Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Auto-Provisioning: automatyczna konfiguracja terminali VoIP.

Zarządzaj centralnie flotą telefonów w swoim biurze.

  • Konfiguruj i monitoruj urządzenia z poziomu interfejsu WWW centrali telefonicznej;
  • Stale rozwijamy listę wspieranych urządzeń.

Dowiedz jak działa i co potrafi ta usługa podczas wideoprezentacji 1:1!

Ta usługa jest dostępna w ramach abonamentu naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud i licencji centrali Call-eX.

Automatyczna konfiguracja, usługa central telefonicznych Call-eX i Call-eX CloudOtwórz popup z formularzem kontaktowym, prezentacja wideo »

Możliwości auto-provisioningu
Dodawanie i modyfikowanie kont użytkowników
(Automatyczne przekierowanie na serwer zapasowy w przypadku awarii)
TAK
Modyfikowanie książek telefonicznych
(Terminale wszystkich stron konwersacji muszą obsługiwać tę funkcję)
TAK
Personalizację klawiszy funkcyjnychTAK
Personalizację klawiszy szybkiego wybieraniaTAK
Ustawienie synchronizacji z programami zewnętrznymiTAK
Konfiguracja kodeków audio & wideoTAK

 

  • Call-eX obsługuje ponad 60 modeli telefonów IP 10 najważniejszych producentów, m. in. Yealink, Cisco, Gigaset Grandstream.
  • Nowe modele mogą zostać dodane do systemu provisioningu na podstawie informacji od Klientów i Partnerów DATERA.

Provisioning Datera wspiera m. in.:

Zamknij [X]