Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Zastosowania systemów Datera

Oferujemy centrale telefoniczne IP-PBX i telefonię internetową VoIP dla:

Contact Center

Funkcje VoIP dla lepszego odbierania, aby sprzedawać więcej.

  • Integracja CRM, w tym dwa systemy gotowe do pracy „z pudełka”: Baseline i Livespace;
  • Automatyczne kolejkowanie połączeń (ACD), narzędzia agentów (osobny panel), zaawansowany system raportowy;
  • Menu IVR, nagrywanie rozmów, przekierowania połączeń i wiele innych funkcji wspierających.

Infolinia 801

Recepcja hotelowa

Klinika

Restauracja z dostawą

Biura

Nowoczesna i tani system telefonii stacjonarnej dla małego i dużego biura.

  • Centrala stacjonarna lub w chmurze – dla małego i dużego biura;
  • Niski koszt 1 stanowiska (od 10,99 zł miesięcznie);
  • Ponad 20 funkcji VoIP ułatwiających komunikację w biurze

Duża firma

Mała firma

Praca zdalna

Komunikacja wewnętrzna