Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

eRecepcja: system CRM dla placówek medycznych

Połącz go z naszą wirtualną centralą telefoniczną, a zyskasz:

  • Funkcje do zarządzania grafikiem wizyt i rejestracją pacjentów;
  • System VoIP usprawniający obsługę pacjentów;
  • Przetestowane systemy gotowe do błyskawicznego uruchomienia!

Dzwoń do pacjentów z interfejsu systemu eRecepcja i tak samo odbieraj. Śledź historię kontaktów. Jak te dwa systemy wesprą Twoją placówkę? Porozmawiajmy o tym 1:1!

Logo eRecepcja

Otwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Korzyści z integracji

Dzwoń kliknięciem

Nawiązuj połączenia z pacjentami z poziomu interfejsu systemu klikając ich numer w kalendarzu lub karcie kontaktowej.

Odbieraj w systemie

Wygodnie rejestruj wizyty, kiedy system rozpozna dzwoniącą osobę po numerze i od razu udostępni jej kartę.

Poznaj pacjenta

Śledź historię kontaktu z pacjentem na jego karcie w systemie. Zyskaj cenną wiedzę o relacjach z nim.

Poznaj obydwa systemy:

 

Logo eRecepcja (bez ramki)

eRecepcja: oprogramowanie dla placówek medycznych

eRecepcja to program dla lekarza: gabinetu, kliniki i przychodni. Obecny na rynku już ponad 10 lat, jest w pełni zgodny z rekomendacjami Ministerstwa Zdrowia, GIODO, eWUŚ i E-Zdrowie. To oprogramowanie usprawni każdy obszar działalności placówki: od obiegu dokumentów, poprzez zarządzanie i marketing, po obsługę pacjentów.

Przejdź do strony eRecepcja.pl »

Datera: logo marki, kliknij lub dotknij, żeby przejść do strony głównej witryny

Datera: wirtualna centrala telefoniczna

Nasza wirtualna centrala telefoniczna to system telefoniczny do swobodnej komunikacji, skutecznej sprzedaży i obsługi klientów przez telefon. Na rynku ponad 20 lat. Popularna wśród placówek medycznych, oferuje wiele funkcji, które wesprą obsługę pacjentów. Od kolejkowania połączeń (proszę czekać na połączenie… w kolejce czeka jeszcze 5 osób), po IVR pozwalający na samoobsługę (wybierz 1 aby… wybierz 2 aby…).

Sprawdź naszą wirtualną centralę telefoniczną »

Zamknij [X]