Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19
Pokaż wszystkie slajdy

Wirtualna centrala telefoniczna Call-ex Cloud

To system do swobodnej komunikacji, skutecznej sprzedaży i obsługi klientów przez telefon.

  • Płać za to czego potrzebujesz: konta użytkowników, numery, usługi, rozmowy i sprzęt;
  • Otrzymaj pełne wsparcie: razem z nami zbuduj centralę i system od A do Z;
  • Zyskaj rozwiązanie w chmurze: które usprawni Twój kontakt z klientami.

Logo wirtualnej centrali PBX Call-eX Cloud, w chmurze do rozmów i wsparcia biznesuOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Rozmowy bez limitu lub nawet 50 000 minut w pakiecie.

Takie korzyści oferujemy tylko dla abonentów wirtualnej centrali.

Dowiedz jak działa i co potrafi podczas wideoprezentacji 1:1!

Oferta no-limit i pakiety minut, płaska taryfa dla abonentów wirtualnej centraliOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Dlaczego wirtualna centrala od Datera?

Kalkulator Wirtualnej Centrali Telefonicznej

Wyceń swój system

    Liczba użytkowników:

    Zapowiedź:

    Automatyczna zapowiedź np. "Witaj w firmie XXX"

    Interaktywne menu IVR:

    Infolinia rozdzielająca połączenia telefoniczne. "1. Dział Obsługi Klienta, 2. Sprzedaż, 3. Finanse.."

    Kalendarz:

    Umożliwia konfigurację systemu w zależności od dnia i godziny np. w weekendy i po 16 system przekierowuje połączenia na pocztę głosową lub do dyżurującego pracownika"

    Kolejkowanie połączeń:

    Ustawia połączenia w kolejce i utrzymuje je na linii dopóki nie obsłuży ich pracownik




    Aplikacja mobilna:

    Do dzwonienia i odbierania, dostępna na systemy Android i iOS

    Nagrywanie rozmów:

    Call Back Widget:

    Pływająca graficzna słuchawka na stronę internetową umożliwiająca zamówienie połączenia

    SMS:

    Moduł SMS umożliwiający wysyłanie SMS automatycznie z menu IVR, ręcznie z panelu agenta lub masowo bezpośrednio z centrali

    Szczegółowe raporty:

    Umożliwiające sprawdzenie natężenia ruchu telefonicznego i skuteczności pracy pracowników







    {{ toggledmark(toggles.smoptin) }}

    Warto wiedzieć o wirtualnej centrali w chmurze: żarówka, idea, pomysł!

    • 100% telefonii: w cenie abonamentu wirtualnej centrali każdy pracownik twojej firmy zyska możliwość swobodnych rozmów z aplikacji, telefonu lub programu PC, z dostępem do numerów wewnętrznych, poczty głosowej czy przekierowań;
    • 100% funkcji na wszystkie potrzeby: nasza wirtualna centrala oferuje funkcje dla sprawnie funkcjonującego biura i skutecznej sprzedaży z pomocą telefonu. Rozszerz swoją wirtualną centralę o usługę SMS, zintegruj ją z CRM. Poczta głosowa może przychodzić na e-mail. Uruchom infolinię albo Call Back Widget;
    • 100% wsparcia: zespół Datera pomoże Tobie zaprojektować, skonfigurować i uruchomić naszą wirtualną centralę telefoniczną VoIP od A do Z. Możesz na nas liczyć na każdym etapie uruchomienia wirtualnej centrali – i po nim. Gwarantujemy SLA: nasza wirtualna centrala telefoniczna po prostu działa. Gwarantujemy wysoką niezawodność i dostępność usług.

    Zobacz kluczowe funkcje Call-eX Cloud

    Wirtualna centrala telefoniczna Call-eX Cloud spełni wszystkie potrzeby telekomunikacyjne Twojej firmy. Zobacz jak ją wykorzystasz:

    Powiązane produkty

    Zamknij [X]