Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Kampanie telemarketingowe (dialery)

Funkcja wybierania połączeń dla kampanii telemarketingowych naszych central Call-eX i Call-eX Cloud

  • Wszystkie kluczowe strategie wybierania połączeń
  • Detekcja maszyn i wiele innych wspierających funkcji VoIP

Chcesz tę funkcję? Zapytaj nas o rozwiązania Datera dla telemarketingu!

Dlaczego kampanie z Datera?

Nasze centrale to kompleksowe rozwiązanie dla telemarketingu:

System raportowy

Wizualny system raportowy z 3 kluczowymi perspektywami analizy: kampanii, kolejek, agentów. Zintegrowany z ACD i panelem agenta.

Pakiety minut

Pakiety minut do Polski i do UE, idealne dla każdego biura. Możliwość wielokrotnego zakupu i dowolnego ich łączenia ze sobą.
Artboard 16

Narzędzia agentów

Panel WWW agenta contact center, do prowadzenia tzw. wrap-up (przez tagi i komentarze). Funkcje SPY / Supervisora.

Warto wiedzieć:

  • Zintegrowany z tą funkcją Panel Agenta WWW pozwoli na pełne podsumowanie (wrap-up) rozmowy;
  • Dedykowany System Raportowy pozwoli dokonać kompleksowej oceny skuteczności agentów
  • Oprócz pakietów minut oferujemy też możliwość negocjowania stawek!
Wybrane funkcje kampanii
Wybieranie ręczne
(Agent wybiera połączenie manualne)
TAK
Wybieranie automatyczne
(System wybiera połączenie po zakończeniu wrap-up’u)
TAK
Wybieranie predykcyjne
(Wybieranie w trakcie rozmowy w oparciu o przewidywany czas rozmowy)
TAK
Wybieranie zintegrowane
(Wybieranie w oparciu o instrukcje zewnętrznej aplikacji przesyłane przez SOAP API)
TAK
Wybieranie w trybie on-line
(Łączenie rozmówców z pulą agentów pozostających w gotowości)
TAK
Detekcja maszyn
(Detekcja menu IVR, poczty głosowej etc.)
TAK
Dedykowany system raportowyTAK
Sprawdź infografikę o syntezie mowy TTS w Datera Call-eX Cloud »