Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

System Raportowy Datera

System raportowy naszych central VoIP
Call-eX i Call-eX Cloud

  • Integralna część naszych systemów VoIP dla contact center i biur.
  • Pozwala na kompleksową analizę interwałową, SLA czy CDA.

Dla contact center, biura i recepcji wybierz systemy Datera, żeby zawsze mieć pełnię wiedzy o połączeniach.

Badaj i kontroluj:

Finanse

CDR (Call Data Record) to pełny raport o kosztach połączeń, z zestawem filtrów pozwalających na precyzyjne poznanie kosztów połączeń generowanych przez poszczególne biura, działy, osoby, kampanie wychodzące czy inne grupy zdefiniowane w centrali Call-eX lub Call-eX Cloud.

Pracę infolinii

Perspektywa pozwalająca badać ruch przychodzący na naszą infolinię i jakość jego obsługi. Uzyskamy tu informacje o kluczowych parametrach, jak SLA (Service Level Agreement) czy AWT (Average Waiting Time).

Wydajność pracowników

Perspektywa pozwalająca ocenić skuteczność indywidualnego pracownika, zarówno w kampaniach wychodzących jak i przychodzących. Pokazuje nie tylko parametry jakościowe jego pracy, ale też ogólną dyspozycyjność – dzięki śledzeniu statusu jego konta.

Kampanie

Perspektywa pozwalająca ocenić skuteczność kampanii wychodzących (outbound). Wskaże nam stopień realizacji planowanych połączeń do rekordów z bazy kontaktów wgranej do centrali telefonicznej, a także parametry jakościowe rozmów: ich czasy, przypisane im notatki i tagi.

Analityka 360* w Datera

Połącz naszą usługę Lead360 i nasze centrale Call-eX i Call-eX Cloud dla pełnej wiedzy!

Lead360: analiza przed połączeniem

Lead360 to nasza niezależna usługa analityczna do monitorowania reklam konwertujących na połączenia telefoniczne. Dzięki systemowi numerów wirtualnych oraz specjalnym skryptom na WWW, zyskasz wiedzę o źródłach ruchu telefonicznego.

System Raportowy: po połączeniu

System Raportowy Datera da Tobie pełną wiedzę o użytkowniku po nawiązaniu połączenia. Ocenisz nie tylko jakość pracy swojego zespołu, ale np. dzięki analizie interwałowej zbudujesz im optymalny grafik pracy lub dobierzesz wspomagające funkcje VoIP.
Wybrane funkcje systemu raportowego
Dashboard
(Graficzny panel prezentujące wybrane dane wszystkich perspektyw)
TAK
Perspektywa kolejki
(Analiza interwałowa, SLA)
TAK
Perspektywa kampanii
(% odebranych, % odebranych przy drugiej próbie)
TAK
Perspektywa agenta
(Odebrane / nieodebrane)
TAK
CDR
(Billing)
TAK