Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl

Kolejkowanie Połączeń dla infolinii

„Proszę czekać… na rozmowę czeka pięć osób”. Obsługuj klientów szybciej i bez nerwów.

  • Twoi klienci nigdy nie usłyszą sygnału zajętości: oszczędź im nerwów;
  • Twoi pracownicy obsłużą więcej połączeń, a klienci będą krócej czekać na rozmowę;
  • Odtwarzaj oczekującym klientom muzykę, stosuj syntezę mowy i inne funkcje.

Dowiedz jak działa i co potrafi ta usługa podczas wideoprezentacji 1:1!

Kolejkowanie połączeń (ACD: Automatic Call Distribution) to usługa dostępna w ramach abonamentu naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud i licencji centrali Call-eX.

Kolejkowanie połączeń dla infolinii, ACD, automatic call distribution, usługa central telefonicznych Call-eX i Call-eX CloudOtwórz popup z formularzem kontaktowym, prezentacja wideo »

Korzyści dla...

Mała firma, sklep ikona kolorowa

Firmy

Korzyści to więcej odebranych połączeń telefonicznych, mniej porzuconych połączeń przez klientów czekających na rozmowę, większa skuteczność oddzwaniania na nieodebrane połączenia i łatwiejsza organizacja pracy recepcji czy contact center.
Przedsiębiorca, kolorowa ikona

Klienta

Dla Klientów najważniejszy jest krótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Dzięki komunikatom wiadomo ile czekać na rozmowę - to oszczędza nerwy! Firma zajmie się naszą sprawą nawet jak nie uda się dodzwonić. Muzyka ułatwi czekanie.
Pracownik infolinii, kolorowa ikona

Pracownika infolinii

Pracownicy sprzedaży i obsługi docenią sprawiedliwy podział pracy uwzględniający wydajność i obciążenie zadaniami. Dzięki narzędziom agenta łatwiej regulować dostępnością i realizować inne zadania (np. odpowiadać na korespondencję).

Dlaczego ACD w systemie Datera?

Ponieważ współpracuje z innymi, kluczowymi dla contact center narzędziami:
Wybrane funkcje ACD w Datera:
Wybór strategii (algorytmu) odbierania połączeńTAK
Darmowa integracja z panelem WWW agenta contact centerTAK
Darmowa integracja z systemem raportowymTAK
Możliwość dokupienia konta Supervisora / SPY
(Supervisor może zmieniać strategie odbierania oraz dołączać anonimowo do rozmów)
TAK
Nieograniczone tworzenie kolejek (np. BOK, Sprzedaż)TAK
Funkcja automatycznego oddzwaniania do nieodebranychTAK
Dodatkowe funkcje VoIP do przekierowań
(Wybierz 1 aby… wybierz 2 aby…, automatyczne kierowanie zależnie od pory dnia czy dnia tygodnia etc.)
TAK
Synteza mowy (TTS)
(Proszę czekać, w kolejce znajduje się 5 osób. Szacowany czas oczekiwania na rozmowę to…)
TAK
Usługa SMS
(Automatyczna wysyłka wiadomości zintegrowana z kolejkami, szablony wiadomości etc.)
TAK
Kierowanie połączeń przychodzących do agentów zdalnych
(Możliwość łączenia np. z przedstawicielem handlowym z telefonem komórkowym)
TAK
Sprawdź infografikę o syntezie mowy TTS w Datera Call-eX Cloud »

  • Zintegrowany z tą funkcją Panel Agenta WWW pozwoli na pełne podsumowanie (wrap-up) rozmowy;
  • Dedykowany System Raportowy pozwoli dokonać kompleksowej oceny SLA i natężenia ruchu.
  • Usługa SMS pozwoli na automatyczną wysyłkę wiadomości po rozmowie.

Jak zwiększyć skuteczność infolinii?

Połącz usługę kolejkowania z tymi funkcjami VoIP
Synteza mowy TTS, usługa wirtualnej centrali PBX

Synteza mowy (TTS)

Nasza wirtualna centrala telefoniczna oferuje syntezę mowy (TTS - Text to Speech) w jednym, prostym abonamencie. To ponad 48 głosów w 24 językach (w tym polski) w bezkonkurencyjnej cenie. Usługa może być bez ograniczeń wykorzystywana do wszystkich komunikatów wirtualnej central: w Twoim call center lub w interaktywnym menu IVR.
SPY, funkcja konta typu supervisor, ikona

SPY / Supervisor

To typ konta użytkownika naszych central telefonicznych. Pozwala pracownikowi (szefowi zespołu konsultantów) na podłączenie się do trwającej rozmowy i jej dyskretne podsłuchanie. Supervisor może też aktywnie włączyć się do rozmowy, tak aby słyszał go tylko konsultant lub tak aby był słyszany przez obie strony.
Music on Hold, muzyka na czekanie, muzyka w zawieszeniu

Muzyka na czekanie (Music on Hold)

Usługa pozwalająca na odtworzenie muzyki lub nagranych komunikatów, klientowi oczekującemu na rozmowę np. z konsultantem infolinii. Możliwe jest również wykorzystanie usługi Music on Hold przy zawieszaniu połączenia. Jeśli jedna ze stron połączenia naciśnie Hold, drugiej stronie zostanie odtworzona muzyka.
Nagrywanie rozmów, usługa wirtualnej centrali PBX

Nagrywanie rozmów

Ta usługa pozwala na nagrywanie całych rozmów i trzymanie ich w chmurze, lub na własnym serwerze. Nagrywane mogą być wszystkie połączenia lub np. tylko te kierowane na określone numery czy przychodzące z określonych numerów. To proste narzędzie dla każdego biznesu, który chce usprawnić obsługę klientów. Lepiej służyć im pomocą, jak i ograniczyć koszty i czas rozpatrywania reklamacji.
Przekierowanie połączeń przez centralę VoIP, ikona

Przekierowanie połączeń

Centrale telefoniczne Datera pozwalają na ustawienie przekierowań połączeń, np. na numer telefonu komórkowego. To szczególnie przydatne rozwiązanie, jeśli chcemy pozostać dostępni pod firmowym numerem telefonu podczas podróży służbowej czy pracy zdalnej.

IVR

Nasza wirtualna centrala telefoniczna posiada interaktywne menu sterowane klawiaturą telefonu i grupę usług wspierających (m. in. przekierowania i komunikaty).

Zamknij [X]