Udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Call-eX: centrala telefoniczna Voip

Nowoczesny system telekomunikacyjny dla biur i contact center.

  • Instalacja na dowolnym serwerze wskazanym przez Klienta;
  • Możliwość zakupu serwera z preinstalowanym oprogramowaniem.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przejdź do formularza kontaktowego »

Centrala telefoniczna VoIP Call-eX

Poznaj kluczowe zalety Call-eX

Raportowanie i analityka

Moduł analityczny to kluczowa zaleta Call-eX. Dlaczego? Jeżeli strategia przydzielania połączeń konsultantom ma prowadzić do sprzedaży, a klient dzwoniący na infolinię ma otrzymać pomoc szybko, to dane są niezbędne, by mieć pewność, że wszystko działa jak należy. Bez względu na to, czy prowadzisz kampanię windykacyjną, czy chcesz, aby dział wsparcia technicznego odpowiedział na każde zgłoszenie, Call-eX umożliwi Ci dowolne skonfigurowanie logiki działań Twojej telekomunikacji, a następnie monitorować jej funkcjonowanie.

022-Call-eX_raportowanie_analityka

023-Call-eX_Konfiguracja

Konfiguracja

Dane to nie wszystko – wnioski z nich muszą zostać przekute na konkretne ustawienia w systemie. Korzystając z centrali telefonicznej Call-eX, to Ty decydujesz, jak wszystko ma działać. Jak rozbudowane powinno być drzewo interaktywnego menu IVR? Do którego działu kierować osoby dzwoniące wieczorem? Kto powinien usłyszeć automatyczny komunikat, a kto połączyć się od razu z konsultantem? Call-eX to system, który Cię nie ogranicza. Pozwala dowolnie skonfigurować kampanię albo ścieżkę klienta dzwoniącego do firmy.

API i CTI: elastyczność

Call-eX, oparty o elastyczną technologię VoIP, będzie integralną częścią informatycznego środowiska Twojej firmy. Planujesz grupę stacji tzw. thin clients z możliwością realizacji połączeń telefonicznych przez agentów bezpośrednio z poziomu CRM? Część pracowników będzie korzystać wyłącznie ze smartfonów? Dział sprzedaży będzie dysponował nowoczesnymi telefonami IP z wbudowanymi modułami wideokonferencji? Wszyscy pracownicy muszą mieć możliwość dzwonienia bezpośrednio z poziomu książki adresowej Twojego klienta pocztowego? Połączenie z numerem ma skutkować przesłaniem statusu przesyłki przez automat?  Nie ma problemu. Call-eX dysponuje API, CTI i modułem integracyjnym, które połączą go z dowolnym środowiskiem.

021-Call-eX_API_CTI_Elastycznosc

Call-eX jest dostępny w chmurze jako usługa abonamentowa.

Call-eX Cloud oferuje wszystkie funkcje naszej centrali w atrakcyjnym abonamencie – już od 10,90 PLN za konto użytkownika.

Przeczytaj więcej »

SPRAWDŹ MOŻLIWE ZASTOSOWANIA CALL-EX

Telefonia stacjonarna i funkcje VoIP dla biur

Tania telefonia stacjonarna. Komunikacja wewnętrzna, telekonferencje, zarządzanie kosztami, infolinie i inne.

Kampanie telemarketingowe i infolinie

Narzędzia dla supervisorów i agentów. Moduły kampanii i kolejkowania. Analityka i integracja z CRM przez API/CTI.

Dlaczego Call-eX?

Administracja przez WWW

Cały system obsłużysz przez panel WWW, dostępny z poziomu przeglądarki internetowej, tak samo jak panel agenta i supervisora.

Stacjonarne i chmurowe

System Call-eX dostępny jest nie tylko jako licencja lub serwer. Można z niego korzystać jako z usługi abonamentowej.

Jest skalowalna

Rozbudowa Call-eX jest bardzo prosta – wystarczy po prostu dokupić kolejne licencje dla obsługi większej liczby dzwoniących pracowników.

LCR: zawsze najtańsze połączenie

Funkcja Least Call Routing pozwala wybrać zawsze najtańszą opcję połączenia, np. telefonów komórkowych przez bramkę GSM, zagranicznych przez naszą telefonię VoIP.

Wiele funkcji dodatkowych

IVR, masowe wybieranie numerów, nagrywanie rozmów, kolejkowanie połączeń – to tylko niektóre funkcje wykorzystywane przez duże korporacje i specjalistów od telemarketingu.

Integracja ze stacją roboczą

Call-eX pozwala na automatyczną konfigurację urządzeń (dzięki funkcji provisioningu) i podłączenie pracowników do sieci z wykorzystaniem konta Active Directory.

Przeczytaj więcej o zastosowaniach Call-eX

7 rzeczy, które warto wiedzieć o Call-eX 1.11.7

Podłącz i dzwoń, czyli jak działa automatyczna konfiguracja telefonów SIP

Na czym polega redundancja i dlaczego warto mieć system zapasowy?

Jesteś zainteresowany naszą centralą telefoniczną?

Napisz do nas albo zadzwoń, odpowiemy na wszystkie pytania.

Datera_BLOG_awatar

Datera

Dział Sprzedaży

tel. 58 739 60 02

Błąd! Pole nie zostało wypełnione
Błąd! Pole nie zostało wypełnione Adres email nieprawidłowy!
Błąd! Pole nie zostało wypełnione
Błąd! Pole nie zostało wypełnione
Błąd! Pole nie zostało zaznaczone
{{ contactModel.thankyou }}
{{ contactModel.submitButton }} Uwaga! Proszę wypełnić poprawnie pola formularza!