Nowa wersja systemów telefonicznych Datera to duży skok technologiczny i istotne nowości. Nasze centrale telefoniczne są fundamentem infrastruktury telekomunikacyjnej dla coraz większej liczby coraz większych firm.
Prestashop to darmowa i otwarta (open source) platforma e-commerce, która oferuje sklepom wiele zintegrowanych funkcji i usług dla sklepów internetowych. To nie tylko system, ale też repozytorium rozszerzeń…
Baselinker to platforma e-commerce oferująca ponad 500 integracji dla sklepów internetowych. W jednym miejscu skupia wiele narzędzi niezbędnych do zarządzania ofertą i zamówieniami we własnym sklepie internetowym jak…
Odoo to platforma oprogramowania o otwartym kodzie (open source), której wiele modułów, funkcji i rozszerzeń jest darmowych. Czyni ją to popularną wśród firm, które stanowią istotną część naszych…
Wsparcie i sprzedaż B2B to złożony, wieloetapowy, angażujący wiele osób proces. Blisko 90% nabywców biznesowych powtarza praktycznie każdy etap procesu zakupowego. Ponad połowa opuści dostawcę świadczącego niezadowalające wsparcie.
Wirtualne call center to model funkcjonowania zespołu sprzedaży i/lub obsługi telefonicznej klientów, oparty o rozproszenie pracowników. Mogą oni pracować z domów, w modelu hybrydowym lub ewentualnie z różnych…
Funkcje wsparcia sprzedaży i obsługi telefonicznej to główne powody, dla których firmy inwestują w wirtualne centrale i telefonię VoIP. Nie można jednak zapomnieć o oszczędnościach. Oparcie telekomunikacji w…
Powtarzalność, monotonia i brak sukcesów wypalają handlowców. Lepsza ergonomia stanowiska pracy i automatyzacja pomogą powstrzymać ten proces. Każda firma, nawet niewielka, może optymalizować proces sprzedaży i przeciwdziałać rotacji…
Nie wszystkie zgłoszenia są tak samo ważne. Rozumieją to nie tylko firmy posiadające skuteczne centra obsługi, ale także sami klienci. Kierując się tą zasadą możemy uzyskać maksymalną satysfakcję z obsługi…
Dlaczego ponad 70% naszych klientów pyta o integrację VoIP-CRM? Dlaczego ostatecznie decyduje się na nią ponad 90% firm wykorzystujących nasze systemy w zakresie infolinii sprzedażowych i obsługowych?…