Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Kampanie telemarketingowe (dialery)

Funkcja wybierania połączeń dla kampanii telemarketingowych naszych central Call-eX i Call-eX Cloud

  • Wszystkie kluczowe strategie wybierania połączeń
  • Detekcja maszyn i wiele innych wspierających funkcji VoIP

Chcesz tę funkcję? Zapytaj nas o rozwiązania Datera dla telemarketingu!

Dlaczego kampanie z Datera?

Nasze centrale to kompleksowe rozwiązanie dla telemarketingu:

System raportowy

Wizualny system raportowy z 3 kluczowymi perspektywami analizy: kampanii, kolejek, agentów. Zintegrowany z ACD i panelem agenta.

Pakiety minut

Pakiety minut do Polski i do UE, idealne dla każdego biura. Możliwość wielokrotnego zakupu i dowolnego ich łączenia ze sobą.
Artboard 16

Narzędzia agentów

Panel WWW agenta contact center, do prowadzenia tzw. wrap-up (przez tagi i komentarze). Funkcje SPY / Supervisora.

Warto wiedzieć:

  • Zintegrowany z tą funkcją Panel Agenta WWW pozwoli na pełne podsumowanie (wrap-up) rozmowy;
  • Dedykowany System Raportowy pozwoli dokonać kompleksowej oceny skuteczności agentów
  • Oprócz pakietów minut oferujemy też możliwość negocjowania stawek!
Wybrane funkcje kampanii
Wybieranie ręczne
(Agent wybiera połączenie manualne)
TAK
Wybieranie automatyczne
(System wybiera połączenie po zakończeniu wrap-up’u)
TAK
Wybieranie predykcyjne
(Wybieranie w trakcie rozmowy w oparciu o przewidywany czas rozmowy)
TAK
Wybieranie zintegrowane
(Wybieranie w oparciu o instrukcje zewnętrznej aplikacji przesyłane przez SOAP API)
TAK
Wybieranie w trybie on-line
(Łączenie rozmówców z pulą agentów pozostających w gotowości)
TAK
Detekcja maszyn
(Detekcja menu IVR, poczty głosowej etc.)
TAK
Dedykowany system raportowyTAK
Sprawdź infografikę o syntezie mowy TTS w Datera Call-eX Cloud »