Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl

Telefonia VoIP dla branży e-commerce

Wirtualna Centrala VoIP Call-eX Cloud to:

  • Call Back Widget: zdobądź więcej połączeń;
  • Kanał IVR: ułatw pracę sobie i BOK;
  • Call Tracking: zwiększ skuteczność marketingu;
  • Usługa SMS: informuj klientów o zmianach;

 …i wiele innych funkcji! Zamów wideoprezentację 1:1 online – zapisz się już dziś!

Zostaw dane, zaproponujemy termin:

    {{ toggledmark(toggles.smoptin) }}
    {{ toggles }}
    Przewiń niżej do case study i materiałów

    44%

    ... użytkowników mobilnych dzwoni do firm, bo nie znalazło na WWW tego, co było im potrzebne.

    17%

    ... może się zwiększyć konwersyjność strony www po podaniu numerem telefonu.

    3/4

    ... klientów wybiera telefon, gdy chce skontaktować się z działem obsługi klienta lub ma problem z dokonaniem zakupu (źrodło: badania Forrester 2015).

    ponad 60%

    badanych potwierdza, że telefon jest narzędziem szczególnie istotnym u końca drogi zakupowej (źrodło: Thinkwithgoogle.com).

    Przeczytaj case studies

    Sprawdź jak wykorzystywana jest telefonia w e-biznesie

    Przewaga konkurencyjna, czyli po co sklepy internetowe odbierają telefon (use case)

    E-commerce to automatyka. Klient ma obsłużyć się sam, a pomóc ma mu w tym przemyślana i treściwa witryna. Interakcja klienta z pracownikami w tym modelu to…

    Jak powinna działać infolinia dla firm: małych, średnich? Uniwersalny przewodnik.

    Budowa własnej, firmowej infolinii to – z punktu widzenia uruchomienia i konfiguracji centrali VoIP – bardzo proste zadanie. Firmowa infolinia to metoda organizacja pracy i technologia,…

    Firmowy telefon (infolinia) 2021: prosto do celu z muzyką klasyczną [poradnik]

    Firmowa infolinia to metoda organizacji pracy poparta danymi i technologia oraz usługi, które pozwalają odbierać połączenia telefoniczne szybciej, sprawniej i rozwiązywać zgłoszenia klientów skuteczniej. Napisaliśmy…

    Call Back Widget i masowe wysyłki SMS | Aktualizacja 1.20.12

    Aktualizacja 1.20.12 naszych central VoIP wprowadza zupełną nowość – służący do automatycznego oddzwaniania do klientów Call Back Widget. Dodaje także istotne funkcjonalności w naszej popularnej usłudze SMS dla…

    Automatyka z API, cięcie absencji, lepsza obsługa i sprzedaż z SMS [4 x use case]

    SMS to proste i skuteczne narzędzie komunikacji. Zostanie odebrany przez 97% odbiorców. Odpowie na niego 50% – większość w mniej niż minutę. Zwiększa skuteczność mailingów. Skutecznie dostarczy Twoją…

    Po co dzwonić i odbierać przez wirtualny numer GSM w centrali VoIP?

    Firmy korzystają z central telefonicznych i telefonii VoIP bo ich funkcje to podstawa skutecznej sprzedaży i obsługi klientów. Standardowo, do realizacji połączeń ze światem wykorzystuje numery stacjonarne (znane…

    5 funkcji naszej wirtualnej centrali, które pomogą w Świątecznej obsłudze klientów

    Przez Święta firmy zyskują wielu nowych klientów. Niektóre – choć w dobie kryzysu i pandemii zabrzmi to dziwnie – zbyt wielu. Przy nagłym wzroście skali działalności, zwiększonym obrocie, zwrotach, zgłoszonych…

    Miejsce ma znaczenie: branże firm działających lokalnie, które wykorzystują potencjał VoIP [2/2]

    Powodem, dla którego ludzie chętnie dzwonią do firm lokalnych jest wygoda, a narzędziem które do tego doprowadziło – smartfon. Pewne produkty i usługi najlepiej nabyć blisko siebie. Szybko…

    5 branż skutecznie wykorzystujących potencjał VoIP [1/2]

    Każda firma ma telefon, ale tylko część ma system telekomunikacyjny. Na czym polega różnica? Na wykorzystywanych funkcjach i planowym, metodycznym wykorzystaniu do sprzedaży i obsługi klientów.

    Integracja Call i Contact Center z SMS | aktualizacja 1.20.6

    Na dzień publikacji tego artykułu, aktualną wersją naszego systemu jest 1.20.6 – dzięki miesiącom intensywnej pracy od ostatniej wersji, którą omawialiśmy (1.19.12), wprowadza ona kilka istotnych nowości. Oto…

    Stanowisko pracy zdalnej: jakie łącze internetowe i sprzęt dla telefonii VoIP?

    Komputer i dostęp do internetu. Teoretycznie tylko tyle potrzebuje pracownik biurowy do wykonywania swoich obowiązków z domu. W praktyce, wariant minimalistyczny ma istotne ograniczenia. W dłuższym okresie może…

    5 powodów, żeby wysyłać SMS-y (B2B i B2C)

    SMS jest prosty i skuteczny, a w czasach dużego natłoku treści marketingowych proste rzeczy działają naprawdę dobrze. Mamy sporo danych, żeby Was o tym przekonać: 1. SMS od…

    Sprawdź Funkcje telefonii VoIP

    stosowane w branży e-commerce

    IVR

    Interaktywne menu sterowane klawiaturą telefonu wprowadzi samoobsługę przez telefon.

    ACD

    kolejkowanie połączeń ograniczy czas oczekiwania na rozmowę i usprawni obsługę dzwoniących klientów.

    Call Back Widget

    Kolorowy i edytowalny wizualnie widget do automatycznego oddzwaniania na stronie www.

    Rozwiń, aby zobaczyć więcej

    Sprawdź ile zyskasz korzystając z usług Datera