Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Panel Agenta Contact Center

Zintegrowane narzędzie naszych central VoIP
Call-eX i Call-eX Cloud

  • Wygodny, graficzny panel WWW dla pracownika contact center lub recepcji
  • Zintegrowany domyślnie z każdym kontem agenta

Chcesz tę funkcję? Zapytaj nas o rozwiązania Datera dla contact center i recepcji!

Wybrane funkcje panelu agenta
Zmiana statusu agenta
(Ma znaczenie dla przydzielania mu zadań)
TAK
Komentowanie przeprowadzonych rozmów
(komentarze są widoczne m. in. w systemie raportowym)
TAK
Tagowanie rozmów
(Tagi są definiowane przez firmę, np. porażka / sukces / oddzwonić etc.)
TAK
Śledzenie statystyk własnej pracy
(Odebrane / nieodebrane)
TAK