Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Call-eX: centrala VoIP

System VoIP w formie licencji

  • Dla contact center: kolejkowanie, kampanie, ACD, CRM
  • Dla biur: przekierowania, telekonferencje
  • Dla wszystkich: możliwość integracji z SIP Trunk

Dlaczego Call-eX?

Artboard 36 copy 3

Baseline CRM

Dwa systemy odpowiednie dla dużych firm i instytucji: nasza centrala VoIP i system CRM gotowe do pracy "z pudełka"!
Artboard 22

Redundancja

System redundancji zbudowany z dwóch serwerów pracujących w trybie hot standby, zagwarantuje 100% dostępność twojego systemu.
Artboard 25

Auto-provisioning

Automatyczna konfiguracja podłączanych do systemu telefonów pozwoli zdalnie uruchomić i zarządzać dużą liczbą urządzeń.
Artboard 40 copy 2

ACD

Moduł kolejkowania połączeń (ACD) z zaawansowanymi algorytmami pracy - dla sprawnej obsługi dzwoniących klientów.
Artboard 13

Kampanie

Moduł kampanii telemarketingowych z czterema kluczowymi trybami wybierania: manualnym, pół-automatycznym, predykcyjnym i zintegrowanym.
Artboard 16

Narzędzia agentów

Panel WWW agenta contact center, do prowadzenia tzw. wrap-up (przez tagi i komentarze). Funkcje SPY / Supervisora.

System raportowy

Wizualny system raportowy z 3 kluczowymi perspektywami analizy: kampanii, kolejek, agentów. Zintegrowany z ACD i panelem agenta.
Artboard 40 copy

Call Tracking

Optymalizuj reklamy prowadzące na Twoją infolinię, dzięki usłudze call tracking Lead360 zintegrowanej z naszymi systemami.
Artboard 36 copy 2

Funkcje VoIP

API/CTI, menu IVR, nagrywanie rozmów (Call recorder), synteza mowy (TTS), detekcja maszyn, recall, komunikaty i wiele więcej.

  • Call-eX można zainstalować na dowolnym serwerze wskazanym przez Klienta;
  • Istnieje możliwość zakupu serwera z preinstalowanym oprogramowaniem.

Sprawdź jeszcze więcej możliwości naszych central!

Zastosowania naszych systemów:

Powiązane produkty