Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Integrate: komunikacja z usługami sieciowymi

Ta usługa umożliwia dzwoniącemu sterowanie dowolną usługą sieciową z pomocą klawiatury telefonu.

  • Pozwala dzwoniącym na korzystanie z systemów automatycznej obsługi IVR;
  • Połączysz dowolną usługę, np. bankowości telefonicznej, monitoringu paczek, autoryzacji etc.

Dowiedz jak działa i co potrafi ta usługa podczas wideoprezentacji 1:1!

Usługa Integrate jest dodatkowo płatna dla użytkowników naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud i licencji centrali Call-eX.

Integrate: funkcja wywołuje przez telefon zewnętrzny webserviceOtwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Wybrane funkcje INTEGRATE
Przypisanie usłudze numeru miejskiego
(Rozmowa nawiąże połączenie z usługą sieciową)
TAK
Umieszczenie usługi w menu IVR
(Połączenie z usługą nastąpi po wyborze odpowiedniej opcji menu IVR)
TAK
Tworzenie docelowej usługi sieciowej
(Nie dostarczamy i nie tworzymy dedykowanych usług sieciowych dla Integrate)
NIE

Pomysł, warto wiedzieć

Kto najczęściej stosuje usługę Integrate?

  • Banki: do sterowania usługami bankowości telefonicznej, np. do autoryzacji i przyjmowania złożonych poleceń ze strony klientów;
  • Firmy kurierskie: usługa pozwoli klientowi sprawdzić przez telefon status przesyłki lub zamówienia po wprowadzeniu jej numeru.

Zamknij [X]