Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Systemy Datera dla contact center

Centrale VoIP dla dużych korporacji, w modelu przystępnym nawet dla niewielkiej firmy!

  • Model usługowy (SaaS) i licencyjny
  • Integracja z CRM „z pudełka” i API dla rozwiązań dedykowanych
  • Kampanie automatyczne, inteligentne odbieranie połączeń

Dlaczego systemy Datera dla Contact Center?

  • API naszych systemów pozwoli zintegrować je z dowolnym CRM!
  • Moduł Integrate (wywołania webservice) pozwoli zbudować samoobsługowe centrum – np. śledzenia paczek, sprawdzania stanu konta.
  • Możliwości dla contact center dla systemów SaaS i w formie licencji są w 100% zgodne.

Sprawdź jeszcze więcej możliwości naszych central!

Oprzyj swoje contact center o systemy Datera

Usługi powiązane