Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Systemy Datera dla contact center

Centrale VoIP dla dużych korporacji, w modelu przystępnym nawet dla niewielkiej firmy!

  • Model usługowy (SaaS) i licencyjny
  • Integracja z CRM “z pudełka” i API dla rozwiązań dedykowanych
  • Kampanie automatyczne, inteligentne odbieranie połączeń

Dlaczego systemy Datera dla Contact Center?

Artboard 40 copy 2

ACD

Moduł kolejkowania połączeń (ACD) z zaawansowanymi algorytmami pracy - dla sprawnej obsługi dzwoniących klientów.
Artboard 13

Kampanie

Moduł kampanii telemarketingowych z czterema kluczowymi trybami wybierania: manualnym, pół-automatycznym, predykcyjnym i zintegrowanym.

Integracja CRM

Nasze systemy są zintegrowane i gotowe do pracy z CRM Livespace i Baseline, posiadają też funkcjonalne API dla dedykowanych systemów.
Artboard 16

Narzędzia agentów

Panel WWW agenta contact center, do prowadzenia tzw. wrap-up (przez tagi i komentarze). Funkcje SPY / Supervisora.

System raportowy

Wizualny system raportowy z 3 kluczowymi perspektywami analizy: kampanii, kolejek, agentów. Zintegrowany z ACD i panelem agenta.
Artboard 33

Telefonia VoIP

Oferujemy numery infolinii (801), numery VIP, pakiety minut i tanie rozmowy. Nasza oferta VoIP jest skrojona pod contact center i biura.
Artboard 36 copy 2

Funkcje VoIP

API/CTI, menu IVR, nagrywanie rozmów (Call recorder), synteza mowy (TTS), detekcja maszyn, recall, komunikaty i wiele więcej.
Artboard 35

SaaS / Licencja

Nasze systemy VoIP dla contact center i biur są dostępne w modelu wirtualnym jak i w postaci licencji do instalacji na dowolnym serwerze.
Artboard 40 copy

Call Tracking

Optymalizuj reklamy prowadzące na Twoją infolinię, dzięki usłudze call tracking Lead360 zintegrowanej z naszymi systemami.

  • API naszych systemów pozwoli zintegrować je z dowolnym CRM!
  • Moduł Integrate (wywołania webservice) pozwoli zbudować samoobsługowe centrum – np. śledzenia paczek, sprawdzania stanu konta.
  • Możliwości dla contact center dla systemów SaaS i w formie licencji są w 100% zgodne.

Sprawdź jeszcze więcej możliwości naszych central!

Oprzyj swoje contact center o systemy Datera

Usługi powiązane