Serwer telekomunikacyjny to najczęściej nic innego jak centrala telefoniczna pure VoIP (IP PBX), nazwana tak dlatego, bo najnowsze centrale IP to właśnie serwery (klasyczne komputery) z wgranym odpowiednim oprogramowaniem i…
Call Center jest rozwinięciem usługi Call Center po pierwsze w kierunku obsługi wielokanałowej klientów (oprócz telefonu wykorzystuje się m.in. e-mail, SMS, LiveChat), po drugie w kierunku realizacji kampanii wychodzących (tzw.
Contact Center – centrum telefoniczne, a częściej nazywane BOK (Biuro Obsługi Klienta), czyli zespół elementów, wykorzystywanych do telefonicznej obsługi klientów, ale też jako nazwa systemu / modułu / aplikacji /…
VoIP (eng. Voice over Internet Protocol) jest to technologia umożliwiająca przesyłanie dźwięku, zwykle rozmowy telefonicznej, za pośrednictwem Internetu (protokołu IP). Komunikacja VoIP możliwa jest w ogólnej sieci Internet oraz w…
PBX (ang. Private Branch Exchange), a dokładniej PABX (ang. Private Automatic Branch Exchange) – abonencka centrala telefoniczna, wykorzystywana do kierowania ruchem wewnętrznym oraz zewnętrznym (do operatorów) podmiotu, w którym jest…
Centrala telefoniczna to urządzenie stanowiące centralny punkt sieci telefonicznej – najczęściej przedsiębiorstwa, urzędu lub instytucji. Pozwala na komunikację wewnątrz tej sieci i poza nią. Dzięki…
Prezentacja dotyczyła kierunków rozwoju centrali PBX Call-eX. Omówiliśmy planowane do końca 2014 roku zmiany w systemie. Materiał został zarchiwizowany.