Miesięczny abonament za centralę wirtualną czy jednorazowy wydatek na licencję i serwer?
Przeczytaj porównanie i wybierz świadomie. Najlepiej porozmawiać o tym podczas prezentacji wideo 1:1!
Funkcje użytkowe | ||
Funkcje VoIP dla biura (Telekonferencje, przekierowania, wirtualny faks, poczta głosowa na e-mail, provisioning etc.) |
||
Funkcje VoIP dla sprzedaży i obsługi (contact center) (ACD, dialery, API, integracja CRM, menu IVR, nagrywanie rozmów etc.) |
||
Integracja z systemem CRM Livespace | ||
Integracja z systemem CRM Baseline | ||
Integracja z dowolnym CRM przez API | ||
Integracja z usługą analityczną Lead360 | ||
Usługa SMS | ||
Synteza mowy (TTS) | ||
Nagrywanie rozmów i przekazywanie plików na serwer Datera (Domyślna konfiguracja usługi Call Recorder dostępnej w Call-eX Cloud) |
||
Nagrywanie rozmów i przekazywanie plików na serwer zewnętrzny (Domyślna konfiguracja usługi Call Recorder dostępnej w Call-eX, dodatkowo płatna w Call-eX Cloud) |
||
Domyślna integracja z SIP Trunk Datera (Centrala Call-eX w formie licencji może współpracować z dowolnym operatorem VoIP) |
||
Wsparcie dla bramek (GSM etc.) (Call-eX Cloud jest zintegrowana z SIP Trunk Datera) |
||
Dedykowana aplikacja softphone Android) (Call-eX Softphone jest przeznaczony do systemu Call-eX Cloud) |
||
Funkcje bezpieczeństwa i wsparcie | ||
Kopie bezpieczeństwa / Replikacja (W przypadku wirtualnej centrali, SLA gwarantuje Datera) |
||
Darmowe aktualizacje systemu (Platforma Call-eX Cloud jest aktualizowana automatycznie do najnowszej wersji) |
||
Opcjonalny abonament bezpieczeństwa (SLA) (Możliwość wykupienia usługi zapewnienia SLA systemu przez Datera, w przypadku systemu Call-eX Cloud jest już wliczona w abonament) |
||
Opcjonalne wsparcie techniczne (Pomoc w konfiguracji systemu i przygotowania go do pracy) |
||
Pozostałe | ||
Możliwość instalacji na dowolnym serwerze (Wsparcie dla systemów serwerowych Windows / Linux) |
||
Możliwość kupna serwera z pre-instalowanym systemem |