Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Panel Agenta Contact Center

Zintegrowane narzędzie naszych central VoIP
Call-eX i Call-eX Cloud

  • Wygodny, graficzny panel WWW dla pracownika contact center lub recepcji
  • Zintegrowany domyślnie z każdym kontem agenta

Chcesz tę funkcję? Zapytaj nas o rozwiązania Datera dla contact center i recepcji!

Wybrane funkcje panelu agenta
Zmiana statusu agenta
(Ma znaczenie dla przydzielania mu zadań)
TAK
Komentowanie przeprowadzonych rozmów
(komentarze są widoczne m. in. w systemie raportowym)
TAK
Tagowanie rozmów
(Tagi są definiowane przez firmę, np. porażka / sukces / oddzwonić etc.)
TAK
Śledzenie statystyk własnej pracy
(Odebrane / nieodebrane)
TAK