W państwowych placówkach na wizytę nie stawia się przeciętnie 30-40% pacjentów. Problem na tyle istotny (szczególnie przy odległych terminach), że rząd rozważał kary finansowe dla pacjentów. Prywatni przedsiębiorcy…
Pandemia trwa i jeszcze będzie trwać. Obsługa pacjentów w tym okresie wymaga nowego modelu pracy. To duże wyzwanie – bo koszt nieodwołanych wizyt jest wyższy – nawet jeżeli…
SMS to proste i skuteczne narzędzie komunikacji. Zostanie odebrany przez 97% odbiorców. Odpowie na niego 50% – większość w mniej niż minutę. Zwiększa skuteczność mailingów. Skutecznie dostarczy Twoją…
Aktualizacja 1.20.12 naszych central VoIP wprowadza zupełną nowość – służący do automatycznego oddzwaniania do klientów Call Back Widget. Dodaje także istotne funkcjonalności w naszej popularnej usłudze SMS dla…
Firmy korzystają z central telefonicznych i telefonii VoIP bo ich funkcje to podstawa skutecznej sprzedaży i obsługi klientów. Standardowo, do realizacji połączeń ze światem wykorzystuje numery stacjonarne (znane…
Firmowa infolinia to metoda organizacji pracy poparta danymi i technologia oraz usługi, które pozwalają odbierać połączenia telefoniczne szybciej, sprawniej i rozwiązywać zgłoszenia klientów skuteczniej. Napisaliśmy…
Budowa własnej, firmowej infolinii to – z punktu widzenia uruchomienia i konfiguracji centrali VoIP – bardzo proste zadanie. Firmowa infolinia to metoda organizacja pracy i technologia,…
Przez Święta firmy zyskują wielu nowych klientów. Niektóre – choć w dobie kryzysu i pandemii zabrzmi to dziwnie – zbyt wielu. Przy nagłym wzroście skali działalności, zwiększonym obrocie, zwrotach, zgłoszonych…
Powodem, dla którego ludzie chętnie dzwonią do firm lokalnych jest wygoda, a narzędziem które do tego doprowadziło – smartfon. Pewne produkty i usługi najlepiej nabyć blisko siebie. Szybko…
System telekomunikacyjny musi działać. Nawet po godzinach pracy dostępne muszą być usługi VoIP włączane przez wiele firm na ten czas (np. połączenia warunkowe, komunikaty, interaktywne menu serwisowe etc.).