Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl

Połącz swój system CRM z centralą VoIP

Zwiększ wydajność oraz jakość sprzedaży i obsługi.

  • Połączysz każdy system CRM na rynku, także rozwiązania in-house;
  • Stale powiększamy grupę partnerskich CRM, które są gotowe do błyskawicznej integracji.

Dzwoń do klientów z interfejsu swojego systemu CRM. Analizuj dane, słuchaj rozmów.
Jak centrala VoIP połączona z CRM wspiera biznes? Porozmawiajmy o tym 1:1!

Centrala VoIP i CRM, peryferia - ilustracja (skrót CRM oznacza Customer Relationship Management), loga central - ilustracja duża

Otwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Jak połączyć centralę VoIP i CRM?

Wybierz system CRM naszego partnera

Nasi partnerzy oferują systemy CRM dla firm o różnorodnych potrzebach. Wybierając ich ofertę, zyskujesz system CRM gotowy do błyskawicznego uruchomienia.

Połącz dowolny system CRM przez API / CTI

Połącz naszą centralę telefoniczną z dowolnym systemem CRM z rynku lub oprogramowaniem rozwijanym indywidualnie, in-house.

Zastosowania integracji VoIP-CRM

Eksport danych do systemu CRM

Uzupełnij swoją bazę klientów o zupełnie nowy wymiar danych, jakim są połączenia telefoniczne.

Dzwonienie i odbieranie w systemie CRM

Dzwonienie i podsumowywanie rozmów w systemie CRM to znaczy wzrost wydajności pracy.

Dodatkowe funkcje systemu CRM

Odtwarzaj rozmowy, wysyłaj SMS-y, monitoruj aktywność handlowców w CRM... i więcej!

LISTA FUNKCJI ZINTEGROWANEGO SYSTEMU CRM

Korzyści integracji systemu CRM i VoIP

Poprawisz jakość obsługi klienta

Skuteczny przepływ informacji i zarządzanie relacjami z klientami jest możliwe tylko wtedy, kiedy łączymy dane o komunikacji z nimi ze wszystkich kanałów - w tym telefonu. Każdy klient doceni sprawniejszą obsługę, możliwą dzięki nowym funkcjom dostępnym dla pracowników.

Zwiększysz skuteczność sprzedawców

Zwiększ szanse sprzedaży dzięki planowanym działaniom. Przygotowuj kampanie telefoniczne, monitoruj nieobsłużone połączenia telefoniczne. W łatwy sposób monitoruj aktywność handlowców i realizowane przez nich zadania.

Zwiększysz wydajność wszystkich pracowników

Dzwonienie kliknięciem i odbieranie połączeń przez specjalne okienka z dodatkowymi funkcjami to wysoka automatyzacja i ergonomia pracy, a także lepsza kontrola nad zadaniami pracowników. Dzięki nim czas obsługi zostaje skrócony, a podsumowanie rozmów uproszczone.

Poprawisz organizację pracy i aktualność danych

Pracownik odbierający w systemie CRM będzie dbać o aktualność danych o klientach i kontrahentach. Pomoże mu w tym specjalne okienko podsumowania rozmowy telefonicznej. Importuj do systemu CRM dane o statusie pracownika i jego aktywności z centrali.

Zyskasz nowy wymiar danych do zarządzania relacjami z klientami

Telefon to fundament obsługi klienta. Dane o połączeniach i ich rezultatach muszą być możliwe do analizy na takich samych zasadach jak pozostałe kanały komunikacji z klientami. Dzięki systemowi CRM i integracji z centralą VoIP, jest to możliwe.

Sprawdź listę partnerskich systemów CRM

Co trzeba wiedzieć o własnej integracji?

Zamknij [X]