udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Call-eX Cloud: wirtualna centrala VoIP

Nowoczesny system telekomunikacyjny dla biur i contact center zintegrowany z usługą SIP Trunk (rozmów VoIP).

  • Personalizowane stawki połączeń;
  • Abonament już od 10,90 zł za pracownika.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przejdź do formularza kontaktowego »

Centrala wirtualna VoIP Datera Call-eX Cloud

DLACZEGO WIRTUALNA CENTRALA CALL-EX CLOUD?

To nowoczesna i funkcjonalna wirtualna centrala IP-PBX…

  • Call-eX Cloud oferuje bogate funkcje VoIP dla biur (telekonferencje, wirtualny fax, IVR, komunikaty, przekierowania) jak i contact center (kolejkowanie, automatyzacja dzwonienia);

  • Styki API/CTI pozwalają zintegrować ją z dowolnym środowiskiem informatycznym (CRM);

  • System udostępnia panele agentów infolinii i contact center (kolejki, wrap up, statusy rozmów) i supervisorów (zarządzanie algorytmami, raportowanie i analityka, podsłuchiwanie rozmów).

032_Call-eX_Cloud-zwiekszaj_skale_dzialania

031_Call-eX_Cloud-wszystkie_funkcje_w_SaaS

…oraz tania telefonia stacjonarna VoIP dla firm

  • Call-eX Cloud to usługa chmurowa, płatna w abonamencie, którego wysokość zależy tylko od liczby podłączonych do platformy pracowników;

  • Oferujemy umowy na 12 lub 24 miesiące, już od 10 pracowników, dostęp do wszystkich najważniejszych funkcji jest w ramach konta;

  • SIP Trunk w Call-eX Cloud to tanie rozmowy krajowe i zagraniczne, pakiety minut i negocjowalne stawki.

Płacisz tylko za potrzebne Twojej firmie konta

Abonent

To konto dla Twoich pracowników biurowych. Już od 10.90 zł netto miesięcznie. Daje dostęp do funkcji VoIP takich jak telekonferencje, IVR, przekierowania, komunikaty i wiele innych.

Agent

To konto dla twoich pracowników infolinii i call center. Już od 59 zł netto miesięcznie. Daje dostęp do funkcji kolejkowania połączeń i automatycznych kampanii telefonicznych.

Supervisor

To konto dla szefa zespołu Twoich agentów. Już od 119 zł netto miesięcznie. Daje dostęp do panelu supervisora, funkcji dołączania do rozmów i zarządzania pracą agentów.

Sprawdź możliwe zastosowania Call-eX Cloud

Telefonia stacjonarna i funkcje VoIP dla biur

Tania telefonia stacjonarna. Komunikacja wewnętrzna, telekonferencje, zarządzanie kosztami, infolinie i inne. Czytaj więcej »

Kampanie telemarketingowe i infolinie

Narzędzia dla supervisorów i agentów. Moduły kampanii i kolejkowania. Analityka i integracja z CRM przez API/CTI. Czytaj więcej »

System Call-eX oferujemy też w postaci licencji

Zainstalujesz go na dowolnym serwerze albo kupisz razem z nim

Czytaj więcej »

Call-eX Cloud to jeszcze więcej korzyści

Administracja przez WWW

Cały system jest obsługiwany przez panel WWW, dostępny z poziomu przeglądarki internetowej, tak samo jak panel agenta i supervisora.

Funkcje VoIP w koncie

Menu IVR, telekonferencje, kolejkowanie, kampanie masowe - te i wiele innych funkcji dostępne są w ramach kont pracowniczych.

Tanie rozmowy

Integracja z SIP Trunk to tanie rozmowy do polski i za granicę, pakiety minut i możliwość negocjacji stawek zgodnie z potrzebami firmy.

Auto-provisioning

Dzięki tej funkcji, nowe telefony IP, bramki VoIP i klienty sotphone w firmie zostaną skonfigurowane automatycznie.

Jest skalowalna

Rozbudowa Call-eX Cloud jest bardzo prosta – wystarczy aneks do umowy abonamentowej na konta dla kolejnych pracowników.

Serwer i chmura

System Call-eX dostępny jest nie tylko jako usługa abonamentowa. Można kupić licencję i zainstalować go na dowolnym serwerze.

INTERESUJE CIEBIE DOSTĘP DO USŁUGI CALL-EX CLOUD?

Napisz albo zadzwoń, odpowiemy na wszystkie pytania.

Datera_BLOG_awatar

Datera

Dział Sprzedaży

{{ toggledmark(toggles.check1) }}
{{ toggledmark(toggles.livespace) }}