Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Systemy Datera dla contact center

Centrale VoIP dla dużych korporacji, w modelu przystępnym nawet dla niewielkiej firmy!

  • Model usługowy (SaaS) i licencyjny
  • Integracja z CRM „z pudełka” i API dla rozwiązań dedykowanych
  • Kampanie automatyczne, inteligentne odbieranie połączeń

Dlaczego systemy Datera dla Contact Center?

  • API naszych systemów pozwoli zintegrować je z dowolnym CRM!
  • Moduł Integrate (wywołania webservice) pozwoli zbudować samoobsługowe centrum – np. śledzenia paczek, sprawdzania stanu konta.
  • Możliwości dla contact center dla systemów SaaS i w formie licencji są w 100% zgodne.

Sprawdź jeszcze więcej możliwości naszych central!

Oprzyj swoje contact center o systemy Datera

Usługi powiązane