Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl

Lead360 w praktyce, czyli 5 branżowych studiów przypadku

Czy wiesz, które reklamy przyciągają klientów i generują połączenia telefoniczne? Billboard na mieście, reklama w gazecie, Google Ads czy Facebook? Jak odnalazł nas klient, który zadzwonił do biura sprzedaży aby zobaczyć mieszkanie lub kupić samochód?

Lead360 to nasza nowa usługa analityczna, której celem jest analiza źródeł ruchu telefonicznego do firmy – pozyskanego zarówno online jak i offline. Pokaże nam precyzyjnie, czy użytkownik znalazł numer do firmy dzięki SEO, kampanii Google Adwords, a nawet reklamie prasowej lub bannerowej na mieście.

Lead360 da nam wszystko co jest potrzebne do pracy analitycznej: graficzny panel informacyjny WWW, raporty ze statystykami wysyłane na e-mail i wiele możliwości konfiguracji do naszych potrzeb. W połączeniu z usługami VoIP Datera – w naprawdę bardzo niskiej cenie, ze względu na eliminację kosztów połączeń.

Przedstawiamy pięć studiów przypadku (na stronie Lead360), pokazujące jak i dlaczego warto wdrożyć Lead360.

Hotel musi walczyć o gości sam (z telefonem)! »

Każdy hotel pozyskuje klientów przez multum aplikacji mobilnych i porównywarek, jednak osoby “złowione” samodzielnie są najcenniejsze – bo bez marży zewnętrznego operatora. Warto o nich walczyć hotelową witryną i samodzielnymi kampaniami zachęcającymi do dzwonienia i rezerwowania pokoju.

 

Sprawiedliwy podział leadów przy sprzedaży (lub wynajmie) mieszkań »

Klient cenę oraz kluczowe parametry mieszkania chce poznać jak najszybciej i często – od razu umówić się na oglądanie lokum. Sprzedaż mieszkań wymaga pracy i czasu. Jak optymalizować swoją skuteczność na tak trudnym rynku? Co robić, aby dzwoniło jak najwięcej chętnych?

 

Flota numerów dla dostawcy floty samochodów »

Dealerzy samochodowi działania w sieci często prowadzą dwutorowo, osobno kierując ofertę do klientów prywatnych i korporacyjnych, aby efektywniej obsłużyć użytkowników o różnych preferencjach, których łączy jedno: rozmowa telefoniczna jest dla nich preferowaną formą kontaktu, gdyż pozwala załatwić sprawę najszybciej.

Jak Lead360 wspiera placówki medyczne »

Z jakimi wyzwaniami mierzy się placówka medyczna i jak Lead360 na nie odpowiada? To oczywiście zależy od placówki medycznej. Inne wyzwania będą stały przed dużą siecią a inne przed lokalną, specjalistyczną kliniką pod Warszawą.

 

Lead360 Premium w agencji reklamowej »

Lead360 jest dostępny w modelu PREMIUM, przeznaczonym dla agencji reklamowych. Pozwala im na tworzenie kont klienckich oraz zarządzanie nimi. Nawet niewielka agencja reklamowa czy interaktywna będzie mogła zarabiać na naszej usłudze.

Lead360 a Datera

Jeżeli inwestujemy w Lead360 i tym samym zwiększenie liczby dobrych jakościowo połączeń do naszej firmy, to warto też pomyśleć o profesjonalnej infolinii, która pozwoli nam wszystkie te osoby sprawnie obsłużyć. Jak najlepiej połączyć Lead360 i Datera? Przeczytaj tutaj:

Analityka 360* w Datera »

Zamknij [X]