Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Wirtualne centralki VoIP
Stworzone do pracy zdalnej


Telekonferencje, aplikacja do pracy zdalnej,
video rozmowy. Szybkie wdrożenie i serwis

Otwórz galerię Baseline i Call-eX »

Dlaczego praca zdalna z Datera?

  • Video i telekonferencje dostępne z każdego miejsca i urządzenia
  • Aplikacja na urządzenia mobilne – numer z biurka w Twojej komórce
  • Rozwiązanie modułowe – płacisz tylko za to co potrzebujesz
  • Bezpłatne konsultacje ekspertów telekomunikacyjnych
  • Kompleksowa obsługa od projektu do wdrożenia
  • SLA 99,9999% – do każdej umowy

Otwórz galerię Baseline i Call-eX »

Co potrafią nasze centralki?

Funkcje VoIP

API/CTI, menu IVR, nagrywanie rozmów (Call recorder), synteza mowy (TTS), komunikaty i wiele więcej.

System raportowy

Wizualny system raportowy online do monitorowania SLA i jakości pracy konsultantów. Dostarczy danych do poprawy pracy call center / contact center.

SaaS / Licencja

Nasze systemy telefoniczne VoIP są dostępne w modelu wirtualnym jak i w postaci licencji do instalacji na dowolnym serwerze.

Pakiety minut

Pakiety minut do Polski, UE i USA i Kanady. Możliwość wielokrotnego zakupu i łączenia ich ze sobą.

Integracja CRM

Nasze centrale są zintegrowane i gotowe do pracy z CRM Livespace i Baseline, posiadają też funkcjonalne API dla dedykowanych systemów.

Kampanie telefoniczne

Kampanie telemarketingowe z różnymi strategiami wybierania połączeń, do maksymalnego zwiększenia efektywności pracy sprzedawców.

Infolinia (ACD)

Kolejkowanie połączeń przychodzących. Da lepszą jakość obsługi klienta: skróci czas oczekiwania na rozmowę i uprzedzi, że trzeba na nią poczekać.

Narzędzia agentów

Panel online dla pracownika contact center / call center. Pozwala kontrolować wyniki, status i podsumowywać rozmowy. Zwiększa efektywność.

Telefonia VoIP

Oferujemy numery VIP, pakiety minut, tanie rozmowy i personalizowane taryfy. Nasza oferta VoIP jest skrojona pod contact center i biura.

Auto-provisioning

Automatyczna konfiguracja podłączanych do systemu telefonów pozwoli zdalnie uruchomić i zarządzać dużą liczbą urządzeń.
Artboard 22

Redundancja

System redundancji zbudowany z dwóch serwerów pracujących w trybie hot standby, zagwarantuje 100% dostępność twojego systemu.

Call Tracking

Monitoruj źródła połączeń do Twojej firmy aby skuteczniej się reklamować i zdobywać więcej leadów telefonicznych.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI. ODPOWIEMY NA WSZYSTKIE TWOJE PYTANIA.

Otwórz galerię Baseline i Call-eX »

345

Tyle stanowisk jest obsługiwanych przez naszą centralę VoIP w ramach największego wdrożenia.

2+ milionów

Tyle minut rozmów telefonicznych jest obsługiwane przez nasze centrale każdego miesiąca.

6000+

Tylu klientów w całej Polsce uruchomiło nasze centrale telefoniczne - a ich liczba cały czas rośnie.

20

Tyle lat już działamy na rynku telefonii internetowej i systemów telekomunikacyjnych VoIP.

Zamknij [X]