Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Wirtualne numery komórkowe dla firm

Dzwoń i odbieraj z VoIP, prezentuj się numerem komórkowym.

  • Korzystaj ze wszystkich funkcji naszych central i telefonii VoIP.
  • Kontaktuj się z klientami przez numery komórkowe.

Dowiedz jak działa i co potrafi ta usługa podczas wideoprezentacji 1:1!

Numer wirtualny wygląda jak numer komórkowy, ale nie ma karty SIM i nie jest przypisany do konkretnej osoby. Może z niego korzystać więcej pracowników. Ta usługa jest dostępna w ramach abonamentu naszej wirtualnej centrali Call-eX Cloud i licencji centrali Call-eX.

Numery wirtualne GSM, usługa central telefonicznych Call-eX i Call-eX CloudOtwórz popup z formularzem kontaktowym, prezentacja wideo »

Pakiety minut do Polski i UE Unii Europejskiej

Nawet 50 000 minut w pakiecie do Polski.

Ogranicz koszty rozmów w swoim call center.

  • Do Polski: od 1000 do 50 000 minut miesięcznie;
  • Do Unii Europejskiej: od 200 do 1000 minut miesięcznie.

Pakiety minut są dostępne dla abonentów usługi wirtualnej centrali oraz telefonii SIP Trunk.

Sprawdź wirtualną centralę »      Sprawdź SIP Trunk »

Dlaczego warto?

Prezentacja numerem komórkowym podczas dzwonienia ikona

Prezentuj się

Dzwoń do klientów korzystając z naszej telefonii VoIP, prezentując się im wirtualnym numerem komórkowym.
Możliwość odbierania na numer komórkowy ikona

Odbieraj

Odbieraj połączenia i kieruj je na konta VoIP pracowników (bez dodatkowych kosztów) lub inne numery komórkowe i stacjonarne.

Warto wiedzieć

  • Zwiększ skuteczność swoich kampanii telemarketingowych: prezentuj wszystkich dzwoniących konsultantów atrakcyjnym numerem komórkowym;
  • Połącz numery wirtualne z dowolną usługą naszej centrali – od interaktywnego menu IVR, przez kolejkowanie połączeń dla infolinii (ACD), kampanie wychodzące i wiele innych;
  • Dowolnie kieruj ruchem przychodzącym – na każde konto SIP w swojej wirtualnej centrali lub np. służbowy numer komórkowy pracownika, dzięki systemowi inteligentnych przekierowań;
  • Dodaj numer do naszego softphone-a (lub jakiegokolwiek innego) i korzystaj z wirtualnego numeru na dowolnym urządzeniu mobilnym

Zamknij [X]