udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Stacjonarna telefonia internetowa VoIP dla firm.

Oferujemy wszystkie funkcje i możliwości VoIP istotne dla biur. Telekonferencje, wirtualny fax, tanie rozmowy do Polski i za granicę.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przejdź do formularza kontaktowego »

Oprzyj telekomunikację w swoim biurze o nasze usługi

Centrale telefoniczne IP-PBX i telefonię internetowa VoIP

Dlaczego warto?

Elastyczność konfiguracji

Dla Call-eX nie ma znaczenia to, czy Twoi pracownicy większość czasu spędzają przy biurkach, czy w terenie, wyposażeni w smartfony. Dla Twoich klientów mogą zawsze być dostępni pod tym samym, łatwym do zapamiętania numerem telefonu. Dzwoniąc nie będą czekać, albo błądzić po kolejnych działach. Dzięki opcjom konfiguracyjnym Call-eX ułatwisz życie wszystkim – pracownikom i klientom – gdyż łatwo połączysz jednych z drugimi.

041-Dla_biur_elastyczne

043_Dla_biur_Prosta_szybka_konfiguracja

Łatwe uruchomienie, rozbudowa i przeniesienie

Centrala Call-eX jest dostępna w chmurze. Nie trzeba martwić się kłopotliwym wdrożeniem – wystarczy wykupić abonament. Nowe funkcje można uruchomić samodzielnie w panelu obsługiwanym z poziomu przeglądarki internetowej. Dzięki usłudze provisioningu i active directory, konfiguracja nowych telefonów IP czy aplikacji do dzwonienia może zostać całkowicie zautomatyzowana. Nowe numery dla kolejnych pracowników można uruchomić od ręki. Nie trzeba przejmować się ułożeniem kabli w biurze. Nawet jeżeli firma zmieni siedzibę, to cała konfiguracja zostanie zachowana, a uruchomienie telekomunikacji w nowej siedzibie będzie błyskawiczne.

Personalizacja wszystkich funkcji, których potrzebujesz

Potrzebujesz menu IVR o naprawdę rozbudowanym drzewie? Pracownicy pomocy technicznej często przebywają poza biurem bez dostępu do Internetu, ale powinni być zawsze dostępni pod tym samym numerem telefonicznym? Chcesz, aby połączenia na numery zagraniczne zawsze były realizowane za pośrednictwem naszej usługi SIP Trunk ze względu na jej niskie stawki? To żaden problem, bo nie stawiamy przed Tobą ograniczeń odnośnie logiki funkcjonowania telekomunikacji w Twojej firmie.

042-Dla-biur_Latwe_w_rozbudowie

Lista najważniejszych funkcji dla biur

Są one dostępne w ramach Call-eX, Call-ex Cloud i SIP Trunk BIZ

Wirtualny Fax

Usługa umożliwiająca automatyczną wysyłkę i odbieranie faksów, bez konieczności posiadania maszyny faksowej. Wysyłka i odbieranie faksów odbywa się za pośrednictwem panelu online, w formie pliku pdf. Wszystkie faksy można łatwo archiwizować – nie ma również potrzeby drukowania wszystkich dokumentów.

Telekonferencje

Szybkie i skuteczne narzędzie telekomunikacyjne umożliwiające jednoczesne połączenie nawet kilkudziesięciu rozmówców. Pokoje konferencyjne zabezpieczone są numerem PIN, tak aby nikt nieuprawniony nie uzyskał dostępu. Dla użytkowników wewnątrz sieci firmowej połączenie z numerem telekonferencyjnym jest całkowicie darmowe.

Numery specjalne

Oferujemy numery infolinii (801), a także łatwe do zapamiętania i efektowne numery VIP: srebrne, złote i platynowe. Dla podmiotów diałająch za granicą możemy udostępnić numery zagraniczne, z dowolnej strefy numeracyjnej na świecie. Dzięki takim numerom dzwoniący z danego kraju zapłacą za rozmowę z nami po swojej lokalnej stawce.

Billing online

Centrale telefoniczne Datera zapewniają stały dostęp do firmowego billingu połączeń. Billing dostarcza informacji na temat wszystkich połączeń wychodzących wraz z czasem oraz kosztem ich trwania. Dostępny jest 24H/7, w wygodnym i intuicyjnym panelu online.

Call pickup

Usługa pozwalająca na przechwytywanie połączeń kierowanych do innego użytkownika, w obrębie zdefiniowanej grupy telefonów. Wystarczy wpisać na swoim telefonie ustalony kod usługi i podnieść słuchawkę. Usługa przydatna w biurze, podczas nieobecności któregoś z pracowników, łatwo można odebrać przychodzące do niego połączenia.

Hunt Group

Funkcja umożlwiająca kierowanie połączeń przychodzących do kilku odbiorców (konsultantów) jednocześnie, lub z czasowym opóźnieniem. Połączenie przychodzące trafia na usługę, która jednocześnie kieruje je np. do dwóch użytkowników. Jeśli żaden z nich nie odbierze, to np. po 5 sekundach połączenie kierowane jest do kolejnego użytkownika.

Interkom

Usługę Intercom można określić jako dodatkowy kanał komunikacji w firmie. Umożliwia uruchomienie wszystkich telefonów w zdefiniowanej grupie w trybie głośnomówiącym i przekazanie komunikatu. Komunikat może nadawać jedynie użytkownik ze specjalnymi uprawnieniami, odbiorcy nie muszą odbierać telefonu – komunikat zostanie przez zestaw głośnomówiący.

Przekierowanie połączeń

Centrale telefoniczne Datera pozwalają na ustawienie przekierowań połączeń, np. na numer telefonu komórkowego. To szczególnie przydatne rozwiązanie, jeśli chcemy pozostać dostępni pod firmowym numerem telefonu podczas podróży służbowej czy pracy zdalnej.

IVR

Interaktywny system zapowiedzi głosowych, umożliwiający sterowanie połączeniem przychodzącym. Dobrze zaprojektowany IVR poprowadzi klienta, dokładnie tam, gdzie powinien on trafić. Dzięki usłudze IVR można przygotować automatyczny komunikat odtwarzany bezpośrednio przed połączeniem z konsultantem oraz interaktywne menu pozwalające wybrać opcję kontynuacji połączenia –np. Dział Marketingu – wybierz 1, Dział Handlowy – wybierz 2.

Automatyczna konfiguracja

Auto-provisioning, czyli automatyczne, centralne konfigurowanie terminali VoIP podłączonych do sieci firmowej. Pozwala na łatwe, zdalne konfigurowanie nowych urządzeń, jak i późniejszą ich aktualizację.

Call rating

Moduł pozwalający na zaawansowane zarządzanie kosztami i ich analizę, a także np. przydzielanie budżetów prepaid poszczególnym działom w firmie, ustawianie limitów wydatków czy połączeń.

Microsoft Outlook Plugin

Integracja z klientem pocztowym Microsoft Outlook, pozwala na wybieranie połączeń telefonicznych z poziomu jego graficznego interfejsu (np. książki adresowej lub stopki wiadomości).

Uruchom profesjonalną infolinię dla Twoich Klientów.

Call-eX to profesjonalny system dla telemarketingu.

Przeczytaj więcej

OPRZYJ TELEKOMUNIKACJĘ W TWOJEJ FIRMIE O TECHNOLOGIĘ VOIP.

Nasza usługa SIP Trunk Biz pozwala na uzyskanie znaczących oszczędności.

Datera_BLOG_awatar

Datera

Dział Sprzedaży

{{ toggledmark(toggles.check1) }}
{{ toggledmark(toggles.livespace) }}