Technologia VoIP pozwala na zaawansowaną analitykę połączeń telefonicznych, na równi z pozostałymi, młodszymi kanałami komunikacyjnymi. To możliwości analityczne (obok automatyzacyjnych) – czynią z telefonu fundament każdego…
Dnia 7 marca o godzinie 11:00 odbyło się webinarium Programu Partnerskiego Datera z udziałem Ewy Bachańskiej (Kierownika Sprzedaży Pośredniej) oraz Moniki Jóźwiak (Business Development Managera). W trakcie webinarium można było dowiedzieć się o zaletach naszej aplikacji Call-eX…
Interaktywne menu (IVR), kolejkowanie połączeń w contact center czy poczta głosowa dla pracowników – jeżeli mają pomóc dzwoniącemu klientowi, to muszą do niego przemówić: jasno, zrozumiale i w jego języku.
Po wielu miesiącach intensywnego rozwoju, centrala telefoniczna VoIP Call-eX osiąga dnia 18 października wersję 1.11.7. To wiele aktualizacji istotnych dla funkcjonowania contact center, infolinii czy telefonii stacjonarnej w biurze. To…
Ile kosztuje godzina bezczynności call center, w którym pracuje 300 agentów? Ile można wskazać czynników, które mogą spowodować niedostępność serwera (czyli centrali telefonicznej IP PBX) odpowiadającego za funkcjonowanie całej infolinii?…
Automatyczna konfiguracja telefonów IP i bramek VoIP to funkcja przydatna nie tylko wtedy, kiedy jedna osoba odpowiada za funkcjonowanie floty 1000 telefonów stacjonarnych w czterech biurach zlokalizowanych w całej Polsce…
Duża, jednorazowa inwestycja na kilka lat czy stałe, miesięczne i niskie wydatki zależne od tego ile osób korzysta z systemu? Oparcie się na własnym zapleczu i personelu, czy przerzucenie całej…
Dnia 15 czerwca o godzinie 11:00 odbyło się drugie w tym roku webinarium Programu Partnerskiego Datera z udziałem Ewy Bachańskiej (Kierownika Sprzedaży Pośredniej) oraz Grzegorza Kozłowskiego (Kierownika Produktu). W trakcie webinarium można było dowiedzieć się o możliwościach zarabiania na sprzedaży…
Wirtualna centrala telefoniczna to ekonomiczne rozwiązanie dla contact center. Firma nie inwestuje w sprzęt, tylko płaci za tyle kont dla swoich pracowników, ile ich potrzebuje. Nie przejmuje się jego…
Dnia 15 marca o godzinie 11:00 odbyło się pierwsze w tym roku webinarium Programu Partnerskiego Datera z udziałem Ewy Pojda (Kierownik Sprzedaży Pośredniej) oraz Grzegorza Kozłowskiego (Kierownika Produktu). W trakcie…