Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Systemy dla infolinii, call i contact center.

Oferujemy wszystkie funkcje i możliwości VoIP istotne dla branży telemarketingu. Automatyczne kampanie, kolejkowanie połączeń, narzędzia pracy agentów i supervisorów.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przejdź do formularza kontaktowego »

Oprzyj swoje contact center o nasze usługi

Centrale telefoniczne IP-PBX i telefonię internetową VoIP

API i CTI zaprojektowane dla profesjonalistów

Call-eX w pierwszej kolejności rozwijamy dla profesjonalistów pracujących przy dużych kampaniach telemarketingowych i windykacyjnych, kontrolujących rozbudowane infolinie i centra pomocowe. Wiemy, jak ważne dla Waszej skutecznej pracy są dane: statystyki i parametry połączeń realizowanych przez agentów. To dlatego kluczową zaletą naszej centrali są API i CTI, które pozwalają zintegrować ją z dowolnym systemem wykorzystywanym w firmie. Dane można eksportować do CSV, mogą być także przesyłane w czasie rzeczywistym do Waszej bazy danych czy systemu CRM.

023-Call-eX_Konfiguracja

051_Dla_CC_analityka_agentow

Wydajność i możliwości konfiguracyjne

Call-eX to system pozwalający dopasować strategię wybierania połączeń, zależnie od celu kampanii. Czas pracy konsultantów zostanie wykorzystany z maksymalną wydajnością. Call-eX posiada funkcje dedykowane kampaniom masowym i infoliniom, nastawionym na obsługiwanie dziesiątek tysięcy połączeń każdego dnia.

Narzędzia dla supervisorów i agentów

Dla Call-eX nie ma znaczenia, czy planujesz zarządzać zespołami konsultantów pracującymi na open space w Twojej siedzibie, osobami pracującymi zdalnie, rozproszonymi po całym kraju, czy też chcesz stosować model hybrydowy. Aby poznać sytuację w Twoim Call Center wystarczy jeden rzut oka na Panel Supervisora (tzw. wallboard), a jeśli jesteś konsultantem, wszystkie niezbędne do pracy informacje znajdziesz na Panelu Agneta. To dlatego, że komfort pracy supervisorów i agentów jest dla nas równie istotny co funkcje wybierania połączeń, analityki czy integracji z CRM.

053_Narzedzia_dla_agentow_supervisorow

LISTA NAJWAŻNIEJSZYCH FUNKCJI DLA CONTACT CENTER

Są one dostępne w ramach Call-eX, Call-eX Cloud i SIP Trunk BIZ

Przeczytaj więcej o rozwiązaniach Datera dla contact center

Nasi klienci

INTERESUJE CIEBIE ROZWIĄZANIE DLA TELEMARKETINGU?

Napisz do nas, nasz specjalista skontaktuje się z Tobą.

Datera_BLOG_awatar

Datera

Dział Sprzedaży

tel. 58 600 80 40

{{ toggledmark(toggles.check1) }}