Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl

Funkcje naszych central VoIP dla biur

Poznaj funkcje Call-eX Cloud i Call-eX dla swobodnej komunikacji biurowej.

  • Płać za to czego potrzebujesz: usługi, funkcje i sprzęt VoIP.
  • Otrzymasz pełne wsparcie: uruchom system VoIP dla biura razem z nami – od A do Z.

Call-eX i Call-eX Cloud: funkcje dla biur

Dlaczego nasze centrale są doskonałe dla biura?

Warto wiedzieć: żarówka!

  • IVR: interaktywne menu sterowane klawiaturą i pakiet usług wspierających (komunikaty, przekierowania) są dostępne w ramach abonamentu Call-eX Cloud lub bazowej licencji Call-eX bez żadnych ograniczeń;
  • Sprzęt i wideo HD: damy Twojej firmie nie tylko system, ale też wysokiej klasy sprzęt VoIP w doskonałej cenie. Urządzenia, które sprzedajemy są w pełni wspierane przez nasz system z pomocą zdalnej konfiguracji.
  • Skalowanie: łatwo powiększ swoje biuro o kolejne stanowiska dodając kolejne konta w centrali wirtualnej;
  • Praca zdalna: dla centrali VoIP nie ma znaczenia lokalizacja pracownika – zawsze będzie miał on dostęp do swojego konta i usługa, na wiele sposobów dostosowanych do potrzeb firmy.
  • Komunikacja wewnętrzna: zbuduj system komunikacji wewnętrznej z numerami skróconymi. Prowadź telekonferencje i rozmowy wideo w jakości HD.

Kluczowe funkcje dla telekomunikacji biurowej

Sprzedajesz lub obsługujesz Klientów przez telefon?

Każdy pracownik potrzebuje telefonu, ale niektórzy potrzebują więcej możliwości. Sprzedawcy i pracownicy obsługi – to specjalnie dla nich oferujemy wiele funkcji VoIP, które pozwolą zwiększyć ich wydajność, ograniczyć koszty i zwiększyć satysfakcję dzwoniących klientów.

Sprawdź funkcje naszych central dla Sprzedaży »

Jaką wybrać centralę telefoniczną VoIP dla Twojego biura?
To te same możliwości, ale różne modele korzystania:

Usługi powiązane

Studia przypadku & poradniki

Przeczytaj o wdrożeniach naszych central i telefonii VoIP

Zamknij [X]