Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Połącz swój system CRM z centralą VoIP

Zwiększ wydajność oraz jakość sprzedaży i obsługi.

  • Połączysz każdy system CRM na rynku, także rozwiązania in-house;
  • Stale powiększamy grupę partnerskich CRM, które są gotowe do błyskawicznej integracji.

Dzwoń do klientów z interfejsu swojego systemu CRM. Analizuj dane, słuchaj rozmów.
Jak centrala VoIP połączona z CRM wspiera biznes? Porozmawiajmy o tym 1:1!

Centrala VoIP i CRM, peryferia - ilustracja (skrót CRM oznacza Customer Relationship Management), loga central - ilustracja duża

Otwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Jak połączyć centralę VoIP i CRM?

Wybierz system CRM naszego partnera

Nasi partnerzy oferują systemy CRM dla firm o różnorodnych potrzebach. Zyskaj system CRM gotowy do błyskawicznego uruchomienia.

Połącz dowolny system CRM przez API / CTI

Połącz naszą centralę telefoniczną z dowolnym systemem CRM z rynku lub oprogramowaniem rozwijanym indywidualnie, in-house.

Zastosowania integracji VoIP-CRM

Eksport danych z centrali VoIP do systemu CRM ikona

Eksport danych do systemu CRM

Uzupełnij swoją bazę klientów o zupełnie nowy wymiar danych, jakim są połączenia telefoniczne.
Dzwoń po kliknięciu w CRM, ikona

Dzwonienie i odbieranie w systemie CRM

Dzwonienie i podsumowywanie rozmów w systemie CRM to znaczy wzrost wydajności pracy.
Dodatkowe funkcje systemu CRM, żarówka, słuchawka ikona

Dodatkowe funkcje systemu CRM

Odtwarzaj rozmowy, wysyłaj SMS-y, monitoruj aktywność handlowców w CRM... i więcej!

LISTA FUNKCJI ZINTEGROWANEGO SYSTEMU CRM

Korzyści integracji systemu CRM i VoIP

Jakość obsługi nowych klientów i relacje z klientami

Poprawisz jakość obsługi klienta

Skuteczny przepływ informacji i zarządzanie relacjami z klientami jest możliwe tylko wtedy, kiedy łączymy dane o komunikacji z nimi ze wszystkich kanałów - w tym telefonu. Każdy klient doceni sprawniejszą obsługę, możliwą dzięki nowym funkcjom dostępnym dla pracowników.
Zyskaj więcej klientów, skuteczniejsi handlowcy, ikona

Zwiększysz skuteczność sprzedawców

Zwiększ szanse sprzedaży dzięki planowanym działaniom. Przygotowuj kampanie telefoniczne, monitoruj nieobsłużone połączenia telefoniczne. W łatwy sposób monitoruj aktywność handlowców i realizowane przez nich zadania.
Wydajni handlowcy, ikona

Zwiększysz wydajność wszystkich pracowników

Dzwonienie kliknięciem i odbieranie połączeń przez specjalne okienka z dodatkowymi funkcjami to wysoka automatyzacja i ergonomia pracy, a także lepsza kontrola nad zadaniami pracowników. Dzięki nim czas obsługi zostaje skrócony, a podsumowanie rozmów uproszczone.
Aktualna baza danych - ikona

Poprawisz organizację pracy i aktualność danych

Pracownik odbierający w systemie CRM będzie dbać o aktualność danych o klientach i kontrahentach. Pomoże mu w tym specjalne okienko podsumowania rozmowy telefonicznej. Importuj do systemu CRM dane o statusie pracownika i jego aktywności z centrali.
Nowy wymiar bazy danych CRM telefon - ikona

Zyskasz nowy wymiar danych do zarządzania relacjami z klientami

Telefon to fundament obsługi klienta. Dane o połączeniach i ich rezultatach muszą być możliwe do analizy na takich samych zasadach jak pozostałe kanały komunikacji z klientami. Dzięki systemowi CRM i integracji z centralą VoIP, jest to możliwe.

Sprawdź listę partnerskich systemów CRM

Co trzeba wiedzieć o własnej integracji?

Integracja CRM: usługi powiązane

API

Interfejs API SOAP wykorzystywany do dwustronnej komunikacji naszych central z dowolnym systemem informatycznym, w tym CRM.

CTI

Styk CTI, umożliwiający centrali telefonicznej VoIP wysyłanie komunikatów do dowolnego środowiska informatycznego. Stosowany np. w integracji CRM.

Infolinia (ACD)

Kolejkowanie połączeń przychodzących. Da lepszą jakość obsługi klienta: skróci czas oczekiwania na rozmowę i uprzedzi, że trzeba na nią poczekać.

Zamknij [X]