Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Integracja Aura Business z Datera

Aura Business to system poznańskiej firmy Questy stworzony z myślą o organizacjach, które szukają kompleksowych rozwiązań, optymalizujących procesy biznesowe. Rozwiązanie, uwzględniając indywidualne wymagania przedsiębiorstw, oferuje narzędzia dedykowane ERP, wspierające sprzedaż, marketing i zarządzanie usługami.

 

 

Widok panelu AuraBusiness po integracji z Datera, w prawym dolnym rogu pływający przycisk.

 

Integracja wirtualnej centrali Datera z Aura Business

Połączenia przychodzące

Po konfiguracji użytkownika, podczas połączeń przychodzących na koncie pracownika w systemie Aura Business wyświetlać się będzie nowe narzędzie – pływający przycisk ze słuchawką telefonu.

Dzięki temu rozwiązaniu pracownik zobaczy informacje o kliencie w momencie połączenia. W przypadku rozpoznania dzwoniącego – na przycisku – oprócz numeru telefonu, wyświetli się również imię, nazwisko i firma klienta wraz z odnośnikami umożliwiającymi sprawne przejscie na kartę kontrahenta. 

Tego typu informacje w jednym miejscu znacznie usprawnią działania pracowników, wpłynął z pewnością na szybkość oraz jakość obsługi zgłoszeń. Kompleksowe i spersonalizowane podejście do klienta będzie znacznie łatwiejsze do osiągnięcia, dzięki integracji Aura Business z wirtualną centralą telefoniczną Datera.

Połączenia wychodzące

Administrator konfiguruje konto użytkownika, przypisując numer telefonu biurkowego do konkretnego pracownika.

Po tym procesie pracownik może wykonywać połączenia bezpośrednio z systemu – jednym kliknięciem – czyli bez pomyłek i utraty czasu przy przepisywaniu numeru telefonu na inne urządzenie.

Z jednego miejsca odbierasz, zarządzasz i dzwonisz.

 

 

Poznaj lepiej wirtualne centrale Datera

Warto wiedzieć jak korzystać z central!

Sprawdź korzyści, jakie niesie ze sobą wirtualna centrala Datera »

Zamknij [X]