Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl

Kolejkowanie Połączeń dla infolinii

„Proszę czekać… na rozmowę czeka pięć osób”. Obsługuj klientów szybciej i bez nerwów.

  • Twoi klienci nigdy nie usłyszą sygnału zajętości: oszczędź im nerwów;
  • Twoi pracownicy obsłużą więcej połączeń, a klienci będą krócej czekać na rozmowę;
  • Odtwarzaj oczekującym klientom muzykę, stosuj syntezę mowy i inne funkcje.

Dowiedz jak działa i co potrafi ta usługa podczas wideoprezentacji 1:1!

Kolejkowanie połączeń (ACD: Automatic Call Distribution) to usługa dostępna w ramach abonamentu naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud i licencji centrali Call-eX.

Kolejkowanie połączeń dla infolinii, ACD, automatic call distribution, usługa central telefonicznych Call-eX i Call-eX CloudOtwórz popup z formularzem kontaktowym, prezentacja wideo »

Korzyści dla...

Mała firma, sklep ikona kolorowa

Firmy

Korzyści to więcej odebranych połączeń telefonicznych, mniej porzuconych połączeń przez klientów czekających na rozmowę, większa skuteczność oddzwaniania na nieodebrane połączenia i łatwiejsza organizacja pracy recepcji czy contact center.
Przedsiębiorca, kolorowa ikona

Klienta

Dla Klientów najważniejszy jest krótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Dzięki komunikatom wiadomo ile czekać na rozmowę - to oszczędza nerwy! Firma zajmie się naszą sprawą nawet jak nie uda się dodzwonić. Muzyka ułatwi czekanie.
Pracownik infolinii, kolorowa ikona

Pracownika infolinii

Pracownicy sprzedaży i obsługi docenią sprawiedliwy podział pracy uwzględniający wydajność i obciążenie zadaniami. Dzięki narzędziom agenta łatwiej regulować dostępnością i realizować inne zadania (np. odpowiadać na korespondencję).

Dlaczego ACD w systemie Datera?

Ponieważ współpracuje z innymi, kluczowymi dla contact center narzędziami:
Wybrane funkcje ACD w Datera:
Wybór strategii (algorytmu) odbierania połączeńTAK
Darmowa integracja z panelem WWW agenta contact centerTAK
Darmowa integracja z systemem raportowymTAK
Możliwość dokupienia konta Supervisora / SPY
(Supervisor może zmieniać strategie odbierania oraz dołączać anonimowo do rozmów)
TAK
Nieograniczone tworzenie kolejek (np. BOK, Sprzedaż)TAK
Funkcja automatycznego oddzwaniania do nieodebranychTAK
Dodatkowe funkcje VoIP do przekierowań
(Wybierz 1 aby… wybierz 2 aby…, automatyczne kierowanie zależnie od pory dnia czy dnia tygodnia etc.)
TAK
Synteza mowy (TTS)
(Proszę czekać, w kolejce znajduje się 5 osób. Szacowany czas oczekiwania na rozmowę to…)
TAK
Usługa SMS
(Automatyczna wysyłka wiadomości zintegrowana z kolejkami, szablony wiadomości etc.)
TAK
Kierowanie połączeń przychodzących do agentów zdalnych
(Możliwość łączenia np. z przedstawicielem handlowym z telefonem komórkowym)
TAK
Sprawdź infografikę o syntezie mowy TTS w Datera Call-eX Cloud »

  • Zintegrowany z tą funkcją Panel Agenta WWW pozwoli na pełne podsumowanie (wrap-up) rozmowy;
  • Dedykowany System Raportowy pozwoli dokonać kompleksowej oceny SLA i natężenia ruchu.
  • Usługa SMS pozwoli na automatyczną wysyłkę wiadomości po rozmowie.

Call center - ilustracja

Kolejkowanie połączeń to podstawa każdego call center…

…ale funkcji pozwalających na sprawną obsługę klientów i sprzedaż z wykorzystaniem telefonu jest więcej. Dowiedz się więcej, jak zbudować na swojej centrali telefonicznej system dla call center / contact center, który pozwoli Tobie zwiększyć satysfakcję klientów i sprzedaż!

Sprawdź usługi dla call center »

Zwiększ skuteczność firmowej infolinii

Połącz usługę kolejkowania połączeń z tymi funkcjami VoIP

Zamknij [X]