Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 29 Artboard 30 Artboard 28 Artboard 23 Artboard 26 Artboard 24 Artboard 32 Artboard 27 Artboard 31
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Software as a Service lub licencja

Wybierz model naszego systemu VoIP optymalny dla Twojej firmy:

  • Call-eX Cloud: abonamentowa, chmurowa centrala VoIP
  • Call-eX: centrala VoIP instalowana na dowolnym serwerze

Porównaj i dokonaj najlepszego wyboru:

SaaS vs Licencja Datera Call-eX i Call-eX Cloud

Sprawdź infografikę porównującą modele »

Porównanie Call-eX (licencja) i Call-eX cloud (chmura / SaaS)
Funkcje użytkowe
Funkcje VoIP dla biura
(Telekonferencje, przekierowania, wirtualny faks, poczta głosowa na e-mail, provisioning etc.)
TAK TAK
Funkcje VoIP contact center
(ACD, dialery, API, integracja CRM, menu IVR, nagrywanie rozmów etc.)
TAK TAK
Integracja z systemem CRM Livespace TAK TAK
Integracja z systemem CRM Baseline TAK TAK
Integracja z dowolnym CRM przez API TAK TAK
Integracja z usługą analityczną Lead360 TAK TAK
Synteza mowy (TTS) NIE TAK
Nagrywanie rozmów i przekazywanie plików na serwer Datera
(Domyślna konfiguracja usługi Call Recorder dostępnej w Call-eX Cloud)
NIE TAK
Nagrywanie rozmów i przekazywanie plików na serwer zewnętrzny
(Domyślna konfiguracja usługi Call Recorder dostępnej w Call-eX, dodatkowo płatna w Call-eX Cloud)
TAK TAK
Domyślna integracja z SIP Trunk Datera
(Centrala Call-eX w formie licencji może współpracować z dowolnym operatorem VoIP)
NIE TAK
Wsparcie dla bramek (GSM etc.)
(Call-eX Cloud jest zintegrowana z SIP Trunk Datera)
TAK NIE
Dedykowana aplikacja softphone Android)
(Call-eX Softphone jest przeznaczony do systemu Call-eX Cloud)
NIE TAK
Funkcje bezpieczeństwa i wsparcie
Opcjonalny system redundantny
(W przypadku wirtualnej centrali, SLA gwarantuje Datera)
TAK NIE
USB Key Backup
(Bezpieczeństwo konfiguracji systemu Call-eX Cloud gwarantuje Datera)
TAK NIE
Darmowe aktualizacje systemu
(Platforma Call-eX Cloud jest aktualizowana automatycznie do najnowszej wersji)
NIE TAK
Opcjonalny abonament bezpieczeństwa (SLA)
(Możliwość wykupienia usługi zapewnienia SLA systemu przez Datera, w przypadku systemu Call-eX Cloud jest już wliczona w abonament)
TAK NIE
Opcjonalne wsparcie techniczne
(Pomoc w konfiguracji systemu i przygotowania go do pracy)
TAK TAK
Pozostałe
Możliwość instalacji na dowolnym serwerze
(Wsparcie dla systemów serwerowych Windows / Linux)
TAK NIE
Możliwość kupna serwera z pre-instalowanym systemem TAK NIE

 

  • Wysokość abonamentu Call-eX Cloud zależy od liczby użytkowników. Koszt stanowiska zaczyna się już od 10,90 zł!
  • Koszt licencji Call-leX także zależy od liczby użytkowników. Dostępne są licencje na 20 / 40 / 60 / 80 / 160 / 320+ użytkowników.
  • Istotny jest TCO (Total Cost of Ownership). Potrzebujesz pomocy aby ustalić, który model będzie idealny dla Twojej firmy? Skontaktuj się z nami.