Powodem, dla którego ludzie chętnie dzwonią do firm lokalnych jest wygoda, a narzędziem które do tego doprowadziło – smartfon. Pewne produkty i usługi najlepiej nabyć blisko siebie. Szybko…
System telekomunikacyjny musi działać. Nawet po godzinach pracy dostępne muszą być usługi VoIP włączane przez wiele firm na ten czas (np. połączenia warunkowe, komunikaty, interaktywne menu serwisowe etc.).
Każda firma ma telefon, ale tylko część ma system telekomunikacyjny. Na czym polega różnica? Na wykorzystywanych funkcjach i planowym, metodycznym wykorzystaniu do sprzedaży i obsługi klientów.
Na dzień publikacji tego artykułu, aktualną wersją naszego systemu jest 1.20.6 – dzięki miesiącom intensywnej pracy od ostatniej wersji, którą omawialiśmy (1.19.12), wprowadza ona kilka istotnych nowości. Oto…
Komputer i dostęp do internetu. Teoretycznie tylko tyle potrzebuje pracownik biurowy do wykonywania swoich obowiązków z domu. W praktyce, wariant minimalistyczny ma istotne ograniczenia. W dłuższym okresie może…
IVR (Interactive Voice Response – Interaktywna Odpowiedź Głosowa) to grupa funkcji pozwalająca na samoobsługę klientów przez telefon. Wykorzystuje ją około 90% firm korzystających z naszej platformy, gdyż są…
SMS jest prosty i skuteczny, a w czasach dużego natłoku treści marketingowych proste rzeczy działają naprawdę dobrze. Najpierw pokażemy Wam sporo danych, żeby Was o tym przekonać, a następnie opiszemy…
Dnia 17 kwietnia system Call-eX Cloud i Call-eX osiągnęły wersję 1.19.12. Przedstawiamy listę sześciu powodów, dla których warto korzystać z najnowszej wersji naszej wirtualnej centrali. 1/5:…
W czasach koronawirusa zespół Datera pracuje zdalnie. Na szczęście nasza platforma telekomunikacyjna, wirtualna centrala Call-eX Cloud (z której sami korzystamy) jest stworzona dokładnie z myślą o takich sytuacjach.
System VoIP jakim jest Call-eX Cloud musi żyć, aby wyprzedzać wymagania rozwijającego się rynku telekomunikacyjnego dla firm. Każde nowe wydanie i mijający kwartał to więcej powodów, dla których…