Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Datera to dostawca systemów do swobodnej komunikacji, któremu możesz zaufać.

20 lat na rynku

500+ klientów

10 000+ użytkowników

Datera, o nas - jesteśmy operatorem VoIP, z którym Twoja firma zyska

Otwórz popup z formularzem kontaktowym prezentacji wideo »

Bosta Beton

"Wirtualna centrala telefoniczna od Datera zapewnia dostęp do telefonu ponad 70 osobom w kilku biurach, a także pracownikom zdalnym. Pozwoliła nam też zbudować profesjonalną, firmową infolinię. Kluczowe dla sukcesu było wsparcie i obsługa klienta Datera – przed uruchomieniem, w trakcie i po rozpoczęciu pracy." - Dawid Wacław, Kierownik działu IT Bosta-Beton.

Nowa Ortopedia Sp. z o.o.

"Dzięki usługom Datera uruchomiliśmy wygodną w nawigacji infolinię dla wszystkich pacjentów. Nasi pracownicy obsługują na niej setki połączeń każdego dnia, wspierani są przez funkcje call center i IVR. Dzięki wirtualnej centrali jesteśmy dostępni dla pacjentów oraz optymalnie wykorzystujemy możliwości naszych pracowników rejestracji" - Radosław Bernacki, Prezes Zarządu Nowa Ortopedia Sp. z o.o.

Optima Medycyna SA

"Wirtualna centrala Datera obsługuje zespół kilkunastu konsultantów oraz ponad 170 stanowisk telefonicznych w biurach i gabinetach w Opolu, Prudniku i Nysie. Datera rekomendujemy ze względu na zapewnione nam wsparcie, kluczowe do zaprojektowania i wdrożenia systemu telekomunikacyjnego realizującego różne cele w takiej skali działalności jak nasza." - Mirosław Bartyzel, Kierownik Administracji

Gdański Urząd Pracy

Wybraliśmy wirtualną centralę telefoniczną oraz telefonię VoIP Datera aby zapewnić ponad 150 pracownikom wydajny i stabilny system telekomunikacyjny oraz usprawnić obsługę osób poszukujących pracy. Profesjonalizm zespołu Datera oraz funkcjonalność systemu, pozwoliły na szybkie przygotowanie go do pracy zgodnie z naszymi oczekiwaniami.

isprzęt.pl Sp. z o.o.

"Polecamy wirtualną centralę telefoniczną VoIP Datera jako system wszechstronny i łatwy w personalizacji - dzięki wsparciu i obsłudze klienta Datera na każdym etapie współpracy. Wirtualną centralę wykorzystujemy zarówno w telekomunikacji biurowej, jak i do prowadzenia infolinii oraz kampanii wychodzących." – Jarosław Wojciechowski, Dyrektor Sprzedaży.

Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych

"Zapewnienie telefonii i sprzętu dla ponad 200 osób, z których część wymaga dodatkowych funkcji na użytek rejestracji pacjentów i świadczenia teleporad, przebiegła sprawnie dzięki skutecznemu wsparciu klienta zapewnionego przez Datera - przed uruchomieniem systemu, w jego trakcie, a także po nim." - Rajmund Dobrzański, Administrator Sieci

Revitum

Centrala telefoniczna VoIP Datera Call-eX Cloud, dzięki funkcjom contact center, narzędziom agentów i możliwościom konfiguracyjnym pozwala nam na skuteczną obsługę wielu połączeń przychodzących do naszej placówki diagnostycznej.

20

Tyle lat już działamy na rynku telefonii internetowej i systemów telekomunikacyjnych VoIP.

500+

Tylu klientów w całej Polsce uruchomiło nasze centrale telefoniczne - a ich liczba cały czas rośnie.

345

Tyle stanowisk jest obsługiwanych przez naszą centralę VoIP w ramach największego wdrożenia.

2+ milionów

Tyle minut rozmów telefonicznych jest obsługiwane przez nasze centrale każdego miesiąca.

Zamknij [X]