki usługom Datera uruchomiliśmy wygodną w nawigacji infolinię dla wszystkich pacjentów. Nasi pracownicy obsługują na niej setki połączeń każdego dnia, wspierani są przez funkcje call center i IVR. Dzięki wirtualnej centrali jesteśmy dostępni dla pacjentów oraz optymalnie wykorzystujemy możliwości naszych pracowników rejestracji" - Radosław Bernacki, Prezes Zarządu Nowa Ortopedia Sp. z o.o.
Logo Polkowicie Cenrum Usług Zdrowotnych klient Datera, użytkownik wirtualnej centrali telefonicznej

Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych

"Zapewnienie telefonii i sprzętu dla ponad 200 osób, z których część wymaga dodatkowych funkcji na użytek rejestracji pacjentów i świadczenia teleporad, przebiegła sprawnie dzięki skutecznemu wsparciu klienta zapewnionego przez Datera - przed uruchomieniem systemu, w jego trakcie, a także po nim." - Rajmund Dobrzański, Administrator Sieci

Warto wiedzieć o IVR

Dlaczego tak wiele placówek medycznych korzysta z naszych usług?

    • 2x więcej kontaktów zweryfikuje pracownik korzystający z funkcji automatycznego wybierania numerów;
    • 10 prób połączenia podejmuje pacjent próbujący dodzwonić się do rejestracji bez funkcji call center;
    • 30% wizyt nie dochodzi do skutku, a nie zostaje wcześniej odwołanych. Ile tracisz przez nie pieniędzy?
    • 50% pacjentów odpowie na SMS z prośbą o potwierdzenie wizyty.

Rozwiązujemy prawdziwe problemy, dla oszczędności czasu rejestracji i nerwów pacjentów.

Poznaj funkcje najczęściej stosowane przez podmioty lecznicze

Kanał IVR, SMS, call tracking... przeczytaj case studies

Logo eRecepcja

Sprawdź system eRecepcja.pl »

eRecepcja to program dla lekarza, gabinetu, kliniki i przychodni. Obecny na rynku już ponad 10 lat, jest w pełni zgodny z rekomendacjami Ministerstwa Zdrowia, GIODO, eWUŚ i E-Zdrowie. To oprogramowanie usprawni każdy obszar działalności placówki: od obiegu dokumentów, poprzez zarządzanie i marketing, po obsługę pacjentów.

Konsultant, agent call center, ikona

80

konsultantów medycznego call center obsługuje w trybie 24/7 nasza wirtualna centrala telefoniczna.
Statystyka, wykres, wzrost

7500

połączeń miesięcznie obsługuje nasz system dla infolinii medycznej dużej placówki medycznej
Użytkownicy ikona

250

użytkowników (konsultantów i pozostałych) pracuje w ramach jednego systemu dla dużej placówki
Minuty rozmów telefonicznych ikona

1000+

godzin rozmów z pacjentami trafia na nasze serwery (bezpiecznie i w zgodzie z wymaganiami RODO)

Zamknij [X]