System CRM zintegrowany z Elektronicznym Obiegiem Dokumentów, wspierający zarządzanie przedsiębiorstwem.
Na czym polega integracja VoIP i CRM?
Import danych z centrali do CRM: historia połączeń z klientem, czas trwania rozmów, i nagrane na infolinii rozmowy będą widoczne w CRM;
Wykorzystanie interfejsu CRM do pracy z centralą: można łatwo zadzwonić przez aplikację lub telefon VoIP z poziomu interfejsu CRM, system też automatycznie dopasuje kontakt do numeru telefonu połączenia przychodzącego.
Co integracja daje w praktyce?
Nagrywaj & Słuchaj
Odtwarzaj nagrane na infolinii rozmowy z poziomu interfejsu CRM.
Analizuj & planuj
Przeglądaj globalne statystyki połączeń wygodnie w systemie CRM.
Dzwoń kliknięciem
Inicjuj połączenia jednym kliknięciem z widoku profilu klienta w CRM.
Poznaj klienta
Badaj historię rozmów z każdym klientem na jego karcie informacyjnej.
Przygotuj się
System automatycznie dopasuje kontakt do numeru połączenia przychodzącego.
Używamy cookies w celu prowadzenia statystyk. Możesz to zablokować zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Cookies.Rozumiem.