Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

5 funkcji naszej wirtualnej centrali, które pomogą w Świątecznej obsłudze klientów

Przez Święta firmy zyskują wielu nowych klientów. Niektóre – choć w dobie kryzysu i pandemii zabrzmi to dziwnie – zbyt wielu. Przy nagłym wzroście skali działalności, zwiększonym obrocie, zwrotach, zgłoszonych problemach, wymianach, prośbach o pomoc – nawet najlepiej zorganizowana firma może się potknąć. Co z tym robić?

Na pewno nie można się chować za witryną internetową. Owszem, może ona pomóc, ale badania pokazują, że 40% użytkowników po próbie samodzielnego rozwiązania problemu i tak będzie chciało zadzwonić do firmy. A blisko 30% z nich nic tak nie denerwuje jak prośba, żeby sprawdzić stronę internetową.

Sprawdź infografikę o funkcjach VoIP idealnych na i po Świętach (ilustracja) »

Święta miną – zgłoszenia, zwroty, reklamacje będą rozpatrywane pewnie jeszcze przez cały styczeń. Rozmawiajmy z klientami, pomagajmy im jak się da. Niezadowolony klient pożali się na nas blisko 20 znajomym. Dlatego dbajmy o niego przed, w trakcie i po Świętach.

Rada na to jest prosta – łatwiej rozmawiać, kiedy łatwo się do nas dodzwonić. Łatwiej czekać na rozmowę, kiedy wiadomo ile ma to trwać. Nerwy są mniejsze, kiedy wiemy dlaczego nikt nie może odebrać. To wszystko pomagają zrobić funkcje VoIP naszej wirtualnej centrali. Jakie? to wyjaśnia nasza świąteczna infografika.

Sprawdź infografikę o funkcjach VoIP idealnych na i po Świętach »

Źródła:

https://www.zendesk.com/blog/searching-for-self-service/
https://www.mycustomer.com/service/contact-centres/call-centres-the-three-most-annoying-things-customers-hear-on-hold

Zamknij [X]