Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Call Recorder: nagrywanie rozmów telefonicznych

Nagrywaj rozmowy telefoniczne prowadzone przez firmowy telefon

  • Przechowuj nagrane rozmowy telefoniczne na własnym lub naszym serwerze;
  • Konfiguruj zasady nagrywania rozmów i ich przechowywania;
  • Stosuj nagrywanie rozmów z innymi usługami, np. infolinią i IVR.

Dowiedz jak działa i co potrafi ta usługa podczas wideoprezentacji 1:1!

Usługa Call Recorder / Nagrywanie Rozmów jest dostępna w ramach dodatkowej opłaty abonamentowej dla użytkowników naszej wirtualnej centrali i licencji centrali PBX.

Call recorder, usługa centrali PBX i wirtualnej centrali - ilustracjaOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Korzyści z nagrywania rozmów

Jakość obsługi nowych klientów i relacje z klientami

Lepsza obsługa klienta

Jak Twoi pracownicy rozmawiają z klientami? Czy są uprzejmi, cierpliwi i postępują zgodnie z obowiązującymi procedurami? Słuchaj nagranych połączeń przychodzących, żeby poprawić jakość ich pracy.
Zyskaj więcej klientów, skuteczniejsi handlowcy, ikona

Większa skuteczność sprzedaży

Rejestrator rozmów pomoże Tobie zwiększyć skuteczność Twoich sprzedawców. Upewnisz się, że Twoi handlowcy znają dobrze ofertę i prezentują ją w sposób jaki tego oczekujesz oraz realizują wszystkie swoje zadania.
Wsparcie techniczne, pomoc, serwis central telefonicznych - ikona

Bezpieczeństwo

Nagranie rozmowy z klientem pomoże rozwiać wszystkie wątpliwości w razie ewentualnej reklamacji. Pomoże znaleźć praktyczne rozwiązanie oraz uniknąć kłopotów w przypadku ewentualnego legalnego sporu.

Dlaczego nagrywanie rozmów w Datera?

Call recorder, nagrywanie rozmów, konfiguracja - ikona

Nagrywaj

Twórz reguły nagrywania rozmów, dla określonych użytkowników i klientów lub numerów. Nagrywaj wszystkie rozmowy telefoniczne lub określoną próbę.
Call recorder, nagrywanie rozmów - porządkowanie w folderach, ikona

Porządkuj

Przechowuj nagrania rozmów telefonicznych na własnym serwerze lub naszym. Definiuj katalogi docelowe i warunki gromadzenia w nich plików.
Odtwarzanie nagranych rozmów z CRM, ikona

Słuchaj

Słuchaj nagranych rozmów przez webowy interfejs swojej wirtualnej centrali telefonicznej, analizuj skuteczność pracowników.

Warto wiedzieć o IVR

  • Nagrywanie rozmów jest połączone z usługą kolejkowania połączeń dla wygodnego uruchomienia i skonfigurowania firmowej infolinii;
  • Możesz nagrywać rozmowy telefoniczne i odsłuchiwać je w swoim systemie CRM. Musi on wspierać tę funkcję i być połączony z naszą centralą telefoniczną z pomocą API.
  • Pracownik może nagrać rozmowę telefoniczną na żądanie. Masz pełną kontrolę nad transferem i wykorzystywaną przestrzenią na serwerze.
  • Stosuj pozostałe usługi naszej wirtualnej centrali (komunikaty i syntezę mowy), żeby uprzedzić dzwoniące osoby o tym, że rozmowy są nagrywane.

Usługi powiązane

Stosuj nagrywanie rozmów na firmowej infolinii z tymi usługami

Zamknij [X]