Blog i baza wiedzy Datera: telekomunikacja, VoIP, sprzedaż.
Czytaj i przenieś telekomunikację Twojej firmy na wyższy poziom. Chcesz wiedzy w pigułce? Pobierz e-booka!
Wszystko o Datera w pigułce na 10 minut!
50% leadów przekutych na umowy to nie wyjątkowy wynik – to norma. Pod warunkiem, że robisz to przez telefon. Oto poradnik jak go uzyskać. Zapisz się na e-booka (link do pobrania przyjdzie na podany e-mail), wstaw kawę, bo zapoznasz się z nim w 10 minut!
Dnia 17 kwietnia system Call-eX Cloud i Call-eX osiągnęły wersję 1.19.12. Przedstawiamy listę sześciu powodów, dla których warto korzystać z najnowszej wersji naszej wirtualnej centrali. 1/6:…
W czasach koronawirusa zespół Datera pracuje zdalnie. Na szczęście nasza platforma telekomunikacyjna, wirtualna centrala Call-eX Cloud (z której sami korzystamy) jest stworzona dokładnie z myślą o takich sytuacjach.
System VoIP jakim jest Call-eX Cloud musi żyć, aby wyprzedzać wymagania rozwijającego się rynku telekomunikacyjnego dla firm. Każde nowe wydanie i mijający kwartał to więcej powodów, dla których…
Kim są klienci dzwoniący na Twoją infolinię? Czego szukają w sieci? Co ich interesuje? Która reklama lub witryna skłoniła ich, żeby zadzwonić i poprosić Twoją firmę o ofertę?…
Czy wiesz, które reklamy przyciągają klientów i generują połączenia telefoniczne? Billboard na mieście, reklama w gazecie, Google Ads czy Facebook? Jak odnalazł nas klient, który zadzwonił do biura…
Technologia VoIP pozwala na zaawansowaną analitykę połączeń telefonicznych, na równi z pozostałymi, młodszymi kanałami komunikacyjnymi. Firma może śledzić drogę użytkownika do wykonania połączenia i obserwować jego zachowanie po…
Dnia 7 marca o godzinie 11:00 odbyło się webinarium Programu Partnerskiego Datera z udziałem Ewy Bachańskiej (Kierownika Sprzedaży Pośredniej) oraz Moniki Jóźwiak (Business Development Managera). W trakcie webinarium można było dowiedzieć się o zaletach naszej aplikacji Call-eX…
Interaktywne menu (IVR), kolejkowanie połączeń w contact center czy poczta głosowa dla pracowników – jeżeli mają pomóc dzwoniącemu klientowi, to muszą do niego przemówić: jasno, zrozumiale i w jego języku.
Po wielu miesiącach intensywnego rozwoju, centrala telefoniczna VoIP Call-eX osiąga dnia 18 października wersję 1.11.7. To wiele aktualizacji istotnych dla funkcjonowania contact center, infolinii czy telefonii stacjonarnej w biurze. To…
Ile kosztuje godzina bezczynności call center, w którym pracuje 300 agentów? Ile można wskazać czynników, które mogą spowodować niedostępność serwera (czyli centrali telefonicznej IP PBX) odpowiadającego za funkcjonowanie całej infolinii?…
Używamy cookies w celu prowadzenia statystyk. Możesz to zablokować zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Cookies.Rozumiem.