W nowej wersji Call-eX Cloud skoncentrowaliśmy się na wdrożeniu usprawnień i narzędzi, które zwiększają intuicyjnosć procesów obsługi centrali. Ponadto rozszerzyliśmy portfolio integracji z systemami CRM, eliminując konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów na prace deweloperskie dla użytkowników naszej Wirtualnej Centrali.
Co nowego w Call-ex Cloud 3.24.6 ?
Webphone w Panelu Agenta
Webphone, czyli nasze funkcje do dzwonienia dostępne są od teraz również z poziomu panelu agenta. Korzyścią tego rozwiązania jest to, że nie musisz używać żadnego dodatkowego sprzętu poza komputerem, telefon nie jest Ci już potrzebny.
FUNKCJONALNOŚCI WEBPHONE:
- odbieranie połączeń przychodzących;
- wykonywanie połączeń wychodzących;
- przesyłanie połączeń przychodzących;
- dostępna klawiatura numeryczna;
- dostępny DTMF (wybieranie tonowe);
- możliwość konfiguracji funkcja audio – Głośnik, Mikrofon.
Zabezpieczenia Wirtualnej Centrali
Wirtualna Centrala Call-ex Cloud 3.24.6 posiada szereg zabezpieczeń, które gwarantują bezpieczeństwo danych. Wszystkie informacje przesyłane przez Wirtualną Centralę są w pełni chronione. Dane klientów przechowywane są na serwerach znajdujących się w Polce, co gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa.
W najnowszej wersji wprowadziliśmy szyfrowania protokołu TLS, co zapewnia bezpieczeństwo połączeń i przesyłanie danych pomiędzy serwerem a siecią klienta. TLS, czyli protokół kryptograficzny używa szyfrowania, uwierzytelniania oraz integralności danych by chronić informacje przesyłane przez Internet.
Ulepszone UX
W panelu Wirtualnej Centrali Call-ex Cloud 3.24.6 wprowadziliśmy katalogi służące do zarządzania funkcjami IVR. Konfiguracja, modyfikacja folderów, kopiowanie, przenoszenie wszystko to z łatwością wykonasz na poziomie panelu. Już nie musisz przechowywać np. nagrań na dysku komputera, skąd mogą łatwo zniknąć tylko zyskujesz dedykowane do tego miejsce, skąd w razie awarii komputera nic nie zniknie.
Hierarchiczna (wielopoziomowa) struktura katalogów umożliwia szybkie znalezienie poszukiwanego elementu. Zyskujesz możliwość personalizacji – wprowadzania nazw folderów, przypisania miejsca zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i preferencjami.
Najnowsze Integracje
Salesforce
W swoim portfolio mamy integracje z największym na świecie CRM. Spójna baza danych systemu umożliwia monitorowanie źródeł, z jakich spływają informacje. System został stworzony z myślą o sprzedaży, ma jednak o wiele szersze zastosowanie.
Przeczytaj więcej o integracji Datera i Salesforce»
Unimed
Inną z nowości jest integracja z system służącym do monetyzacji ruchu. Aplikacja została stworzona z myślą o branży medycznej. Użytkownicy naszych wirtualnych central mogą wyświetlać dane klienta i historię zamówień w panelu agenta, co pozwala na szybszą i bardziej efektywną obsługę zgłoszeń.
Przeczytaj więcej o integracji Datera i Unimed»
Bitrix24
Kolejna ważna nowość to integracja z oprogramowaniem stworzonym w oparciu o sztuczną inteligencje, dedykowanym biznesowi. Użytkownicy naszych wirtualnych central mogą wyświetlać dane klienta i historię zamówień w panelu agenta, co pozwala na szybszą i bardziej efektywną obsługę zgłoszeń.