Kontakt handlowyDział Sprzedażytel. 58 600 80 40Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Aiton Caldwell SA. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zamieszczonych w powyższym formularzu kontaktowym. Zgodę można w każdej chwili wycofać, poprawić lub zmienić. Wycofanie zgody nie będzie miało skutków w stosunku do danych przetwarzanych przed jej wycofaniem.{{ toggledmark(toggles.smoptin) }}[honeypot contactus nomessage:true] Leave this field emptyΔ
Kontakt handlowyDział Sprzedażytel. 58 600 80 40Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Aiton Caldwell SA. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zamieszczonych w powyższym formularzu kontaktowym. Zgodę można w każdej chwili wycofać, poprawić lub zmienić. Wycofanie zgody nie będzie miało skutków w stosunku do danych przetwarzanych przed jej wycofaniem.{{ toggledmark(toggles.smoptin) }}[honeypot contactus nomessage:true] Leave this field emptyΔ
Baseline to system CRM zintegrowany z systemami VoIP Datera.To także platforma Elektronicznego Obiegiu Dokumentów, wspierająca zarządzanie przedsiębiorstwem.
Przykładowe ekrany systemu Baseline (elementy powiązane z integracją z centralą Call-eX)Odtwarzanie nagranej rozmowy z poziomu interfejsu CRM. Wymaga aktywnej usługi Call Recorder.Lista klientów. Kliknięcie numeru telefonicznego wywoła połączenie telefoniczne, które aktywuje program PC, aplikację mobilną lub telefon IP.Okno dialogowe widoczne przy połączeniu przychodzącym – można dodać nowy kontakt do CRM lub przypisać do już istniejącego.Okno dialogowe widoczne, kiedy dzwoni klient dodany do CRM. Można otworzyć jego profil w systemie i zapoznać się z notatkami.
Przykładowe ekrany systemu Baseline (elementy powiązane z integracją z centralą Call-eX)Odtwarzanie nagranej rozmowy z poziomu interfejsu CRM. Wymaga aktywnej usługi Call Recorder.Lista klientów. Kliknięcie numeru telefonicznego wywoła połączenie telefoniczne, które aktywuje program PC, aplikację mobilną lub telefon IP.Okno dialogowe widoczne przy połączeniu przychodzącym – można dodać nowy kontakt do CRM lub przypisać do już istniejącego.Okno dialogowe widoczne, kiedy dzwoni klient dodany do CRM. Można otworzyć jego profil w systemie i zapoznać się z notatkami.