Baseline to system CRM zintegrowany z systemami VoIP Datera.
To także platforma Elektronicznego Obiegiu Dokumentów, wspierająca zarządzanie przedsiębiorstwem.
Przykładowe ekrany systemu Baseline (elementy powiązane z integracją z centralą Call-eX)
Odtwarzanie nagranej rozmowy z poziomu interfejsu CRM. Wymaga aktywnej usługi Call Recorder.Lista klientów. Kliknięcie numeru telefonicznego wywoła połączenie telefoniczne, które aktywuje program PC, aplikację mobilną lub telefon IP.Okno dialogowe widoczne przy połączeniu przychodzącym – można dodać nowy kontakt do CRM lub przypisać do już istniejącego.Okno dialogowe widoczne, kiedy dzwoni klient dodany do CRM. Można otworzyć jego profil w systemie i zapoznać się z notatkami.
Zintegruj swoją centralę VoIP i CRM
Nagrywaj & Słuchaj
Odtwarzaj nagrane na infolinii rozmowy z poziomu interfejsu CRM.
Dzwoń kliknięciem
Inicjuj połączenia jednym kliknięciem z widoku profilu klienta w CRM.
Poznaj klienta
Badaj historię rozmów z każdym klientem na jego karcie informacyjnej.
Przygotuj się
System automatycznie dopasuje kontakt do numeru połączenia przychodzącego.
Analizuj & planuj
Przeglądaj globalne statystyki połączeń wygodnie w systemie CRM.