Twórz komunikaty głosowe dla klientów dzwoniących do firmy
Oferujemy 48 głosów w 24 językach, w tym 4 głosy polskie;
Korzystaj z syntezy mowy bez ograniczeń we wszystkich usługach wirtualnej centrali.
Dowiedz jak działa i co potrafi ta usługa podczas wideoprezentacji 1:1!
Usługa TTS / Syntezator mowy jest dostępna w ramach dodatkowej opłaty abonamentowej dla użytkowników naszej wirtualnej centrali.
Co potrafi ta usługa? Dowiesz się podczas prezentacji wideo naszej centrali. W 15-20 minut bez zobowiązań:
Poznasz case studies z różnych branż;
Przekonasz się jak wesprzemy Twój biznes;
Zyskasz dostęp do systemu testowego.
Zamów prezentację, a skontaktujemy się z Tobą, żeby wybrać preferowany termin.
Synteza mowy: korzyści
Cena
Dostęp do usługi TTS (Text to Speech) w naszej wirtualnej centrali to niewielkie rozszerzenie abonamentu, które da Tobie nieograniczony dostęp do głosów we wszystkich językach.
Elastyczność
Pisz, poprawiaj, dodawaj komunikaty do usług i numerów. Twórz i edytuj je bez jakichkolwiek ograniczeń. Używaj bez limitów, dla jak najlepszych doświadczeń dzwoniących do Twojej firmy klientów.
Swoboda
Wykorzystuj syntezę mowy z różnymi usługami VoIP naszej wirtualnej centrali. Usprawnij komunikatami m. in. interaktywne menu IVR, przekierowania oraz firmową infolinię.
TTS: POWIĄZANE USŁUGI
Stosuj syntezę mowy (TTS) razem z pozostałymi usługami naszej wirtualnej centrali.
Wykorzystuj syntezę mowy dla usprawnienia obsługi Twojej firmowej infolinii. Przygotuj komunikaty na każdą ewentualność. Przeczytaj więcej o usłudze kolejkowania połączeń, podstawie każdego call center.
IVR to w naszej wirtualnej centrali pakiet funkcji samoobsługowych, m. in. interaktywne, sterowane klawiaturą menu. TTS ułatwi nawigację w nim i poprawi jakość samoobsługi.
Studia przypadku & poradniki
Przeczytaj o wdrożeniach naszych central i telefonii VoIP