Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl

Integracja CRM z systemami VoIP Datera

API naszych central pozwala je zintegrować też z dowolnym środowiskiem informatycznym.

Dla potrzebujących łatwego uruchomienia, są one przygotowane do szybkiego połączenia z następującymi CRM:

Na czym polega integracja centrali VoIP i CRM?

Na wymianie danych o połączeniach i komunikacji na poziomie interfejsu:

  • Eksport danych o połączeniach z centrali VoIP do CRM: historia połączeń, czas trwania rozmów i nagrane rozmowy będą widoczne w CRM. Śledź historię rozmów telefonicznych tak samo jak korespondencję elektroniczną, rozmowy na czacie czy komunikację przez jakikolwiek inny kanał;
  • Wykorzystanie interfejsu CRM do pracy z telefonem: pracownik będzie mógł łatwo dzwonić do klientów przez program komputerowy, aplikację mobilną lub telefon VoIP, wybierając numery z poziomu interfejsu CRM. Odbierając połączenie od razu zobaczy kartę informacyjną dzwoniącej osoby.

Co integracja daje w praktyce?

Nagrywaj & Słuchaj

Odtwarzaj nagrane na infolinii rozmowy z poziomu interfejsu CRM.

Analizuj & planuj

Przeglądaj globalne statystyki połączeń wygodnie w systemie CRM.

Dzwoń kliknięciem

Inicjuj połączenia jednym kliknięciem z widoku profilu klienta w CRM.

Poznaj klienta

Badaj historię rozmów z każdym klientem na jego karcie informacyjnej.

Przygotuj się

System automatycznie dopasuje kontakt do numeru połączenia przychodzącego.

Zamknij [X]