Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Styk CTI: zyskaj funkcje VoIP w swoim systemie IT

Styk CTI pozwoli centrali VoIP przesyłać informacje do dowolnego systemu IT, dla szybkiej i łatwej integracji.

CTI jest zawsze dostępne w ramach abonamentu naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud i licencji centrali Call-eX.

Integracja CTI: możliwości

Styk CTI w łatwy sposób da Tobie najważniejsze funkcje VoIP

Odbieraj kliknięciem

Odbieraj połączenia telefoniczne bezpośrednio w swoim systemie! To większa ergonomia pracy dla Twoich sprzedawców i pracowników obsługi.

Automatyczne okienka

Styk CTI pozwoli na wywołanie automatycznych okienek z danymi o kliencie przed odebraniem połączenia, jak i po zakończeniu rozmowy.

Dane o połączeniach

Integracja przez CTI pozwoli Tobie śledzić historię połączeń przychodzących od klientów, a także np. gromadzić nagrane rozmowy.

Integracja CTI: najczęściej zadawane pytania

Wirtualna centrala sama wysyła SMS

Sprawdź możliwości API »

Styk CTI pozwala na szybką i łatwą integrację, ale ma swoje ograniczenia. API SOAP to zestaw metod i narzędzi, które pozwolą na uzyskanie integracji o maksymalnej funkcjonalności.

 

Zamknij [X]