To abonamentowy, centralnie zarządzany system telekomunikacyjny dla firm.
Centrala VoIP w abonamencie
Wirtualna centrala to system łączący w sobie internetową telefonię stacjonarną VoIP i usługi wspierające pracę z telefonem. Umożliwia ona też centralne zarządzanie nimi.
Jest to usługa abonamentowa. Nie musisz inwestować w drogie urządzenie czy serwer, do korzystania z niej wystarczy dostęp do Internetu i komputer z przeglądarką internetową. Uruchamiając wirtualną centralę telefoniczną w firmie zyskujesz:
Telefonię internetową: każdy pracownik będzie mógł prowadzić rozmowy telefoniczne z telefonu biurkowego, aplikacji mobilnej lub programu komputerowego. Wszystkim zapewnisz indywidualne numery telefoniczne i umożliwisz pracę w dowolnym miejscu, także z domu lub w trybie hybrydowym. Zyskasz numery telefoniczne dostosowane do potrzeb Twojej firmy: miejskie z dowolnej strefy numeracyjnej, złote VIP, a nawet komórkowe.
Funkcje telekomunikacyjne: przekierowanie połączeń na numer komórkowy, kolejkowanie połączeń przychodzących dla infolinii, komunikaty z syntezą mowy, to tylko wybrane funkcje wirtualnej centrali. Wszystkie dostosujesz i skonfigurujesz adekwatnie do potrzeb Twojej firmy.
Centralny panel klienta: kontroluj każde konto pracownika oraz usługę telekomunikacyjną lub urządzenie z dowolnego miejsca, przez przeglądarkę WWW.
Wirtualna centrala zapewni Twojej firmie kontakt ze światem, komunikację wewnętrzną i zwiększy funkcjonalność telefonów, z myślą o satysfakcji Twoich klientów i wydajności Twoich pracowników.
Do Twojej firmy będzie łatwiej się dodzwonić, nawet poza godzinami pracy.
Funkcjonalności, komunikacja, zarządzanie
Każdy Twój pracownik zyska numer i telefon. Sprzedawcy i pracownicy obsługi zwiększą swoją skuteczność. Firma zyska zadowolenie klientów i łatwy w kontroli system telekomunikacyjny.
Płać za to czego faktycznie potrzebujesz: dobierz potrzebne konta abonenckie dla pracowników zależnie od oczekiwanych od nich zadań. Dodaj do nich dodatkowe, potrzebne w firmie usługi. Korzystaj z usługi abonamentowej w pełni dopasowanej do potrzeb Swojej firmy.
Zbuduj wirtualne biuro: jeden system wystarczy na potrzeby nawet dużego przedsiębiorstwa. Twoi pracownicy mogą przebywać w różnych miastach, pracować zdalnie lub w trybie hybrydowym. Dzięki technologii VoIP ich lokalizacja nie ma żadnego znaczenia.
Zwiększ skuteczność sprzedawców i pracowników obsługi: jeden system zapewni sprawną i transparentną telekomunikację biurową, a także pozwoli uruchomić system dla call center / contact center. Monitoruj skuteczność sprzedawców i pracowników obsługi w czasie rzeczywistym.
Ułatw kontrahentom kontakt z Twoją firmą: nawet jeżeli nie uruchamiasz firmowego call center, możesz wykorzystać funkcjonalności centrali do zwiększenia dostępności firmowego telefonu na recepcji lub sekretariacie dla wszystkich kontrahentów.
Kontroluj cały system: monitoruj pracę sprzedawców w czasie rzeczywistym. Zarządzaj wszystkimi telefonami przez jeden panel WWW. Dziel billingi na odpowiednie działy w firmie.
Zyskaj rozwiązanie, z którego korzystają nawet duże przedsiębiorstwa. Łatwe do uruchomienia, zarządzania i kontroli.
Nasza wirtualna centrala oferuje ponad 20 funkcji niezbędnych w każdym biurze. To poczta głosowa, IVR czy telekonferencje. Nawet dla niewielkiej firmy.
Nasza wirtualna centrala wspiera sprzedaż i obsługę klienta przez telefon w każdej firmie. Oferuje integrację z CRM, narzędzia agentów, funkcje ACD, TTS i więcej.
Razem z naszą wirtualną centralą oferujemy także doskonałej klasy sprzęt VoIP: telefony biurowe, konferencyjne i wideo HD - przetestowane i oficjalnie wspierane.
Nasza wirtualna centrala telefoniczna posiada interaktywne menu sterowane klawiaturą telefonu i grupę usług wspierających (m. in. przekierowania i komunikaty).
100% telefonii: w cenie abonamentu wirtualnej centrali każdy pracownik twojej firmy zyska możliwość swobodnych rozmów z aplikacji, telefonu lub programu PC, z dostępem do numerów wewnętrznych, poczty głosowej czy przekierowań;
100% funkcji na wszystkie potrzeby: nasza wirtualna centrala oferuje funkcje dla sprawnie funkcjonującego biura i skutecznej sprzedaży z pomocą telefonu. Rozszerz swoją wirtualną centralę o usługę SMS, zintegruj ją z CRM. Poczta głosowa może przychodzić na e-mail. Uruchom infolinię albo Call Back Widget;
100% wsparcia: zespół Datera pomoże Tobie zaprojektować, skonfigurować i uruchomić naszą wirtualną centralę telefoniczną VoIP od A do Z. Możesz na nas liczyć na każdym etapie uruchomienia wirtualnej centrali – i po nim. Gwarantujemy SLA: nasza wirtualna centrala telefoniczna po prostu działa. Gwarantujemy wysoką niezawodność i dostępność usług.
IVR to w naszej wirtualnej centrali telefonicznej VoIP cały pakiet usług. To interaktywne menu sterowane klawiaturą telefonu (wybierz 1 aby... wybierz 2 aby...) i wiele funkcji wspierających samoobsługę dzwoniących klientów. Uruchom proste zapowiedzi, inteligentne przekierowania, syntezę mowy (TTS), kieruj ruch na numery wewnętrzne pracowników lub komórkowe. Zbuduj schemat dostosowany do potrzeb twojego biznesu.
Call Back widget to interaktywne narzędzie instalowane na stronie internetowej firmy, pozwalające użytkownikowi pozostawić swój numer telefonu do automatycznego oddzwonienia. Atrakcyjny wizualnie widget przykuje uwagę i zachęci do kontaktu. Naszą usługę dostosujesz wizualnie do potrzeb i stylu swojej firmy i wykorzystasz bez ograniczeń na wielu witrynach.
Zamień swój firmowy telefon w prawdziwe call center. Dzięki funkcji ACD (Automatic Call Distribution) wirtualnej centrali, klient, który zadzwoni na firmowy telefon nigdy nie usłyszy sygnału zajętości i zawsze się do Ciebie dodzwoni. Jeżeli żaden pracownik nie może odebrać, klient zostanie poinformowany przez syntezę mowy o liczbie osób oczekujących na połączenie oraz o swojej pozycji w kolejce (proszę czekać... na rozmowę czeka pięć osób). Automat też może odtworzyć relaksującą muzykę.
Nasza wirtualna centrala telefoniczna jest zintegrowana z telefonią VoIP (usługą SIP Trunk). Dzięki temu w jednym abonamencie, razem z usługami - zyskujesz usługę telefonii stacjonarnej - z możliwością korzystania z numerów miejskich, numerów wewnętrznych, a także realizowania połączeń krajowych i zagranicznych po atrakcyjnych stawkach. Numery, jakimi posługuje się nasza telefonia, to numery miejskie stacjonarne, z dowolnej strefy numeracyjnej w Polsce. Oferujemy też możliwości prezentacji numerami komórkowymi GSM.
Nasza wirtualna centrala telefoniczna oferuje syntezę mowy (TTS - Text to Speech) w jednym, prostym abonamencie. To ponad 48 głosów w 24 językach (w tym polski) w bezkonkurencyjnej cenie. Usługa może być bez ograniczeń wykorzystywana do wszystkich komunikatów wirtualnej central: w Twoim call center lub w interaktywnym menu IVR.
Styki API wirtualnej centrali pozwalają na jej integrację z dowolnym systemem zewnętrznym, np. firmowym CRM. Nasza wirtualna centrala telefoniczna jest przygotowana do błyskawicznego uruchomienia z systemami CRM Baseline i Livespace. Integracja z CRM to kluczowa funkcja wirtualnej centrali dla uruchomienia firmowego call center / contact center.
Styk CTI, to obok styku API kluczowa funkcja dla firmowego call center / contact center. Przekazuje on do systemów zewnętrznych informacje o zdarzeniach zachodzących w centralach Datera (np. o nadchodzących połączeniach). Styk ten jest wykorzystywany podczas integracji z CRM. Dla przykładu: klient dzwoni po wsparcie techniczne i centrala automatycznie wywołuje jego profil w systemie pomocy. Pracownik od razu zobaczy informacje o nim, jeszcze przed rozpoczęciem rozmowy.
Integrate
Usługa wirtualnej centrali, która pozwala na komunikację centrali z zewnętrznym webservice przez przypisany jej dowolny numer wewnętrzny lub miejski. W ten sposób połączysz wirtualną centralę z dowolnym systemem samoobsługowym: umożliwiających np. sprawdzenie stanu konta bankowego czy statusu przesyłki kurierskiej.
Możliwość zakładania pokoi telekonferencyjnych z opcją jednoczesnego połączenia nawet kilkudziesięciu rozmówców. Pokoje konferencyjne mogą być zabezpieczone numerem PIN, tak aby nikt nieuprawniony nie uzyskał dostępu. Dla użytkowników wewnątrz sieci firmowej połączenie z numerem telekonferencyjnym jest całkowicie darmowe.
Centrale telefoniczne Datera dostarczą twojej firmie danych, pozwolą usprawnić każdy obszar jej działalności. Zobacz, jak analiza interwałowa pozwoli zbudować optymalny grafik pracowników obsługi. Sprawdź globalną skuteczność twojej infolinii. Sprawdź skuteczność i jakość pracy sprzedawców i pracowników obsługi. Skuteczna obsługa klientów, wymaga danych. Usługa jest dostępna w cenie abonamentu. Dodatkowe usługi (jak kolejkowanie połączeń lub kampanie) zwiększą jej zakres.
Ta usługa pozwala na nagrywanie całych rozmów i trzymanie ich w chmurze, lub na własnym serwerze. Nagrywane mogą być wszystkie połączenia lub np. tylko te kierowane na określone numery czy przychodzące z określonych numerów. To proste narzędzie dla każdego biznesu, który chce usprawnić obsługę klientów. Lepiej służyć im pomocą, jak i ograniczyć koszty i czas rozpatrywania reklamacji.
Auto-provisioning, czyli automatyczne, centralne konfigurowanie terminali VoIP podłączonych do sieci firmowej. Pozwala na centralne zarządzanie wszystkimi urządzeniami do dzwonienia w firmie. Daje możliwość nie tylko przygotowania ich pracy, ale dowolnego sterowania ich konfiguracją. Wspieramy szeroką gamę urządzeń - telefonów biurkowych jak i konferencyjnych.
To obsługiwane przez przeglądarkę narzędzie pracy agenta call center / contact center (sprzedawcy lub pracownika obsługi klienta). Pozwala na tzw. wrap-up, czyli podsumowanie wyniku rozmowy oraz bieżące monitorowanie danych o połączeniach. Dodatkowe możliwości, to wgląd do danych o jakości własnej pracy czy też wysyłanie wiadomości SMS.
Ta lista przedstawia jedynie kluczowe usługi. Jest ich znacznie więcej, użytecznych zarówno w telekomunikacji biurowej, jak i skutecznej sprzedaży i obsługi przez telefon. Zobacz wszystkie pozostałe, zarówno naszej wirtualnej centrali telefonicznej jak i w wariancie licencyjnym. Znajdą one zastosowanie w każdej firmie.
Wirtualna centrala telefoniczna Call-eX Cloud spełni wszystkie potrzeby telekomunikacyjne Twojej firmy. Zobacz jak ją wykorzystasz:
Grupa funkcji dla swobodnej telekomunikacji biurowej. To wszystko dla biznesu: numery, połączenia, przekierowania, interaktywne menu, pakiety minut. Redukuj koszty!
Grupa funkcji wspierająca skuteczną obsługę klientów i sprzedaż przez telefon. To wszystko dla sprawnej komunikacji z klientami. To niskie koszty, sprawna obsługa i inne korzyści.