Aktualizacja 1.20.12 naszych central VoIP wprowadza zupełną nowość – służący do automatycznego oddzwaniania do klientów Call Back Widget. Dodaje także istotne funkcjonalności w naszej popularnej usłudze SMS dla firm. Oto lista nowości:
Zainstaluj Call Back Widget na firmowej witrynie
Sprawdź usługę Call Back Widget »
Call Back Widget to atrakcyjne wizualnie narzędzie na Twoją firmową witrynę, które pozwoli zyskać na niej więcej połączeń telefonicznych! Rozszerz swój abonament naszej wirtualnej centrali VoIP Call-eX Cloud o stałą, niewielką kwotę i uruchom dowolną liczbę widżetów na tylu stronach ilu chcesz i korzystaj z nich bez żadnych ograniczeń.
Po aktywowaniu usługi, po prostu zaloguj się do panelu Call-eX Cloud, pobierz kod do wklejenia na stronę i zacznij odbierać więcej i szybciej od zaraz.
Chcesz zmienić jego wygląd? Proszę bardzo – edycja naszego widżetu jest bardzo prosta i można uzyskać z nim praktycznie dowolny efekt.
Call Back Widget to nie tylko wizualny gadżet na stronę, który przykuje uwagę internautów i zachęci ich do pozostawienia numeru do oddzwonienia. Spowoduje, że pracownicy sprzedaży lub obsługujący klientów będą automatycznie oddzwaniać do wszystkich osób, które oczekują od firmy rozmowy.
Call Back Widget jest usługą dostępną dla użytkowników naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud.
Wyślij SMS ze strony WWW także za granicę i masowo
Usługa SMS od Datera już ma sporo możliwości. Pozwala m. in. na:
- Wysyłkę i odbieranie indywidualnych wiadomości SMS przez stronę WWW;
- Wysyłkę planowaną zgodnie z wbudowanym kalendarzem;
- Wysyłkę wiadomości do wielu odbiorców jednocześnie;
- Automatyczną wysyłkę na podstawie szablonów m. in. w ramach usługi dla infolinii i kampanii czy też Call Back Widgetu;
Poza tym – styk API pozwala wpiąć ją zintegrować z dowolnym środowiskiem informatycznym i realizację wysyłek z ich poziomu. Teraz do możliwości usługi można dodać:
- Wysyłki masowe: pozwolą na grupową wysyłkę różnych wiadomości do wielu odbiorców jednocześnie. Wiadomości z numerami telefonicznymi można zaimportować jako plik CSV. Mogą to być np. polecenia wpłat z indywidualnymi numerami kont, potwierdzenia sald i wiele więcej;
- Wysyłkę wiadomości z poziomu Panelu Agenta, w ramach prowadzonego podsumowania rozmowy z klientem. Dla przypomnienia – nasze narzędzie Panel Agenta, to strona WWW zintegrowana z kontem typu Konsultant. Oferuje wiele funkcji użytecznych dla pracowników sprzedających i obsługujących klientów przez telefon. Mogą oni w nim kontrolować swój status, śledzić własne statystyki pracy, a także prowadzić notatki i tagować rozmowy. Teraz, do puli dostępnych możliwości można dodać wysłanie klientowi SMS o dowolnej treści – np. z potwierdzeniem ustaleń, terminu spotkania.
- Wreszcie – w dowolny sposób – możliwe jest wysyłanie także SMS-ów na numery zagraniczne.
SMS jest usługą dostępną dla użytkowników naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud oraz standalone Call-eX.
Co jeszcze?
Nowości są ważne, ale nie można zapominać o dziesiątkach niewielkich usprawnień, które powodują, że nasze centrale VoIP pozostają wydajnymi systemami do swobodnej komunikacji w firmie. Jak zawsze, kolejna aktualizacja to rozszerzona lista terminali VoIP (czyli telefonów i bramek) wspieranych przez funkcję automatycznej konfiguracji (Autoprovisioning). Nowe, obsługiwane modele to m. in. Yealink T21Pe2, T23G, T29G, T42S, T48S, T49G, CP920 oraz W52P i W60B DECT Base.
Autoprovisioning to funkcja automatycznej, zdalnej konfiguracji telefonów VoIP w Twojej firmie. Dostepna jest zawsze, bez względu na sposób korzystania z naszych central.
Co dalej?
Na pewno wiele więcej. Jeżeli korzystasz z wirtualnej centrali VoIP Call-eX Cloud – nowe funkcje i usługi dla zwiększania skuteczności obsługi klientów lub sprzedaży przez telefon (czy po prostu swobodnej komunikacji biurowej) będą dla Twojej firmy zawsze dostępne.