System CRM zintegrowany z Elektronicznym Obiegiem Dokumentów, wspierający zarządzanie przedsiębiorstwem.
Na czym polega integracja centrali VoIP i CRM?
Na wymianie danych o połączeniach i komunikacji na poziomie interfejsu:
Eksport danych o połączeniach z centrali VoIP do CRM: historia połączeń, czas trwania rozmów i nagrane rozmowy będą widoczne w CRM. Śledź historię rozmów telefonicznych tak samo jak korespondencję elektroniczną, rozmowy na czacie czy komunikację przez jakikolwiek inny kanał;
Wykorzystanie interfejsu CRM do pracy z telefonem: pracownik będzie mógł łatwo dzwonić do klientów przez program komputerowy, aplikację mobilną lub telefon VoIP, wybierając numery z poziomu interfejsu CRM. Odbierając połączenie od razu zobaczy kartę informacyjną dzwoniącej osoby.
Co integracja daje w praktyce?
Nagrywaj & Słuchaj
Odtwarzaj nagrane na infolinii rozmowy z poziomu interfejsu CRM.
Analizuj & planuj
Przeglądaj globalne statystyki połączeń wygodnie w systemie CRM.
Dzwoń kliknięciem
Inicjuj połączenia jednym kliknięciem z widoku profilu klienta w CRM.
Poznaj klienta
Badaj historię rozmów z każdym klientem na jego karcie informacyjnej.
Przygotuj się
System automatycznie dopasuje kontakt do numeru połączenia przychodzącego.
Używamy cookies w celu prowadzenia statystyk. Możesz to zablokować zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Cookies.Rozumiem.