Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl

Zintegruj swój CRM z centralami VoIP Datera

Styki API/CTI naszych central połączą je z dowolnym systemem.

Dzwoń do klientów z interfejsu swojego CRM. Rejestruj i odbieraj połączenia w systemie. Automatycznie uzyskuj potrzebne dane.
Jak centrala VoIP połączona z CRM wspiera biznes? Porozmawiajmy o tym podczas prezentacji wideo 1:1!

Otwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Nasze centrale telefoniczne są przygotowane do szybkiego połączenia z następującymi CRM:

Na czym polega integracja centrali VoIP i CRM?

Na wymianie danych o połączeniach i komunikacji na poziomie interfejsu:

Idea sugestie, pomysły

  • Eksport danych o połączeniach z centrali VoIP do CRM: historia połączeń, czas trwania rozmów i nagrane rozmowy będą widoczne w CRM. Śledź historię rozmów telefonicznych tak samo jak korespondencję elektroniczną, rozmowy na czacie czy komunikację przez jakikolwiek inny kanał;
  • Wykorzystanie interfejsu CRM do pracy z telefonem: pracownik będzie mógł łatwo dzwonić do klientów przez program komputerowy, aplikację mobilną lub telefon VoIP, wybierając numery z poziomu interfejsu CRM. Odbierając połączenie od razu zobaczy kartę informacyjną dzwoniącej osoby.

Co integracja daje w praktyce?

Odtwarzanie nagranych rozmów z CRM, ikona

Nagrywaj & Słuchaj

Odtwarzaj nagrane na infolinii rozmowy z poziomu interfejsu CRM.
Analiza danych, statystyka w CRM

Analizuj & planuj

Przeglądaj globalne statystyki połączeń wygodnie w systemie CRM.
Dzwoń po kliknięciu w CRM, ikona

Dzwoń kliknięciem

Inicjuj połączenia jednym kliknięciem z widoku profilu klienta w CRM.
Sprawdź profil klienta, historię w CRM, ikona

Poznaj klienta

Badaj historię rozmów z każdym klientem na jego karcie informacyjnej.
Automatycznie wywołanie profilu przy połączeniu w CRM, ikona

Przygotuj się

System automatycznie dopasuje kontakt do numeru połączenia przychodzącego.

Zamknij [X]