Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Uruchom system VoIP w sklepie internetowym.

Wirtualna Centrala pomoże:

  • Zwiększyć sprzedaż niewielkim kosztem;
  • Zautomatyzować obsługę dzwoniących;
  • Rozpatrywać reklamacje z korzyścią dla sklepu.

To automatyzacja i wsparcie obsługi dzięki ponad 20 funkcjom do Twojej dyspozycji!

Zamów rozmowę 1:1 lub prezentację wideo naszego systemu.

Sklep internetowy, wirtualna centrala telefoniczna: ilustracjaOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

iSprzęt klient Datera, użytkownik wirtualnej centrali telefonicznej i call tracking
Logo Norwit e-commerce
Eurocert logo
Logo eltrox
Logo atomstore
Logo arte
iSprzęt klient Datera, użytkownik wirtualnej centrali telefonicznej i call tracking

isprzęt.pl Sp. z o.o.

"Polecamy wirtualną centralę telefoniczną VoIP Datera jako system wszechstronny i łatwy w personalizacji - dzięki wsparciu i obsłudze klienta Datera na każdym etapie współpracy. Wirtualną centralę wykorzystujemy zarówno w telekomunikacji biurowej, jak i do prowadzenia infolinii oraz kampanii wychodzących." – Jarosław Wojciechowski, Dyrektor Sprzedaży.

Warto wiedzieć o IVR

Dlaczego sklepy internetowe korzystają z naszych usług?

    • 61% klientów dzwoni na koniec zakupów – warto im pomóc na tym etapie dla łatwego zarobku;
    • 44% klientów biznesowych opuści sklep bez telefonu. Nie powinniśmy z niego rezygnować.
    • 40% klientów dzwoni, bo na WWW brakuje informacji. Odbieraj, rozmawiaj i aktualizuj!
    • 77% klientów dzieli się dobrymi opiniami. Dbaj o ich satysfakcję.

Odbieraj, automatyzuj obsługę i dbaj o satysfakcję klientów. Wirtualna centrala pomaga osiągnąć przewagę nad konkurencją.

Poznaj funkcje najczęściej stosowane przez sklepy internetowe

Callback widget, call tracking... przeczytaj case studies i poradniki

Logo Livespacel systemu CRM zintegrowanego z wirtualną centralą PBX od Datera

Sprawdź system Livespace »

Livespace to system CRM z gotowym do wdrożenia procesem sprzedaży, zorientowany na zwiększenie jej skuteczności. Jest przygotowany do błyskawicznego uruchomienia z naszą wirtualną centralą.

Logo Lead360

Sprawdź usługę Lead360 »

Lead360 to usługa call tracking, która pozwala analizować źródła połączeń telefonicznych. Zintegrowana z Google Analytics, pozwoli na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych i optymalizację na sprzedaż dla e-commerce.

Konsultant, agent call center, ikona

1

konsultant ze wsparciem funkcji centrali  obsłuży bez problemu dziesiątki połączeń każdego dnia.
Automatyczne odbieranie połączeń z IVR statystyka

50%

połączeń przychodzących samodzielnie obsłuży dobrze zaprojektowane interaktywne menu IVR.
SMS leci, ikona statystyka

1000+

SMS dziennie może wysyłać nasz system przez API, jako automatyczne powiadomienia dla klientów sklepu.
Wykres kołowy, statystyka

15+

źródeł połączeń może mieć sklep. To Google Ads, Facebook, SEO, Ceneo.pl, Allegro.pl i wiele więcej!

Zamknij [X]