Blog i baza wiedzy Datera: telekomunikacja, VoIP, sprzedaż.
Czytaj i przenieś telekomunikację Twojej firmy na wyższy poziom. Chcesz wiedzy w pigułce? Pobierz e-booka!
Wszystko o Datera w pigułce na 10 minut!
50% leadów przekutych na umowy to nie wyjątkowy wynik – to norma. Pod warunkiem, że robisz to przez telefon. Oto poradnik jak go uzyskać. Zapisz się na e-booka (link do pobrania przyjdzie na podany e-mail), wstaw kawę, bo zapoznasz się z nim w 10 minut!
Pure Jatomi (marka należąca do Pure Health and Fitness Sp z o.o.) to największa sieć klubów fit-ness w Polsce. Pod jej szyldem działa 37 klubów w największych miastach w kraju,…
e-Kancelaria Grupa Prawno-Finansowa S.A. należy do czołówki firm windykacyjnych w Polsce. Firmy z sektora odzyskiwania należności są jednymi z największych i najbardziej wymagających użytkowników central IP-PBX.
DSV jest globalnym dostawcą usług transportowych i logistycznych. Na świecie firma zatrudnia ponad 22 000 pracowników w 70 krajach. W Polsce – około 800, w 16 największych miastach. Naszym zadaniem…
Rozmowa sprzedaje. System CRM jest tym, co pozwala sprzedawać mądrzej. Wsparty technologią VoIP – robi to jeszcze lepiej. W jaki sposób? Jeszcze kilka lat temu rozwój rynku telefonii VoIP tłumaczono…
Telekonferencje to jedna z szeregu usług Call-eX Cloud, dedykowanych dla biznesu. Moduł telekonferencji umożliwia zestawienie wielostronnego połączenia i jednoczesną rozmowę nawet kilkudziesięciu użytkowników. Telekonferencje to usługa, która pozwala zaoszczędzić zarówno…
Centrala PBX (Private Branch Exchange), czyli abonencka centrala telefoniczna, to urządzenie wykorzystywane do kierowania połączeniami telefonicznymi w firmie. Centrala PBX wykorzystywana jest do kierowania zarówno ruchem wewnątrz firmy…
Centralka VoIP to system telekomunikacyjny odpowiedzialny za zarządzanie połączeniami telefonicznymi w firmie, oparty o technologię VoIP. To dzięki centralce każdy pracownik biura może dysponować własnym miejskim i wewnętrznym…
Centrale IP to nowoczesne centrale telefoniczne wykorzystujące protokół IP. To nowoczesne urządzenia telekomunikacyjne, zapewniające nie tylko wysokiej jakości usługi, ale umożliwiające również wygenerowanie znacznych oszczędności dla firmy. Centrale IP coraz…
SIP trunk to usługa telekomunikacyjna wykorzystująca protokół SIP (Session Initiation Protocol). SIP Trunk to wirtualny kanał, który umożliwia realizację wszystkich połączeń telefonicznych za pośrednictwem łączy internetowych.
Firmowy dział contact center to ważne miejsce w każdym przedsiębiorstwie. Często to pierwsze, i jedyne miejsce kontaktu klienta z naszą firmą. Dobrze zaprojektowane i efektywnie działające firmowe contact center stanowi…
Używamy cookies w celu prowadzenia statystyk. Możesz to zablokować zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz na stronie Polityka Cookies.Rozumiem.