Dla wielu firm wakacje to okres urlopowy. Masz problem z wykonaniem pracy w zmniejszonym zespole? Można temu bardzo łatwo zaradzić! IVR, czyli funkcje wirtualnej centrali telefonicznej to świetny sposób na…
W najnowszej wersji systemu Call-eX Cloud skupiliśmy się na wprowadzeniu ulepszeń i funkcji, które mają ułatwić automatyzację procesów obsługi klienta . Dodatkowo zwiększyliśmy liczbę gotowych integracji z systemami e-commerce i…
Aura Business to system poznańskiej firmy Questy stworzony z myślą o organizacjach, które szukają kompleksowych rozwiązań, optymalizujących procesy biznesowe. Rozwiązanie, uwzględniając indywidualne wymagania przedsiębiorstw,…
IdoSell to platforma e-commerce stworzona z myślą o profesjonalnych sprzedawcach. Umożliwia obsługiwanie i monitorowanie nawet kilku tysięcy zamówień dziennie. W swojej bogatej ofercie posiada wiele funkcji, usług…
Dopominanie się o terminowe płatności jest trudne. Na wczesnym etapie polubownej windykacji telefon może zostać odebrany jako zbyt inwazyjny, a e-mail ma niewielkie szanse na otwarcie i wywołanie…
Telefon od klienta trzeba odebrać zawsze. Tylko rozmowa jest opcjonalna. Czasem bardzo proste rozwiązania telefonicznej automatyki mogą przynieść doskonałe rezultaty. Dowodem może być przypadek pewnego klubu,…
Nowa wersja systemów telefonicznych Datera to duży skok technologiczny i istotne nowości. Nasze centrale telefoniczne są fundamentem infrastruktury telekomunikacyjnej dla coraz większej liczby coraz większych firm.
Prestashop to darmowa i otwarta (open source) platforma e-commerce, która oferuje sklepom wiele zintegrowanych funkcji i usług dla sklepów internetowych. To nie tylko system, ale też repozytorium rozszerzeń…
Baselinker to platforma e-commerce oferująca ponad 500 integracji dla sklepów internetowych. W jednym miejscu skupia wiele narzędzi niezbędnych do zarządzania ofertą i zamówieniami we własnym sklepie internetowym jak…