Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Poznaj funkcje naszych central telefonicznych VoIP

Sprawdź specyfikacje i studia przypadku. Zamów prezentację.

Funkcje integracyjne (ERP / CRM)

Połącz ze swoją centralą dowolny system informatyczny.

WSS

Web Socket Secure jest szyfrowanym protokołem dwustronnej wymiany danych pomiędzy systemami informatycznymi.

API

Interfejs API SOAP wykorzystywany do dwustronnej komunikacji naszych central z dowolnym systemem informatycznym, w tym CRM.

CTI

Styk CTI, umożliwiający centrali telefonicznej VoIP wysyłanie komunikatów do dowolnego środowiska informatycznego. Stosowany np. w integracji CRM.

Integrate

Wywołuje zewnętrzną usługę sieciową za pomocą połączenia telefonicznego. Stosowana w automatycznych menu IVR, np. w bankach.

Wsparcie sprzedaży i obsługi

Infolinia, menu IVR, raporty i więcej:

Infolinia (ACD)

Kolejkowanie połączeń przychodzących. Da lepszą jakość obsługi klienta: skróci czas oczekiwania na rozmowę i uprzedzi, że trzeba na nią poczekać.

Call Back Widget

Uruchom na firmowej witrynie kolorowy i edytowalny wizualnie widget do automatycznego oddzwaniania i zdobądź więcej połączeń dla swojego call center.

Mój Konsultant

Daje możliwość automatycznego przypisania numeru klienta do danego pracownika, dzięki czemu obsługa staje się o wiele bardziej profesjonalna.

System raportowy

Wizualny system raportowy online do monitorowania SLA i jakości pracy konsultantów. Dostarczy danych do poprawy pracy call center / contact center.

Recall

Dzięki automatyzacji przydzielania połączeń masz gwarancję, że pracownik oddzwoni automatycznie na wszystkie nieodebrane połączenia.

SMS

Nasza centrala posiada zintegrowaną usługę SMS. Wysyłaj i odbieraj przez WWW, masowo, automatycznie lub ręcznie przez sprzedawców.

IVR

Klienci będą mogli wybierać pozycje menu klawiaturą telefonu. Automatyzuj obsługę, wprowadź porządek i organizację.

TTS (Synteza mowy)

Usługa abonamentowa pozwalająca stosować w komunikatach centrali ponad 48 głosów w 24 językach, w tym 4 głosów Polskich.

Narzędzia agentów

Panel online dla pracownika contact center / call center. Pozwala kontrolować wyniki, status i podsumowywać rozmowy. Zwiększa efektywność.

Kampanie telefoniczne

Kampanie telemarketingowe z różnymi strategiami wybierania połączeń, do maksymalnego zwiększenia efektywności pracy sprzedawców.

Komunikacja biurowa, produktywność

Funkcje dla każdej firmy. Kieruj ruchem, zarządzaj kosztami.

Pełna lista funkcji

Rozwiń listę i sprawdź wszystkie usługi naszych central

Łączenie funkcji i integracje CRM / ERP

Przeczytaj więcej o kompleksowych rozwiązaniach

Zamknij [X]