E-commerce to automatyka. Klient ma obsłużyć się sam, a pomóc ma mu w tym przemyślana i treściwa witryna. Interakcja klienta z pracownikami w tym modelu to…
W państwowych placówkach na wizytę nie stawia się przeciętnie 30-40% pacjentów. Problem na tyle istotny (szczególnie przy odległych terminach), że rząd rozważał kary finansowe dla pacjentów. Prywatni przedsiębiorcy…
Pandemia trwa i jeszcze będzie trwać. Obsługa pacjentów w tym okresie wymaga nowego modelu pracy. To duże wyzwanie – bo koszt nieodwołanych wizyt jest wyższy – nawet jeżeli…
SMS to proste i skuteczne narzędzie komunikacji. Zostanie odebrany przez 97% odbiorców. Odpowie na niego 50% – większość w mniej niż minutę. Zwiększa skuteczność mailingów. Skutecznie dostarczy Twoją…
Aktualizacja 1.20.12 naszych central VoIP wprowadza zupełną nowość – służący do automatycznego oddzwaniania do klientów Call Back Widget. Dodaje także istotne funkcjonalności w naszej popularnej usłudze SMS dla…
Firmy korzystają z central telefonicznych i telefonii VoIP bo ich funkcje to podstawa skutecznej sprzedaży i obsługi klientów. Standardowo, do realizacji połączeń ze światem wykorzystuje numery stacjonarne (znane…
Firmowa infolinia to metoda organizacji pracy poparta danymi i technologia oraz usługi, które pozwalają odbierać połączenia telefoniczne szybciej, sprawniej i rozwiązywać zgłoszenia klientów skuteczniej. Napisaliśmy…
Budowa własnej, firmowej infolinii to – z punktu widzenia uruchomienia i konfiguracji centrali VoIP – bardzo proste zadanie. Firmowa infolinia to metoda organizacja pracy i technologia,…
Przez Święta firmy zyskują wielu nowych klientów. Niektóre – choć w dobie kryzysu i pandemii zabrzmi to dziwnie – zbyt wielu. Przy nagłym wzroście skali działalności, zwiększonym obrocie, zwrotach, zgłoszonych…
Powodem, dla którego ludzie chętnie dzwonią do firm lokalnych jest wygoda, a narzędziem które do tego doprowadziło – smartfon. Pewne produkty i usługi najlepiej nabyć blisko siebie. Szybko…